Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ja sitten ihmetellään ennakoluuloja.

Anonyymi

4 autokauppa tyyppiä romanien kanssa.

1. Auto ei yllättäen myyjän nimissä eikä mahdolllisuutta saada omistajaa kiinni. Koska hän varmaan nukkuu? No tehdään kaupat huomenna. Ei onnistu. Hirvee selittely.
2. Yritetään myydä esim C mersua E mersun papereilla.
3.Pikkuvikoja ei mitään isompaa. 100km ajoa ja koeajolle. Kytkin rikki, tuulilasi rikki, abs valo palaa ja autossa epämääräisiä kolhuja, lommoja ja naarmuja aivan älyttömästi. Enks mie sanonuuuu, no jollekkin mie sanoiiiiin.. no et sanonut kun kehuit auton olevan hyvä ja toimiva.
4. Verot ja kaikki on ok= Joo niin on! EI ole tarkastusveroa perässä kuin 3x auton arvon verran. Tai katsastettu viimeksi 2009.

Tässä mun kokemukset romanien kanssa autokaupasta. Suosittelen.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat kokemukset on muillakin. Pienet (usein kyllä isot) viat vielä menee, nehän voi korjata. Mutta kun kaikki mustalaisten tavarat on ties kenen Ruotsin serkun/lankomiehen/entisen omistajan/ulosottoviraston nimissä, niin sitä sotkua ei kukaan selvitä.

    • Anonyymi

      😱🍬🏃‍♀️ hirveetä ota karkki ja lähde lenkille

      • Anonyymi

        Syrjäytynyt nörtti ei nouse pelituolista ylös, eikä lähde ulos lenkille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syrjäytynyt nörtti ei nouse pelituolista ylös, eikä lähde ulos lenkille!

        Käykö romanit lenkillä?


    • Anonyymi

      Samaa autoa myydää kahdessa paikassa eri nimellä ja eri tiedoilla.

      • Anonyymi

        Ja autoa myydään eri rekisteriotteella. Ei ole niin tarkkaa onko auto e vai c mersu. Ostajaa tietysti voi vähän harmittaa kun innostanut auton mikä katsastettu eilen papereiden mukaan.
        Ja pihassa onkin auto joka on ajokiellossa koska 4000€ veroja maksamatta.


    • Anonyymi

      Kannattaa ehdottomasti kokeilla onneaan ja hakeutua romaaneihin autokaupouoille. Siinä säästyy aika, vaiva ja raha.

    • Anonyymi

      Kaveriksi kannattaa ruveta valkolaisen,ei sen reilumpaa ja pyynteetöntä ystävää voi löytyä.Jos tarvitsee mennä johonkin niin kyyti järjestyy pyytämättä töihin ängätään väkisin jos itse apua tarvitsee.

    • Anonyymi

      Samaa tekevät valtaväestöönkin kuuluvat,,

      • Anonyymi

        Enpä ole vielä törmännyt valkolaisen tekemiin huijauksiin autokauppoissa. Romanien kanssa useasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole vielä törmännyt valkolaisen tekemiin huijauksiin autokauppoissa. Romanien kanssa useasti

        Miksi lehdessä joka päivä lukee hujauksissta, suomalaistekemiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lehdessä joka päivä lukee hujauksissta, suomalaistekemiä

        Miksi romani syyllistyy keskimäärin 12* useammin rikokseen kuin valkolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi romani syyllistyy keskimäärin 12* useammin rikokseen kuin valkolainen?

        Rasismin syy.


      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Mielelläni tekisin romanin kans autokauppaa, jos löytyis hyväkuntoinen turbosaappi. Mieluiten tietysti vanha kunnon 99! Kokemukseni mukaan romanit osaa arvostaa laatuautoja, vaikka onhan heissäkin köyhempää sakkia jotka joutuvat tyytymään siihen saksalaiseen tähtimerkkiin.

    • Anonyymi

      Kaaleilta haluaisin kuulla mieli piteitä onko nissan tino hyvä auto

      • Anonyymi

        Onhan noita valkolaisillakin autoja kaupan. Antakaa mustalaisten käydä keskenään kauppaa kun tuntevat omat pelisääntönsä. Näin on jokainen tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita valkolaisillakin autoja kaupan. Antakaa mustalaisten käydä keskenään kauppaa kun tuntevat omat pelisääntönsä. Näin on jokainen tyytyväinen.

        Autokauppias vastaa. Minä ostan paljon mustalaisilta autoja. Syystä että he ovat todella tietämättömiä tekniikasta.
        Saattavat myydä auton useilla vioilla jotka eivät oikeasti ole edes vikoja.
        Olen ostanut mm Fordin jossa piti olla 3 vikaa, tuulilasin pesimet ja pumppu eivät toimineet. Radio ei toiminut.

        Kauppaava mustalainen oli laskenut että korjauksiin menee ainakin 2-300€. Möi auton n800€ alle keskihintojen. Minä tietysti ostin ja osasin jo aavistella vian syyn. Sulakkeethan siellä oli palaneet.

        Seuraava kauppa. Ford Focus katsastus ummessa hylky lapussa. Syy airbag merkkivalon mukaan ei edellytyksiä toimia. Taas oli feija sitä mieltä että hankala on korjata ja voi olla kallis. Auto minulle n1000€ alle markkinahinnan. Syy airbag valon palamiseen on yleensä liitin kuskin penkin alla ja niin oli nytkin.

        3 kauppa. Moottorivikainen Nissan x trail. 2500€ alle ehjän hinnalla. Auto kävi 3 ja ilmoitti sytytys katkonaista. Feija vaihtanut itse tulpat ennen oireiden alkua. Sitten vaihdettu erinäisiä sytkäosia. Vika pysyy eli kone rikki.
        Auto pajalle ja havainto 2 sylinterin tulppa vääränlainen ja kirrattu väärille kierteelle. Uusi tilalle ja myyntiin.

        Tälläisiä kauppoja heidän kanssaan voi tehdä.
        Normaali ihminen käyttää Googlea ja löytää viat tai ainakin vie korjaamolle. He pähköilevät itse ilman tietoa tekniikasta.


    • Anonyymi

      Yksi kauppa oli hyvä mersu, verot ok, ei moitittavaa.

    • Anonyymi

      Miulla myynnissä komija mersu. Ompi neljä pyörääkin, vuosimalli 2019. Rattiki löytyypi. Hintapyyntö 100 000 eurova. Halvalla meneepi, mutta tuli louvvon tarvetta.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe