24 kk sopimus päättyi. kWh:n hinta nousi ilman ennakkoilmoitusta yksipuolisella korotuksella100%!
Teki kipeää kun 3kk talvikulutuksen laskutus jälkikäteen teki n.250€ ylimääräisen energialaskun. Eihän tommoisen yhtiön tuotetta kannata ostaa koskaan!
Varo Helenin tarjoamaa sähkösopimusta
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
Määräaikainen on määräaikainen. Sopimuksessa on varmasti ilmoitettu mitä tapahtuu sen umpeuduttua. Tuskin luit sitä?
Et osannut laittaa puhelimen tai muuhun kalenteriin merkintää asiasta. Pitäisikö kysellä kuin lapsilta, onko kaikki mukana... - Anonyymi
Etkö ollut antanut Helenin asiakaspalveluun voimassa olevia yhteystietojasi? Minulle ainakin tuli hyvissä ajoin ennen määräaikaisen sopimuksen päättymistä tarjous uudesta sopimuksesta, jonka hyväksyin siltä istumalta (sähkön hinta aleni).
Sähkönmyynnissä toimii samat periaatteet kuin puhelinliittymissä. Sielläkin soppari oli juuri päättymässä ja hinta nousemassa. Soitettiin että jatketaanko uudella sopimuksella niin hinta pysyy ennallaan. Tietenkin hyväksyin. - Anonyymi
Minä sain jatkotarjouksen 4,89 c/kwh ja varmaan suostunkin tuohon, Kuukausimaksu on noussut, aikaisemmin ilmainen. Toinen vaihtoehto on pörssisähkö joka nyt on halpaa, mutta joka yht äkkiä talven pakkasten tai kesän kuivuuden vuoksi pompata, mutta lisämaksulla voi laittaa hintakaton.
- Anonyymi
Mullakin nousi Helenin suhteen karvat pystyyn, kun sähkösopimus päättyi. Nostivat energiahinnan kaksinkertaiseksi! Kun olen katsonut pörssisähkön kehitys ja sen mukaisia hintoja muilla yhtiöillä, totesin että Helen rokottaa enemmän energiasta kuin muut. Nyt uutta sopimusta tehdessäni kierrän Helenin kaukaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020