minä annan pois kaksi neitokakadua mutta en ole varma onko tämä oikein ja minne antaisin.

Anonyymi

Siis minulla on kaksi neitokakadua noin 1-vuoden iässä ja haluaisin antaa pois, mutta en ole varma onko tämä oikein antaa pois antaisin pois, koska elämäntilanne vaatii ja he ovat siis ensimmäiset linnut joita olen ikinä hankkinut ja en ole siis mikään paras lintu ekspertti ja toinen lintu on jotenkin agressiivinen minua kohtaan ja en tiedä minne antaisin edes heitä haluaisin luotettavan omistajan vastatkaa pyydän tässä oli monta kysymystä, mutta pyydän olen vähän sekaisin näissä.

3

<50

Vastaukset

• Tarvitsetko apua näiden kanssa? Voisin olla kiinnostunut myös tarjoamaan neitsikoille kodin! 💕

• kysy eläinkaupasta, josko ostaisivat sinne, tai laita apulaan myyntiin

• Laita ilmoitus Lemmikkilintiyhdistys Kaijuli ry:n foorumille ja fb myyntipalstalle niin löydät paljon lintuharrastajia.

SEISKA.FI

• Kuninkaalle uusi vaimo jokaisena syntymäpäivänä! Seiska esittelee maailman erikoisimmat kuningaskunnat
    • Big Brother -Samilta armoton kommentti – nämä asukkaat kiristivät hampaita kunnolla: ”Olisi pitänyt laittaa ulos kulkematta lähtöruudun kautta!”
    • Aiheutti kaaoksen Suomessa! Jayne Mansfield oli aikakautensa suurimpia seksisymboleja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      14822
    2. Stefu ylireakoi

Stefulla on kyllä tosi huono itsetunto tai on tosi epäileväinen luonne jos sen takia jätti Sofian että tää kävi Nikon ovella. Sofian tavaroita vielä N
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      8041
    3. Miksi Suomessa on niin paljon homeasuntoja?

Missä se kuuluisa rakennustaito on? Taloja ei hoideta, mutta ei talon home voi johtua pelkästään koneellisen ilmastoinnin puuttesta, eikä talon ilmast
      Maailman menoa
      193
      2591
    4. Miksi ei ole korona-ahdistusta?

Mietin asiaa mutta en saa sitä päälle millään. Katselen kaupassa maski päällä olevia ihmisiä, lehtien lööppejä koronasta joka puolella, tartuntojen mä
      Maailman menoa
      211
      2259