Ihan mahdotonta ellei facebookkia

Anonyymi

Olisi
Tärkeä elämässä!

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just joo, FB on meidän wanhojen viestintäkanava. Nuoret on sieltä ollut hiithutelissa jo kauan.

      • Anonyymi

        Siellä on siis joka lähtöön ja kaiken ikäisiä.


    • Anonyymi

      En voi en saata ymmärtää, keitä tärkeää siellä böökissä on? Vanha kirjeposti edelleen käyttökelpoinen. Ainakin laskuja tulee silloin tällöin.

      • Vanhassa kirjepostissa tulee turhaa paperijätettä ja monet firmat laittavat lisälaskun paperikirjeestä.


    • Anonyymi

      Minä en ole naamakirjaa huomannut tarvitsevani, siksi en siellä olekaan. Hyvin pärjään ilmankin. Muita kanavia nykyään kun riittää, ei tarvitse tuollaiseen ryhtyä joka on tietoturvallisuusriski monessa mielessä.

      • Anonyymi

        Juujuu, varmaan muita kiinnostaa kenenkin kuulumiset, eritoten näitä hakkereita. Eiköhän tietoturvariskit ole ihan jossain muualla kuin facebookissa?!


      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta ja tarpeeseenkin. Mitä muita kanavia?


    • Anonyymi

      Jos ei ole fasebokissa, ei ole olemassa!
      Ei mukana ole kenkään pakko, mutta jää monesta paitsi, voi olla olematta muiden mukana. 😊

      • Anonyymi

        Mistä jää paitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä jää paitsi?

        Ei voi tilata kepappia verkosta jonsei kuulu johonkinfucking bookkiin tai schwitteriin.


    • Anonyymi

      -olihan siellä hyvä yhteyksiä pitää ja olin myös ryhmässä missä jaettiin kotikaupungista vanhoja ja uusiakin kuvia, mut se vie aikaa ihan liikaa, joten en ole ollut enää yli 3:een vuoteen siellä, se jäi kun huomasin jonkun hakkerin vaihtaneen salasanani, enkä päässyt sisään enää, pääsin kivasti siitä eroon silleen sopivasti.
      äijä-

    • Anonyymi

      Ihan mukavaa, jos Facebook on olemassa, koska monet sitä käyttää.
      Oletan että käyttäjillä on muutakin tärkeää elämässä.
      Kuka mitäkin haluaa? Ikuinen kysymys lie monelle. Minulle ei.
      Kaikki tavat ovat hyviä, jos henkilölle se sopii.
      Elämää on meillä kaikilla.
      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Ihan mukavaa, jos Facebook on olemassa, koska monet sitä käyttää.
      Oletan että käyttäjillä on muutakin tärkeää elämässä.
      Kuka mitäkin haluaa? Ikuinen kysymys lie monelle. Minulle ei.
      Kaikki tavat ovat hyviä, jos henkilölle se sopii.
      Elämää on meillä kaikilla.
      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Voi ei Taas näin kävi.
        Anteeksi vaan.
        Kummallisesti monistuu lähetysviestit usein.
        BUUUUU. Huonosti tehty systeemi.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi

        Facebookissa saavat minun puolestani olla kaikki, jotka siinä haluavat olla.
        Minulla siihen ei ole tarvetta.

        Viesti lähtee, kun lähetäkenttään ilmestyy käden kuva.
        Jos siinä on pelkkä nuoli, niin lähettäminen ei onnistu, vaikka painaisikin lähetäkuvaketta.
        Mikäli painaa kuvaketta toisen kerran ja siinä on kämmen, niin viesti lähtee tuplana.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebookissa saavat minun puolestani olla kaikki, jotka siinä haluavat olla.
        Minulla siihen ei ole tarvetta.

        Viesti lähtee, kun lähetäkenttään ilmestyy käden kuva.
        Jos siinä on pelkkä nuoli, niin lähettäminen ei onnistu, vaikka painaisikin lähetäkuvaketta.
        Mikäli painaa kuvaketta toisen kerran ja siinä on kämmen, niin viesti lähtee tuplana.

        kylmätotuus

        Kyllä onnistui nuolen painaminen, kämmentä en nähnyt ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei Taas näin kävi.
        Anteeksi vaan.
        Kummallisesti monistuu lähetysviestit usein.
        BUUUUU. Huonosti tehty systeemi.

        Heikunkeikku

        En minäkään ole siinä fasessa.
        Meinasin jo liittyä, kun tämä meni "kuivaksi".
        Mutta kun kuuntelin aikan, niin into lopahti.
        Siinä tämä "kaveri"kummallisuus. Ventovieraat anelevat kaveriksi., sitten puolitutut, entiset tutut jne.
        Ala sitten valkata, ketä päästät kaveriksi. Ilonaiheet sielläkin on pienet, ja minä oon iso poika.
        Vähän tarkemmalla korvalla kuuntelin, että taitaa olla enempi naisten juttuja.
        Ajattelin tutustua maksullisiin TV-kanaviin, josko siellä olisi laadukkaampaa katsottavaa iltaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei Taas näin kävi.
        Anteeksi vaan.
        Kummallisesti monistuu lähetysviestit usein.
        BUUUUU. Huonosti tehty systeemi.

        Heikunkeikku

        En minäkään ole siinä fasessa.
        Meinasin jo liittyä, kun tämä meni "kuivaksi".
        Mutta kun kuuntelin aikan, niin into lopahti.
        Siinä tämä "kaveri"kummallisuus. Ventovieraat anelevat kaveriksi., sitten puolitutut, entiset tutut jne.
        Ala sitten valkata, ketä päästät kaveriksi. Ilonaiheet sielläkin on pienet, ja minä oon iso poika.
        Vähän tarkemmalla korvalla kuuntelin, että taitaa olla enempi naisten juttuja.
        Ajattelin tutustua maksullisiin TV-kanaviin, josko siellä olisi laadukkaampaa katsottavaa iltaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebookissa saavat minun puolestani olla kaikki, jotka siinä haluavat olla.
        Minulla siihen ei ole tarvetta.

        Viesti lähtee, kun lähetäkenttään ilmestyy käden kuva.
        Jos siinä on pelkkä nuoli, niin lähettäminen ei onnistu, vaikka painaisikin lähetäkuvaketta.
        Mikäli painaa kuvaketta toisen kerran ja siinä on kämmen, niin viesti lähtee tuplana.

        kylmätotuus

        Aijaa ja Aha.
        Kiitos kun sanoit.
        Yritän olla tarkkaavainen tästä eteenpäin.
        Harmittaa jos tuplailen.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        k-kotton kirjoitti:

        En minäkään ole siinä fasessa.
        Meinasin jo liittyä, kun tämä meni "kuivaksi".
        Mutta kun kuuntelin aikan, niin into lopahti.
        Siinä tämä "kaveri"kummallisuus. Ventovieraat anelevat kaveriksi., sitten puolitutut, entiset tutut jne.
        Ala sitten valkata, ketä päästät kaveriksi. Ilonaiheet sielläkin on pienet, ja minä oon iso poika.
        Vähän tarkemmalla korvalla kuuntelin, että taitaa olla enempi naisten juttuja.
        Ajattelin tutustua maksullisiin TV-kanaviin, josko siellä olisi laadukkaampaa katsottavaa iltaisin.

        Hei k-kotton pitkästä aikaa.
        Sinä kurkien mies :)

        En ole facebookin haltija, enkä halajakaan.
        Mutta jos joku haluaa, niin sehän on ok.
        En halua faceen, koska en halua edes kauheesti kavereita.
        Mulla on jo sopiva määrä kavereita. Oikeastaan he ovat ystäviä.
        Muita en halaja.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa ja Aha.
        Kiitos kun sanoit.
        Yritän olla tarkkaavainen tästä eteenpäin.
        Harmittaa jos tuplailen.

        Heikunkeikku

        Ihme kyllä, ny tuplailee, vaikka en klikannut kun kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei k-kotton pitkästä aikaa.
        Sinä kurkien mies :)

        En ole facebookin haltija, enkä halajakaan.
        Mutta jos joku haluaa, niin sehän on ok.
        En halua faceen, koska en halua edes kauheesti kavereita.
        Mulla on jo sopiva määrä kavereita. Oikeastaan he ovat ystäviä.
        Muita en halaja.

        Heikunkeikku

        Näytti viime syksynä, että kurkipariskunta on jo niin vanha, että iso mahdollisuus, etteivät enää tule pesimään..
        On tässä parikymmentä vuotta toisiamme seurailtu.
        Aikaisin syksyllä lähtivät muuttomatkalle, eivätkä lennelleet paljoakaan. Ikä varmaan painoi.


      • Anonyymi
        k-kotton kirjoitti:

        En minäkään ole siinä fasessa.
        Meinasin jo liittyä, kun tämä meni "kuivaksi".
        Mutta kun kuuntelin aikan, niin into lopahti.
        Siinä tämä "kaveri"kummallisuus. Ventovieraat anelevat kaveriksi., sitten puolitutut, entiset tutut jne.
        Ala sitten valkata, ketä päästät kaveriksi. Ilonaiheet sielläkin on pienet, ja minä oon iso poika.
        Vähän tarkemmalla korvalla kuuntelin, että taitaa olla enempi naisten juttuja.
        Ajattelin tutustua maksullisiin TV-kanaviin, josko siellä olisi laadukkaampaa katsottavaa iltaisin.

        Tuotanoinnii,,suosittelisin maksullisia naisia, ovat erinomainen ajankulutus-hyödyke.


    • Anonyymi

      Facebookiin en kuulu , enkä aio siihen koskaan liittyäkään.

      Ystäviini olen yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse tai tapaamalla heitä kasvotusten.

      Facebook on tarpeeton elämässäni, enkä koe jääneeni mistään paisi, vaikken siihen kuulukaan.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Facebookissa oli kivaakin, ryhmiä joiden parissa viihdyin, poistin profiilini koska en katsonut enää facebookia tarvitsevani.

    • Anonyymi

      Tykkään kaikenlaisesta toiminnasta ja virikkeestä, seura kelpaa
      Fb kiva kaveri!

    • Näkyy olevan facevastaisia ja ennakkoluuloisia juuri sellaiset, jotka eivät koskaan ole olleet siellä.
      Kummallisia käsityksiä, niinkuin että pitäisi kamalasti ottaa kavereita, jotka kaveriksi pyrkivät ja että se olisi jotenkin akkamainen juttu ja että se koukuttaa ja vie paljon aikaa.

      Itselläni on vain lähisukulaiset kavereina, enkä muita hyväksy vaikka pyrkisivätkin.
      Omaa sivuani en ole päivittänyt koskaan, vaan kuulun moniin eri ryhmiin.
      Paikalliset faceryhmät toimivat ikäänkuin ilmoitustauluina ja saa nopeammin tietoonsa tärkeistä paikallisista tapahtumista kuin lehdestä lukemalla. Toimii sellaisena, jos on löytänyt jotain tai kadottanut jotain, jos haluaa lainata, myydä lahjoittaa jotain ...

      Mistä minäkään ilman facea nyt tietäisin, että kylällä liikkuu mustapartainen mies, jolla on iso hattu päässään ja joka kävelee ihmisten perässä.
      Mistä tietäisin ilman facea ihmisten huolen siitä, että kunta on vuokrannut lukaalin hampurilaisketjulle ja vegaanit tuntevat nyt kunnan määräävän, mitä meidän on syötävä.
      Ja kaikkea muuta kivaa, mikä saa suupielet nousemaan ylöspäin.

      Kyllä kaikissa ryhmissä joissa olen, on ihan yhtä paljon miehiä kuin naisiakin.
      Mihinkään sukka/kakku ryhmään en tosin kuulukaan.

    • Face on viihdettä parhaimmillaan. Minullakin kavereina vain ne jotka oikesssa elämässäkin tunnen ja tiedän. Joskus tulee tuntemattomilta kveripyyntöjä, laitan mesen kautta viestä jotta mitä on vailla ja sitten päätän hyväksynkö. Yleensä en.
      Esimerkiksi työkavereitakaan en ole ottanut jos emme sen kummemmin kavereita ole facen ulkopuolellakaan. Muutamaan ryhmään kuulun ja ne ihan hauskoja.

    • Anonyymi

      Voisin toki ilman facebookkia elää mutta mukava lisä se on ja helpottaa kuulumisten vaihtoa muualla asuvien kanssa. Kuvia otan myös paljon facebookkiin, olen huomannut, ettei kameroita ole juuri kenelläkään enää mukana. Puhelimen kuvastot on kaikilla aika täynnä ja ei niitä edes kukaan katso, tässä facebookki tulee minulle apuun kun säilöö ja muistuttaa vuosittain mitä on tullut tehtyä - todella kivaa!

      Paras ystäväni asuu toisella mantereella ja hänen kanssaan käytämme ahkerasti messengeria, samoin aikuisten lasteni kanssa, jotka hekin asuvat kaukana.

      Facebookin dissaajat jätän omaan arvoonsa, eihän kenenkään ole pakko siellä olla ja vaikka olisikin, ei kaikkien kaveri tarvitse olla. Itsellänikin on vain kavereita, joiden kuulumiset kiinnostavat minua ja joille haluan kertoa kuulumiseni.

      • Anonyymi

        Klikkailua, ja mainoksia paljon sekä pyörittää äkkiä samoja parin-kolmen päivän tapahtumia jatkumona. On tietysti hyvääkin, vaan paljon jonninjoutavaa.
        Lukekaa kirjoja mieluummin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klikkailua, ja mainoksia paljon sekä pyörittää äkkiä samoja parin-kolmen päivän tapahtumia jatkumona. On tietysti hyvääkin, vaan paljon jonninjoutavaa.
        Lukekaa kirjoja mieluummin!

        Facebook ei poissulje kirjojen lukemista, ei tietenkään hölmö!


    • Anonyymi

      Fb on todella kiva asia arjen kyljessä! 😊

    • Anonyymi

      Olen Facebookissa, mutta en ota yhtään kaveria eikä siellä ole mitään muuta kuin nimeni.
      Kuulun erilaisiin ryhmiin aikani kuluksi.

      • Anonyymi

        Niinhän tietty sitä kuuluu itseä kiinnostaviin ryhmiin, luonnollinen asia.


    • Anonyymi

      Kyllä käyn siellä, mutta voin olla poiskin.
      Lähinnä nuorten sukulaisten juttuja seurailen.
      Ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe