En jaksa enää, koska pää ei kestä tätä. Aina vain sinä mielessä, päivästä toiseen. Viikot menee, kuukaudet, tämä hulluus ei lopu koskaan. Hymyilen maailmalle, vaikka suru asuu sisälläni. Kaipaus on asettunut asumaan minuun. Miksi menin rakastumaan sinuun?
En halua enää
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ajattelen...
- Anonyymi
Se on rankkaa. Tiedätkö mitä hän ajattelee sinusta?
- Anonyymi
Jos tietäisi, pitäisi varmaan sekopäisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tietäisi, pitäisi varmaan sekopäisenä.
En tiedä mitä hän minusta ajattelee. Eikä varmastikaan tajua, kuinka hulluna häneen olen.
- Anonyymi
Mietin ihan samaa tänään. Tilanne on muutenkin aivan utopistinen ja absurdi, miks nää tunteet ei jätä rauhaan
Just mietin että taidan olla mielelläni jotenkin sairas.- Anonyymi
Siis mieleltäni, en mielelläni.
- Anonyymi
Rakas, minä älä hikeennyt, sillä se on totista kaikki. Me ollaan aitoja.
- Anonyymi
Hyvä kysymys mitä itsekin mietin säännöllisesti. Edellinen kaipaus kesti monia vuosia, joten kuukaudet ei ole vielä mitään.
- Anonyymi
Sä oot liian vaikee mulle. Hyvää elämää. .,
- Anonyymi
Ihan on kuin oma kirjoittamaani, samoja ajatuksia., tuntemuksia. Tiedätkö, minä elän kolmatta vuotta tuota samaa tilannetta. Tällä hetkellä yritän iskostaa pääkoppaani, että hän ei välitä. Ja eikä hän myöskään välitä. Kohta kaksi viikkoa mennyt, että olen itkenyt iltaisin monta tuntia, tai olen ollut todella ahdistunut. Tuntenut ihan fyysistä kipua ja hengittäminen ollut vaikeaa. Musta tuntuu, että olen irrottatumassa hänestä vihdoin.
Elin elämässä jo hieman helpompaa vaihetta, kun tammikuussa törmäsin häneen uudelleen. 2krt vietettiin muutamia tunteja samassa seurueessa. Välittömästi tuli takaisin kova stressi ja suunnattoman suuri kaipaus. Ruokahalu katosi, en saanut nukuttua, ahdisti, masensi. Nyt en ole nähnyt häntä noin kuukauteen. Jospa en enää näkisikään.
Olen huomannut, että helpommalla pääsen, kun en näe. Kun vaan jatkuisi näin. Parasta olisi ollut tietysti se, ettei hän olisi pitänyt minua "lämpimänä". Kosketuksia "vahingossa" jotka lävistivät koko kehon. Ja hän tietää aivan täsmälleen sen, miten se vaikuttaa. Puheet, katseet... Vaikka varmasti tietää, että olen hänen vuokseen käynyt helvetissä. Silti hän toimii niin, koska ei välitä, ei lainkaan, hän pelaa. Ei hän uhraa ajatustaan toisten tunteille, omille vaan. Ei minkäänlaisia empatiakykyjä.
Meillä on siis ollut joskus aiemmassa elämässä tapailusuhde. Elämäni meni sekaisin, ajelehdin jossain. Ei tapailtu, tapailtiin taas ja kammottavia riitatilanteita tuli ennen kuin pääsin loitommalle.
Sinulla voi olla tietysti ihan toisenlainen tarina. Mutta tekstisi muistutti niin paljon omaani, että halusin kertoa oman kokemukseni. Ja tämä oman tapaukseni ihminen siis kärsii narsistisesta persoonallisuudesta. Manipulaation mestari. Hänessä ei ole koskaan mielestään mitään vikaa. Ja hän vihaa naisia, todella siis vihaa. Tiedän, että johtuu omasta lapsuudestaan, mutten hyväksy lainkaan siitä seuraavaa käytöstä. Siis sitä, miten kohtelee minua, sekä ihan kaikkia naisia jotka hänen tielleen osuu.
Jos olisin aiemmin todella ymmärtänyt, että hän ei välitä, olisin saattanut päästä helpommalla. Mutta hänen kaltaiseltaan on turha odottaa rehtiä ja suoraselkäistä käytöstä. Hänhän siis "rakasti" ja aina loi monennäköisiä tulevaisuudenvisiota eteen. Tekee varmasti niin kaikille muillekin.- Anonyymi
No, itse olen ihastuksesta sekaisin vaikka toinen ei ole ikinä eleelläkään osoittanut mitään kiinnostusta eikä taatusti tule osoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, itse olen ihastuksesta sekaisin vaikka toinen ei ole ikinä eleelläkään osoittanut mitään kiinnostusta eikä taatusti tule osoittamaan.
Oletko lähestynyt häntä? Minä sinuna koittaisin jotenkin tehdä asiaa, jotta saisi jonkin selvyyden. Ei ne Suomipojat aina niin rohkeita ole aloitteita tekemään. 19.04.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tarinastasi. Varmasti todella raskasta, kun on tunteita noin narsistista ihmistä kohtaan. Oma tarinani on erilainen.
Jos vain saisin hänet, ottaisin heti, enkä miettisi hetkeäkään onko järkevää vai ei. Tarina kuuluu sarjaan mahdottomat rakkaudet kaikilla lisämausteilla. Mutta silti, hän on vaan vienyt sydämeni. Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tarinastasi. Varmasti todella raskasta, kun on tunteita noin narsistista ihmistä kohtaan. Oma tarinani on erilainen.
Jos vain saisin hänet, ottaisin heti, enkä miettisi hetkeäkään onko järkevää vai ei. Tarina kuuluu sarjaan mahdottomat rakkaudet kaikilla lisämausteilla. Mutta silti, hän on vaan vienyt sydämeni. Ap.Yrittää aina voi :) Jaksamista! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vain saisin hänet, ottaisin heti, enkä miettisi hetkeäkään onko järkevää vai ei. Tarina kuuluu sarjaan mahdottomat rakkaudet kaikilla lisämausteilla. Mutta silti, hän on vaan vienyt sydämeni. Ap.En usko että kenelläkään voi olla niin mahdoton rakkaus kuin minulla. No, ainoa ns. este tai mahdottomuus mitä ei ole, on että emme ole sukulaisia. Kaikki muut löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama minulla. Hän osoittaa ihan päinvastaisia tunteita ja minä hölmö vastaan nyt samalla mitalla. En ymmärrä. Kaikkien muiden kanssa pystyn puhumaan ja olemaan hauska, hänen seurassaan jäädyn. Enkä siis todellakaan ole mikään hiljainen ja jäykkä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama minulla. Hän osoittaa ihan päinvastaisia tunteita ja minä hölmö vastaan nyt samalla mitalla. En ymmärrä. Kaikkien muiden kanssa pystyn puhumaan ja olemaan hauska, hänen seurassaan jäädyn. Enkä siis todellakaan ole mikään hiljainen ja jäykkä nainen.
Sama juttu. Olen myös nykyään hänen seurassa haudan vakava ja todella jäykkä, hyvä jos sanaa saan suusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää aina voi :) Jaksamista! :)
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että kenelläkään voi olla niin mahdoton rakkaus kuin minulla. No, ainoa ns. este tai mahdottomuus mitä ei ole, on että emme ole sukulaisia. Kaikki muut löytyy.
Kaikki muu kuten ikäero, paikkakunta, , työelämä/alaisuussuhde, mielenkiinnonkohteet, harrastukset , arvot jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muu kuten ikäero, paikkakunta, , työelämä/alaisuussuhde, mielenkiinnonkohteet, harrastukset , arvot jne?
Kyllä, ja lisäksi sukupuoli ja parisuhdestatus. No paikkakunta ei niinkään, enkä harrastuksiakaan näe esteenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja lisäksi sukupuoli ja parisuhdestatus. No paikkakunta ei niinkään, enkä harrastuksiakaan näe esteenä.
Eli varattu ja vapaa samaa sukupuoltako.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko teillä on ikäeroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli varattu ja vapaa samaa sukupuoltako.?
Kyllä.
- Anonyymi
Samassa pulkassa.. Jatkuvaa ylä-ja alamäkeä, juutun aina siihen mäkeen enkä taida ikinä päästä ylös asti, tunnun vain valuvan koko ajan alaspäin..
- Anonyymi
Tuttu tunne. Isotkin asiat järjestyy ajan kanssa.
sama tilanne, tunteet vaan tuli jostain ja on ne edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396