Saako miehen lapset pomottaa

Anonyymi

uutta äitiä ja hänen lapsiaan? Meillä vähän epätietoisuutta siitä, kun tulimme taloon. Miehen lapset alkoivat heti määräämään missä saamme istua ja mihin koskea, ja komentavat ja kenkkuilevat meille, ihan kuin omistaisivat talon. Mies vaan nauraa eikä komenna lapsiaan.
Minä ärjäsin että tulemme asumaan täällä ja mun lapset on oiekutettu teidän tavaroihin ja huoneisiin, se ei ole kenekään omaisuutta.
Kauhee riita, että ei he anna omaia vaatteita, leluja ja tavaroita, huoneesta puhumattakaan.
On kurjaa nähdä omien lasten olevan ulkopuolisia.
Eikä se ole niin että uusien ihmisten säännöillä mennään kun kyse on kuitenkin lapsista, jotka ei märää mitään.
Minä olen talon uusi pono ja määrään nyt yhdessä miehen kanssa.

2

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa pomottaa. Aika hurjia nämä vanhemmat jotka pakottaa omat lapset vieraan ihmisen seuraan, vaikke he tahdo? Puutaan että onko pakko uuden naisen tykätät miehen apsista, kukaan ei kysy onko lasten pakko isetää isän uutta naakkaa, ei ole. Lapsilta pitää kysyä ja heidän äidiltään saako vieras nainen tulla heille ja puhutella lapsi. Mutta miten musta tuntuu ettei kukaan kysy,m vaan käsittelee lapsia kuine sineitä, tungetaan vaan sekaan vaikkei saisi. Meillä kiellettiin perheenrikojien meille tulo ja olemasta lasten kanssa heitä kiusaamassa ja haukkumasa.Se oli vähäin mitä mies voi lapsilleen sen jälkeen tehdä kun antaa perhenrikkojan hajoittaa perheen ja hylkää lapset. Miehellä ei ole oikeutta kirstää lapsia näkemään pehreen rikkojia vaan olla näörä ja kuunnella lapsia ja heidän äitiään. Meillä lapset ei ole iknä nähneet perheenrikkojia, etteivät ole saaneet huonoja vaikutteita elämään että niin on pakko tehdä hajoittaa perhe ja hylätä lapset leikkiä onnellista. Teimme aivan oikein kieltääseme naikkoset meidän elämästä. En voisi kuvitellakkaan että lapseni olisi menneet pilalle ja en tuntisi heitä enää. Olen sentään lastem iti ja mulle kuului aina lasten elämä ketä siihen kuuluu ja ketä ei. Meihen naikoset eivät kuuluneet meidän elämään, ja se oli parasta, Lapset sanookin että olen maailman paras äiti.

• Anonyymi

Saa pompottaa ja pomottaa, ja pitääkin, sillä ei vieras naikkonen kuulu siihen elämään. Lapset on miehen ja illä sipuli, ei kellään täysin umpikierolla j täysin oudolla naikkosella ole oikeutta tulla ryppyulkemään miehelle, hänen lapsilleen ja exälleen ja suvulle.
      Onko pakko tunkeutua toiseten elämään ja viedä lapsilta isä. Sillon pitää tajuu että hän on outolintu siinä systeemissä, ja joutaa kotiin ja tiskaamaan omat tiskinsä.
      Mies ja häneneksä hoitaa omat asiat ja suttura oma. Sillä sipuli. Uuno mikä uuno, jos ei tajuu että miehen elämä on muualla ja sutturan elämä on missä lie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4390
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2240
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      557
      1734
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1461
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      1008
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      913
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      898
    Aihe