Minkälaisia palveluita haluaisitte yleisen saunan yhteyteen? Olen tässä suunnitellut perustavani yleisen saunan, jonka yhteyteen voisi tarjota kahvilaa / panimo olutta ja mahdollisesti terassia kesällä. Tiloissa myös mahdollinen kokoustila, sohvia jne.. Mikä saisi teidät viihtymään saunatiloilla?
Yleisen saunan perustaminen
Anonyymi
3
406
Vastaukset
- Anonyymi
Järvi tai palju
Järvi olis jees. Paljuu kun miettii kuinka usein pitäs vaihtaa vesi niin..muuten kyllä paljukin olis jees. Kokemusta on. 5 ihmistä kun tunkee paljuun ja hikoilee siinä tunnin pari. Niin huh.
Yleisen saunan sijainnista riippuen savusauna siis tosi perinteinen olis kiva.- Anonyymi
Googlaa vaikka Saunaseura Kipakka. Aika perussetillä menevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389