Vihaan islamia ja Erdogania joka on romuttanut demokratian.

Katsokaa raportti Erdoganin hirmuvallasta:
https://areena.yle.fi/1-50315975

"Satoja tuhansia opettajia, tuomareita, poiiseja sekä sotilaita menettivät virkansa. Tuhansia pidätettiin ja satoja istuu vankiloissa."
Näin kerrotaan Ulkolinjan johdannossa.

Totuus on paljon kauheampi. Raportoidaan tuhansista kadonneista Turkin vankiloista. Kidutukset ja murhat ovat jokapäiväistä toimintaa toisinajattelijoita kohtaan. Näistä kerrotaan maailman lehdistöissä mutta ei meidän maassamme jossa islamia ihannoidaan.

Mitä tämä tieto kuuluu Alanya- palstalle?
Turismi on valtaisa tulonlähde Turkille. Siksi Alanya on tarkoin vartioitu erityisalue kokonaan erillään muusta maan menosta.
Maan sisääntuloreiteillä sotilaat tarkastavat huolella kaikki tulevan liikenteen.

Olisi kurdien märkä päiväuni räjäyttää pommi turistiravintolassa. Turismi loppuisi kuin seinään.

32

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MV-lehti hehheeeeeeeee nazit suomileijonineen pääpättää Alanyasta ja vihaa kaikkia nussien Pattayan rutiköyhiä 30 eurolla.

• Unohdit veli hyvä haukkua Mr. Trumpin ja kertoa kuinka venäläiset ovat vaikuttaneet vahvasti tilanteesen... :-)

• nazi kirjoitti:

Unohdit veli hyvä haukkua Mr. Trumpin ja kertoa kuinka venäläiset ovat vaikuttaneet vahvasti tilanteesen... :-)

Nyt Mr. Erdogan on luvannut hyökätä voimalla Syyriaan; tietenkin rauhan ja hyvän tahdon eleenä.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Nyt Mr. Erdogan on luvannut hyökätä voimalla Syyriaan; tietenkin rauhan ja hyvän tahdon eleenä.

Sinun suuren sotapäällikön (tirsk) kaverithan siellä ovat jo pitkään olleet pommittamassa sairaaloita Assadin kanssa hyvässä yhteistyössä. Niin iso persereikä, kun Erdogan onkin, niin tällä kertaa pisteet hänelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun suuren sotapäällikön (tirsk) kaverithan siellä ovat jo pitkään olleet pommittamassa sairaaloita Assadin kanssa hyvässä yhteistyössä. Niin iso persereikä, kun Erdogan onkin, niin tällä kertaa pisteet hänelle.

Muistakaamme tosin että Mr. Assad on ainoa demokraattisilla vaaleilla valittu maansa johtaja lähialueilla. Hänellä on kansansa voimakas tuki takanaan.

Häntä vastaan on juuri siksi valjastettu mahtava sotapropakanda joita vain ääliöt uskovat.

Täsä pikku pätkä Syyriasta:
        https://www.youtube.com/watch?v=_dR61b8U_Ac

Monissa lähialueiden maissa hunnuttamaton nainen teurastettaisiin.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Muistakaamme tosin että Mr. Assad on ainoa demokraattisilla vaaleilla valittu maansa johtaja lähialueilla. Hänellä on kansansa voimakas tuki takanaan.

Häntä vastaan on juuri siksi valjastettu mahtava sotapropakanda joita vain ääliöt uskovat.

Meilläkin on nyt oma tietokone. Sellainen oikein omalla pöydällä olkkarin nurkassa eikä mikään läppäri. Iso näyttökin on. Poika sen meille toi jokunen vuosi sitten ja opetti käyttämään. Minä katselen siitä YLEn sarjoja kun pappa katsoo urheilua ja kun se Kaisa ampuu ohi. Poika osti minulle vielä omat kuulokkeetkin. Pappa nauraa että vielä sipsipussi ja kokispullo vielä viereen niin näytän oikein pelihirmulta. Minä noista ulkomaan pelleistä oikein tiedä mutta kun katsoin tuon nazin suositteleman dokumentin niin täytyy sanoa että sika on se Erdokan mieheksi.

Kirjoitti Martta 73 vee.

• Anonyymi kirjoitti:

Meilläkin on nyt oma tietokone. Sellainen oikein omalla pöydällä olkkarin nurkassa eikä mikään läppäri. Iso näyttökin on. Poika sen meille toi jokunen vuosi sitten ja opetti käyttämään. Minä katselen siitä YLEn sarjoja kun pappa katsoo urheilua ja kun se Kaisa ampuu ohi. Poika osti minulle vielä omat kuulokkeetkin. Pappa nauraa että vielä sipsipussi ja kokispullo vielä viereen niin näytän oikein pelihirmulta. Minä noista ulkomaan pelleistä oikein tiedä mutta kun katsoin tuon nazin suositteleman dokumentin niin täytyy sanoa että sika on se Erdokan mieheksi.

Kirjoitti Martta 73 vee.

Tuosta viime virkkeestäsi sinä Martta pääset hengestäsi Turkissa.
        Siellä ei toisinajattelijoita suvaita. Heidät vangitaan ja älykkäimmät intektuellit tapetaan tyrmiinsä.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Tuosta viime virkkeestäsi sinä Martta pääset hengestäsi Turkissa.
        Siellä ei toisinajattelijoita suvaita. Heidät vangitaan ja älykkäimmät intektuellit tapetaan tyrmiinsä.

Kovin myöhään Nasu tänään alkoi ryyppyhauskansa, pian Pattayan palstalla kertoo maksunaimisistaan, katsokaapa kelloa.

• Kiitän lämpimästi huomiosta.

Pattaya- palstalaiset koostuvat nykyisin lähes yksinomaan ääliöistä.
        Pari asiallista konkaria siellä tosin joskus vierailee.

Mitä pidätte muutoin Martta 73 veen tuotoksista?
        Hän menee asioiden ytimiin ilman lepertelyjä?!

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitän lämpimästi huomiosta.

Pattaya- palstalaiset koostuvat nykyisin lähes yksinomaan ääliöistä.
        Pari asiallista konkaria siellä tosin joskus vierailee.

Mitä pidätte muutoin Martta 73 veen tuotoksista?
        Hän menee asioiden ytimiin ilman lepertelyjä?!

Kyllä olen huomannut Martan eriikäisinä olevan sinä itse, näinhän saat keskustelua aikaiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen huomannut Martan eriikäisinä olevan sinä itse, näinhän saat keskustelua aikaiseksi.

Vakuutan etten ole Martta mutta arvostan toki hänen huumorintajuaan.

Saan kestustelua aikaiseksi kyllä muutenkin.
        Nimimerkkikirjoituksiani on vuoden aikana kommentoitu 12 398 kertaa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitti Martta 73 vee.

Martta 73v.. Olen samaa mieltä!!

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Muistakaamme tosin että Mr. Assad on ainoa demokraattisilla vaaleilla valittu maansa johtaja lähialueilla.

Joo, kansan tappaja..Varmaan ihan demokraattisesti,kuin Iranin mulkut:)
        Nämä kaikki,tappajamaat ...kaikki on hyvin..ja naapurimme RYSSä häärii joka kulmalla.
        Mutta,Assad koira..tappaa omiaan.

• Anonyymi

No, semmostahan se on tämän Erdokanin hallinto. Demokratia on kovasti valikoivaa. Hänen edukseen on kuitenkin sanottava, että Turkissa vallitsee nykyisin järjestys. Ei siellä rettelöidä, eikä osoiteta mieltä kaduilla. Terroritekojakaan ei ole ollut.
      Ihmiset tekevät työtä, asiat toimivat. Valtakunnassa vallitsee rauha. Mitä nyt hieman Syyrian puolta kurmuutetaan.
      On vähän vaikea käsittää vuosia sitten tehtyä vallankaappausyritystä. Ei se tainnut olla kovin hyvin suunniteltu, ei siinä tainnut mikään toimia. Ja sitäpaitsi, olisiko mikään muuttunut uuden sotilashallinnon myötä?
      Erdokan on pahassa tilanteessa EU:n suuntaan. Kansalaiset kannattavat kovasti Turkin liittymistä Euroopan Unioniin, mutta asia ei ole saanut vastakaikua EU:ssa. Vallankaappauksen kukistaminen ja sen jälkimainingit ovat entisestään vaikeuttaneet tilannetta. Lisänä tässä sotkussa on pakolaiskysymys. Erdokan yrittää kiristää Turkille etuisuuksia pakolaisten pitämisessä alueellaan. Ei ole sekään helppo tilanne.
      Kaikessa on lisänä vielä sotatoimet Syyriassa ja kurdien tilanne.
      Ei käy kateeksi.

• Kiitoksia hra Anonyymi 25.02.2020 19.30:lle asiallisesta pohdinnastaan.

Poliisi- ja sotilashallituksien eduiksi on toki myönnettävä että ne pystyvät pitämään maan vakaassa tilassa.
        Voinemme tietysti kysyä että kuinka monien tuhansien toisiajattelijoiden henkien hinnalla?
        Sen hinnan oppositio joutuu maksamaan.

Demokratiahan on tästä yhtä kaukana kuin Kuu kusemme kaaresta.

Historia on aina minua kiinnostanut ja olen huomannut että ei ole mikään kovinkaan pysyvää. Nytkin voisimme lyödä vetoa että kestääkö Erdoganin valta hänen elinikänsä?

Itse veikkaan että vielä tulee aivan oikea sotilasvallankaappaus jonka tuloksena Erdogan menettää päänsä. Se on aina ollut diktaattoreiden kohtalona.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitoksia hra Anonyymi 25.02.2020 19.30:lle asiallisesta pohdinnastaan.

Poliisi- ja sotilashallituksien eduiksi on toki myönnettävä että ne pystyvät pitämään maan vakaassa tilassa.
        Voinemme tietysti kysyä että kuinka monien tuhansien toisiajattelijoiden henkien hinnalla?

Historia on aina minua kiinnostanut ja olen huomannut että ei ole mikään kovinkaan pysyvää. Nytkin voisimme lyödä vetoa että kestääkö Erdoganin valta hänen elinikänsä?

Itse veikkaan että vielä tulee aivan oikea sotilasvallankaappaus jonka tuloksena Erdogan menettää päänsä. Se on aina ollut diktaattoreiden kohtalona.

Monta on asiaa jota sinä vihaat Nasu rekkalesboista omiin ex-ämmiisi joten koita pärjätä ja tarinoi vaikka yksi huorajuttu Pattayan palstalle, niin sulla tekemistä perinteisen perjantaikännisi kanssa.

• nazi kirjoitti:

En malta vielä olla lisäämättä että Turkin valtion perustajan Kemal Ataturkin opit ovat voimissaan. Hän taisteli erittäin voimakkaasti islamia vastaan mutta oli toki muuten nykyarvioiden mukaisesti diktaattori. Hänet kansa muistaa ja pinnan alla kuohuu voimakkaasti.

Tässä lyhyt tietopaketti tuosta islamin vastaisesta suurmiehestä:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kemal_Atatürk

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

En malta vielä olla lisäämättä että Turkin valtion perustajan Kemal Ataturkin opit ovat voimissaan. Hän taisteli erittäin voimakkaasti islamia vastaan mutta oli toki muuten nykyarvioiden mukaisesti diktaattori. Hänet kansa muistaa ja pinnan alla kuohuu voimakkaasti.

Tässä lyhyt tietopaketti tuosta islamin vastaisesta suurmiehestä:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kemal_Atatürk

Atatürkin syntymästä tulee tänä vuonna kuluneeksi 100 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Atatürkin syntymästä tulee tänä vuonna kuluneeksi 100 vuotta.

No mitä siittä..syntyi ja kuoli..so what.. on tärkeimpiäkin

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

OLisi mukava uutinen..Erdokanin loppu, tai vaikka menisi vanhainkotiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLisi mukava uutinen..Erdokanin loppu, tai vaikka menisi vanhainkotiin..

jos yksi erdogan mene sitä tule tuhansia maan päälä on 400miljona erdogan monta junti on.. 😃😃

• Anonyymi

Kommentoin tän vain. Erdokan on laskenut arkkunsa nyt. Islam ei ole tervetulut kulttuuri minnekkään.
      Olen vain nähnyt,että uskonto ja kulttuuri jaksaa taistella keskenään,kuka sitä haluaa?

• Anonyymi

Miksei EU:ssa ole munaa sanoa Erdoganille, että vetäytyy joukkoineen takaisin Turkkiin? Tietenkin niiden vuodesta 2014 sotineiden puolisotilaallisten joukkojen on myös palattava kotiin. Ah, niin meillä olisi taas rauha Euroopassa. Hullut diktaattorin ovat hankalia vastapuolelle, mutta nyt Eurooppa tarvitsee oman karismaattisen johtajan. Kiinalla, Yhdysvalloilla, Venäjällä ja Turkilla ja jopa Pohjois-Korealla on jo sellainen. Ja eikö Turkin olisi jo aika saada potkut Natosta?

• Anonyymi

Missä Islam .. xxxx ei ole ikinä rauhaa,,'Vaikka heillä on jokin umma..silti he taistelevat toisiaan vastaan. Se näkee jo nyt.
      En koskaan alistu tälle epäsuuntaukselle,vaikka pakottaisi?

• Anonyymi

Haistakaa vituun juntit runkakailaka tässä puhutte kokoajan demokrasiasta muttta ei ketät jos joku vasta tässä miksi poistit minun viestini missä on sanavapaus juntit .

• Anonyymi kirjoitti:

Haistakaa vituun juntit runkakailaka tässä puhutte kokoajan demokrasiasta muttta ei ketät jos joku vasta tässä miksi poistit minun viestini missä on sanavapaus juntit .

Niin.

Ylläpito poistaa viestit jotka rikkovat maamme lakeja ja/tai ovat yhteisömme sääntöjen vastaisia.
        Niitä ovat solvaavien sanojen käyttö sekä erityisesti kansoihin ja rotuihin kohdistuvat loukkaukset joita kaikki sinun kirjoitelmasi sisältävät.

Täällä ei edes turkkilaisia kohdella mitenkään toisin.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Niin.

Ylläpito poistaa viestit jotka rikkovat maamme lakeja ja/tai ovat yhteisömme sääntöjen vastaisia.
        Niitä ovat solvaavien sanojen käyttö sekä erityisesti kansoihin ja rotuihin kohdistuvat loukkaukset joita kaikki sinun kirjoitelmasi sisältävät.

Täällä ei edes turkkilaisia kohdella mitenkään toisin.

Tuolla logiikalla täällä ei olisi yhtään viestiä, jonka on kirjoittanut lapsellinen nimimerkki nazi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla logiikalla täällä ei olisi yhtään viestiä, jonka on kirjoittanut lapsellinen nimimerkki nazi.

Niin ja kiitoksia.

Minut on todellakin pistetty "jäähylle" pari kertaa yhteisön sääntöjen vastaisista kirjoitteluista. En ole suuremmin purnannut tuomioista; toki olen antanut vastineeni ylläpidolle käyttämilleni muutamille kyseenalaisille lauseille.
        Ymmärrän kuitenkin heidän kantansa sekä olen aivan samaa mieltä ja olenkin siistinyt kielenkäyttöni salonkikelpoiseksi.
        Se tietenkin edellyttää suomen kielen kiitettävää taitoa sekä tiettyä määrää yleissivistystä.

Toistan tähän tämän turkkilaisen käyttämä lauseen:
        - "haistakaa vituun juntit runkakailaka etc....."
        Uskon että tämän kirjoittajalla eivät ole kaikki kukkuu- käet kotona? Toki toisenlaisiakin ilmaisuja voisin keksiä. ;-)

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Niin ja kiitoksia.

Minut on todellakin pistetty "jäähylle" pari kertaa yhteisön sääntöjen vastaisista kirjoitteluista. En ole suuremmin purnannut tuomioista; toki olen antanut vastineeni ylläpidolle käyttämilleni muutamille kyseenalaisille lauseille.
        Ymmärrän kuitenkin heidän kantansa sekä olen aivan samaa mieltä ja olenkin siistinyt kielenkäyttöni salonkikelpoiseksi.
        Se tietenkin edellyttää suomen kielen kiitettävää taitoa sekä tiettyä määrää yleissivistystä.

Toistan tähän tämän turkkilaisen käyttämä lauseen:
        - "haistakaa vituun juntit runkakailaka etc....."
        Uskon että tämän kirjoittajalla eivät ole kaikki kukkuu- käet kotona? Toki toisenlaisiakin ilmaisuja voisin keksiä. ;-)

Lopeta ihmeessä turkkilaisena kirjoittaminen, kun ne näköjään häiritsevät sinuakin. Vedät vaan nazia ja Marttaa tästä lähtien. Kyllä nekin jo riittävät itsesi nolaamiseen ihan hyvin.

• Anonyymi

Ismael oli Vanhassa testamentissa Abrahamin vanhin poika, jonka Abraham sai orjattarensa Hagarin kanssa. Abrahamin vaimo Saara ei pysty saamaan lasta ja hän antaa egyptiläisen orjattarensa Hagarin Abrahamille.[1] Vanhan testamentin mukaan enkeli käski Hagaria antamaan pojalleen nimen Ismael, joka tarkoittaa ’Jumala kuulee’ (1. Moos. 16:11). Hagarilla oli hätä, koska hän oli Saaraa paossa. Enkeli sanoi vielä: ”Poikasi on oleva kuin villiaasi, hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, aina hän on oleva vastakkain kaikkien veljiensä kanssa.” (1. Moos. 16:12.)

Myöhemmin Hagar ja Ismael karkotettiin kodistaan, kun Saara oli synnyttänyt pojan, Iisakin.[2] Samalla kuitenkin ennustettiin, että myös Ismaelin jälkeläisistä kehittyy suuri kansa kuninkaineen. Raamatun kertomus luetteleekin 12 Ismaelin poikaa ja kertoo heidän olleen heimopäälliköitä.[3] Arkeologit eivät ole löytäneet selviä todisteita tästä valtakunnasta.

Ismaelin jälkeläisinä pidetyt ismaelilaiset olivat pohjoisarabialainen beduiiniheimo[4], josta on muutamia mainintoja myös Vanhan testamentin myöhemmissä kohdissa.[5] Myöhempinä aikoina sekä juutalainen että islamilainen perinne ovat pitäneet Ismaelia muidenkin arabien kantaisänä. Sen takia Ismael on muslimeille erityisen tärkeä hahmo ja yksi islamin profeetoista. Ismaelia pidetään islamissa myös Muhammadin esi-isänä.

Muslimien käsityksen mukaan Jumalan käsky uhrata "ainokainen poikansa", jonka nimeä ei mainita Koraanissa, voi viitata vain Ismaeliin (arab. Ismail), eikä nuorempaan velipuoleen Iisakiin (arab. Ishaq) joka nimi mainitaan Raamatussa. Muslimien mielestä Iisakin maininta uhrauksen yhteydessä on juutalaisten lisäys, koska heidän taas katsotaan periytyvän Iisakista. Lisäksi muslimit katsovat väitteen siitä että Hagar (arab. Hajira) oli orja, olevan loukkaava ja hänen katsotaan olevan Abrahamin toinen vaimo, joka oli ollut jonkinlaisessa palvelijan asemassa.[6]

• Olet lukenut Raamattua ja siitä toki hatun nosto.

Tässä otsikkoukkelin elämänkerta. Toivottavasti menettää päänsä seuraavassa kansan
        nousussa. Linkkaan tähän artikkelin tuosta kansakunnan vihollisesta omia kirjoitusvaivojani säästellen:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Recep_Tayyip_Erdoğan

• Anonyymi

Natsionalisti vihaa. Onpa uutinen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe