Kesä ja kärpäset ja muut seuralaiset tulee. Mökille kaipaan kuitenkin eloisaa naista uimaan, saunomaan ja valoisia kesäöitä kanssani viettämään. Kalassakin voidaan käydä, kuhafileet paistetaan kesäkeittiöllä ja nautitaan hyvän valkkarin kanssa. Minulla on mökki ja rahat, mitä sinulla on ?
Lähde nainen mökille
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä niin, mökki ja rahat on mutta ei niin paljoa älliä että yhteystietoja laittas, vai meinaatko yrittää sp-osoitteita saalistaa ihan jonoks asti kaiken varalta :D :D
No ei sillä rahallakaan aina saa ja ikääkin taitaa olla jo reippaanlaisesti :D :D- Anonyymi
Kaikki aikanaan. Yritä nyt vain vastata kysymykseen, mitä sinulla on ?
- Anonyymi
Mielestäni on aika mautonta puhua rahasta tässä yhteydessä heti ensimmäisenä, vai haetko ns. maksullista naista ?
Muuten, naisellakin voi olla rahaa, vaikka ei mökkiä- Anonyymi
Olisihan naisella hyvä olla auto, sillä pääsee vaikka mökille. Minulla on bensarahat ja perillä odottaa virveli. Täytyykin maksaa kalastuksenhoitomaksu.
No minulla on iloa ja juttu luistaa olisihan se kiva päästä mökille uimaan
Ja autokin on millä pääsee kulkemaanEi kannattaisi nyt lähteä mökille. Sielläkin joutuu höpöttämään itsekseen, paitsi jos on sukulainen mukana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449381
- 785902
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414366- 573883
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella573604Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313489- 472678
- 342192
- 402010