siinä tuntee olevansa ylempi kuin muut. On saanut miehen joka jättänyt uuden takia entisensä, ja saanut lapset joita ei tarvinnut hoitaa vauvoina, vaan valmiina pakettina itselleen kasvatettav aksi.
On pystynyt siivoomaan miehen entisen elämän pois alta ja ohjeistamaan miten nyt eletään ja ollaan. Tiukkana äitipuolena pystyn vaikuttamaan kaikkeen lastenkin tekemisiin ja toivot tavasti he ymmärtä ät että olen tullut jäädäkseni ja pystyvät ja ymmärtäät että olen heille äiti. Mikä onkaan parempaa kuin olla parempi kuin muut. Se tunne tulee väistämättä tässä kun perhe elämä miehellä toimii nyt parmmin kuin entinen.
On hienoa olla äitipuoli
4
67
Vastaukset
- Anonyymi
Äitipuolena olen ihan samaa mieltä. Saa valmiin perheen jossa lasten vauvavaihe on ohi, joten ei koliikkia, ei pulauttelua, ei niskakakkoja. Ex-äiti sai kärsiä kaikki ne. Itse sain käsiini miehen ilman menneisyyttä, hän haluaa aloittaa alusta joten täysin muovailuvahaa. Tabula rasa, johon minä piirrän uuden perheemme tiekartan. Lapsista kasvaa kunnollisia, vastuullisia suoraselkäisiä kansalaisia eikä mitään nössöjä. Se on minun ansiotani.
- Anonyymi
Mik ä ajaa naisia kasavattamaa toisten lapsia ihan vapaa ehtoisesti? Minä rakastuin mieheen en hänen lapsiin, enkä hlaunnut niitä kotolleni. Nyt niitä kiljuu tuossa ieressä viisi kappaletta, onneksi osa teinejä. Ne kuvittelee että minä hoidan ruuat, siivoukset ym heidän asiat, jahas.. en kyllä ala kotiapulaiseksi. Heiveitä pentuja. Komentaa osaan kyllä ja sitä teenkin kurkku suorana lähes aina, mutta eivät edes ota opiskeen,-iti kuulemma kieltää ettei saa tehdä niinkun mä sanon ja hän on se kasvattaja kuulema. No minä laitoin säännöt ktio mutta totta, sieltä tulee haukut, mitä teen. Pienemmälle lapelle olen uskotellut että olen hänen äiti ja hän jo kutsuukin mua äidiksi, mutta nämä häiröiset teinit muut, minua ei ulos savusteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mik ä ajaa naisia kasavattamaa toisten lapsia ihan vapaa ehtoisesti? Minä rakastuin mieheen en hänen lapsiin, enkä hlaunnut niitä kotolleni. Nyt niitä kiljuu tuossa ieressä viisi kappaletta, onneksi osa teinejä. Ne kuvittelee että minä hoidan ruuat, siivoukset ym heidän asiat, jahas.. en kyllä ala kotiapulaiseksi. Heiveitä pentuja. Komentaa osaan kyllä ja sitä teenkin kurkku suorana lähes aina, mutta eivät edes ota opiskeen,-iti kuulemma kieltää ettei saa tehdä niinkun mä sanon ja hän on se kasvattaja kuulema. No minä laitoin säännöt ktio mutta totta, sieltä tulee haukut, mitä teen. Pienemmälle lapelle olen uskotellut että olen hänen äiti ja hän jo kutsuukin mua äidiksi, mutta nämä häiröiset teinit muut, minua ei ulos savusteta.
Pakkohan sen on jonkun tehdä jos äitinsä ei sitä ole tehnyt. Kun latelee säännöt ja niitä on noudatettava, ei ne kilju eikä riehu. Istuvat siistissä rivissä sohvalla ja katsovat titi nallea. Puhuvat kun annetaan lupa, liikkuvat kun annetaan lupa, ja siivoovat jos leikkivät. Säännöt on ne jotka tekee lapsesta ihmisen. Kaikkea ei pdiä miehen lapsille periksi antaa, muutoihan omat menisivät ihan samoihin juttuihin.
Meillä on söönnöt miehen lapsille ja mun lapsille omat, tai ei ollenkaan kun he eivät tarvi, ovat aina osanneet käyttäytyä kotona ja muualla.
Tiukka aikataulu tekemisistä ja vapaista niin hommat hoituu. Äitipuoli ei ole siivooja eikä kodinhoitaja, vaan hän on äiti ja kasvattaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan sen on jonkun tehdä jos äitinsä ei sitä ole tehnyt. Kun latelee säännöt ja niitä on noudatettava, ei ne kilju eikä riehu. Istuvat siistissä rivissä sohvalla ja katsovat titi nallea. Puhuvat kun annetaan lupa, liikkuvat kun annetaan lupa, ja siivoovat jos leikkivät. Säännöt on ne jotka tekee lapsesta ihmisen. Kaikkea ei pdiä miehen lapsille periksi antaa, muutoihan omat menisivät ihan samoihin juttuihin.
Meillä on söönnöt miehen lapsille ja mun lapsille omat, tai ei ollenkaan kun he eivät tarvi, ovat aina osanneet käyttäytyä kotona ja muualla.
Tiukka aikataulu tekemisistä ja vapaista niin hommat hoituu. Äitipuoli ei ole siivooja eikä kodinhoitaja, vaan hän on äiti ja kasvattaja.Mua ahistaa et miehen lapset tulee joka viikko mielle sotkemaan ja mekaastaman . Me ollaan erittäin siisti perhe, mutta siisteydestä ei tietoakaan kun mihen laoset tulee. Itse olen lapseni opettanut kunnioittamaan ja siivoamaan jälkensä, ja ovat loistavia esimerkkejä näille miehen lapsille, mutta eipä sitä voi kauhalla antaa jos ei ole järkee päässä. En tiiä kauanko jaksan tätä, toivon mukaan lapset huomaa ettei oo toivottuja tänne. En suoranaisesti näytä että inhoon heitä, mutta jos älliä on ymmärtävät sen Käutöksestäni .
Koitan komentaa ja neouvoa mutta mikään ie mene perille, säännöistä eivät piitttaa, ovat koa päisiä kakaroita, Exä samalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918