Asunnot paljonko maksaa?

Anonyymi

Onko kenelläkään tietoa mitä maksaa 2h ja keittiö. Alueet: Senegambia, Bakau, Kololi

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taloja on niin monenlaisia siellä mutta karkeesti sanottuna tekeminen ja hinnat on 5-10 krt halvempaa mitä täällä.

    • Anonyymi

      Osaatko sanoa minkälaisen asunnon voisi saada 40.000e

    • Anonyymi

      Sillä tekee ison talon useilla huoneilla.

    • Anonyymi

      Alueet jotka kirjotit ovat kalliimpia alueita,huomattavasti halvempia alueita on useita joista pääset paikkoihin jotka kirjotit kummenessä minuutissa autolla,esim Bakoteh joka on kiva paikka,on toki muitakin paikkoja...

    • Anonyymi

      Rakentaminen on myös huomattavan paljon hitaampaa mitä täällä,taloa ei tehdä siellä meikäläisen nopeudella.Talot ja tontit on tosin todella edullisia.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta.
        Olen katsellut Habitan sivuilta myytäviä taloja/asuntoja. Hinnat alkavat noin 70.000e mielestäni aikas korkeita hintoja., Alueina ei ole edes välttämättä nuo mainitsemani alueet.
        Osaatko sanoa mitä kautta talon ostoa kannattaisi lähteä etsimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.
        Olen katsellut Habitan sivuilta myytäviä taloja/asuntoja. Hinnat alkavat noin 70.000e mielestäni aikas korkeita hintoja., Alueina ei ole edes välttämättä nuo mainitsemani alueet.
        Osaatko sanoa mitä kautta talon ostoa kannattaisi lähteä etsimään?

        Rakennuttaminen on myös käynyt mielessä, siinä vaan on ne omat haasteensa. En itse vielä pysty olemaan riittävästi paikalla, toki kontakteja on Gambiassa, mutta paras olisi kun voisi olla siellä myös itse. Ymmärrän ja tiedän erilaisen rakennusmenttaliteetin ja työmoraalin, verrattuna Suomeen, joten siksi ”valvonta” on tärkeää. Saan kyllä jonkin verran apua näissä asioissa myös Gambian päässä, mutta kaikki vinkit olisi myös eduksi.


    • Anonyymi

      Jos sul on tuttuja ja asuvat siellä hehän tietää kaiken mitä haluat.Mä oon haaveillu iteki et asuisin siellä,7 krt siel on käyty ja viime marraskuun vietin Bakotehissa asuen.Ja viihdyin kuten aina,4 vkoa meni todella nopeesti.Tavote on olla siellä min 4 vkoa kesän aikana.

    • Anonyymi

      70.000 e kaksiosta on todella paljon siellä...

      • Anonyymi

        noin 80m2 kesämökki varusteineen ja kalusteineen maksoi noin 5500euroa. kuukausittaiset ylläpitokulut noin 3000 dalasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noin 80m2 kesämökki varusteineen ja kalusteineen maksoi noin 5500euroa. kuukausittaiset ylläpitokulut noin 3000 dalasia.

        Minkälainen ”mökki” ja mistä löytyy 5000e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noin 80m2 kesämökki varusteineen ja kalusteineen maksoi noin 5500euroa. kuukausittaiset ylläpitokulut noin 3000 dalasia.

        Joo, muakin kiinnostaisi. Ei se, että epäilisin, vaan kartoitan vaihtoehtoja. Kun tää Suoli alkaa olla nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ”mökki” ja mistä löytyy 5000e

        moro
        ei sähköä, ei vettä, maatalouskaivo. täydellinen hiljaisuus pimeän tullen, lähimpään kylään noin tunnin matka. itse rakennutettu, paikallinen työn valvoja. olisi saanut halvemmallakin, mutta haluttiin vähän enemmän tilaa ja parempia kalusteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moro
        ei sähköä, ei vettä, maatalouskaivo. täydellinen hiljaisuus pimeän tullen, lähimpään kylään noin tunnin matka. itse rakennutettu, paikallinen työn valvoja. olisi saanut halvemmallakin, mutta haluttiin vähän enemmän tilaa ja parempia kalusteita.

        näitä ei ole myytävänä, pitää vain itse löytää paikka ja tekijät. paikka ei sovi turistille joka haluaa elämää ympärilleen. Tutustu kaupunkialueen ulkopuolella kyliin, etsi sopiva ympäristö ja hyvät tekijät, uskon että hinta on relusti alle 5000 euroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moro
        ei sähköä, ei vettä, maatalouskaivo. täydellinen hiljaisuus pimeän tullen, lähimpään kylään noin tunnin matka. itse rakennutettu, paikallinen työn valvoja. olisi saanut halvemmallakin, mutta haluttiin vähän enemmän tilaa ja parempia kalusteita.

        Kuulostaa ihan meidän kesämökiltä ennen sähköjen hankkimista! Houkuttais!


    • Anonyymi

      Haluamatta loukata ketään niin minusta vuosia eripuolilla Afrikkaa oleilleena en ymmärrä miksi siitä maanosasta kenenkään kannattaa , ainakaan omilla rahoillaan ostaa kiinteistö omaisuutta.
      Maanosan bisnes ihmiset Libanonilaiset ja Intialaistaustaiset toimijat suosivat pitkiä liising hankintoja .
      Uusikin kiinteistö on useinkin 40 vuoden jälkeen arvoton ja todellinen omistus oikeus on kyseenalainen.
      No paikalliset yleensä pitkässä juoksussa
      asuttavat valkoisten hylkäämät rakennukset jos eivät muuten merene.

      Ystäväni osti viime vuonna mustalle vaimolleen uuden talon alle 40k € pienellä pihalla ja aidoilla ( siis Gumimaasta ..) jonkinlaisesta pientalo yhtiöstä.
      Vaimo itse hoitaa paperit omistus oikeudestaan paikallisella juristilla ja sitä rakennuttaja suosittelikin. Valkoista yleensä jollain tasolla aina huijataan.
      Siis talo oli lahja vaimolle joka sietää/hoitaa vanhevaa siippaansa.

      Muuten edes mennyt appiukkoni teki saman viimeiselle valkoiselle naiselleen, kertoi että kulunkia tuli pitkäaikaisesta hyvästä täyshoidosta ja seurasta 7 € päivää kohti.
      Minusta oli hyvä kauppa , sanoin apen lapsille että ukko on viisaampi kuin minä.

      • Anonyymi

        Suomessa asntojen arvot syöksykierteessä (pl. verotusrvot, jotka vaan nousee), varsinkn maaseudulla. Ja valtio, kunnat ja sähkölaitokset pakkolunastaa maita minkä kerkee. Poikkeeko toi jotenkin kiinteistön omistamisesta Afrikassa?


    • Anonyymi

      Mä en oo vuosiin ymmärtäny Suomalaisia jotka muuttaa esim Espanjaan,Gambia kun on yhtä lähellä,turvallinen täysin ja talot huomattavasti edullisempia.

    • Anonyymi

      Mä ostan talon ja tontin Gambiasta reilusti alle 20 donaa paikasta missä voi olla rauhassa ,no rauhassa oot asut missä vaan mutta saan halvemmalla huomattavasti ja kaikki on silti melkein nenän edessä .

    • Anonyymi

      Vuokrasin ja varasin kolmion valmiiksi touko-heinäkuu 3 kk siis,hinta yht 230eEi järkeä ottaa hotellia ja maksaa turhasta eikä se oo ees paikallista aitoa elämää.Dippakunda on paikka.

      • Anonyymi

        Minusta järkevää.
        -missäpäin Dippakunda suunnilleen on?


    • Anonyymi

      En osaa sanoa muuta ku et Bakotehin ja Dippakundan rajalla.Semmosia asuntoja saa samalla rahalla ku on vaan joku paikan päällä paikallinen hoitamassa.Mulla on sikäläinen naiseni.

    • Anonyymi

      Sori luin et missä kämppäni.Kato googlesta Dippakunda.

      • Anonyymi

        Katoin jo Serren syvillä vesillä , heh ota kaikki irti.


    • Anonyymi

      Joo otan kaikki irti niinku aina oon Gambiassa ottanu..Kandee yöpyä muualla ku hotelleissa jos haluu kokea jotain upeeta Gambiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe