Mitä meinaa:
"todistukset niistä tuloista, jotka olet saanut muuna kuin opiskeluaikana. Todistuksista pitää käydä ilmi tulojen maksuajankohta ja bruttomäärä"
Jos ei palkkatodistukset ole tallessa?
Takaisinperintä
2
222
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun pitää toimittaa tiliotteet tai vastaava kuka niitä on pyytänyt ottavat tulot huomioon takautuvasti jos ne on ylittänyt opinto tukeen tai vastaavaan oikeutettun määrän peritään ylimenevä osuus takaisin.
- Anonyymi
Tiliote ei taida kelvata. Tarvitaan palkkatodistus. Jos olet kadottanut palkkakuitit, pyydät työnantajalta palkkatodistuksen, josta halutut seikat ilmenevät.
Tiliotteessa näkyy vain, mitä olet saanut tilillesi. Se ei ole sama kuin palkka. Kun puhutaan palkasta, tarkoitetaan bruttopalkkaa, josta ei ole vähennetty veroja eikä muita maksuja ja työnantajan mahdollisesti pidättämiä korvauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568- 771237
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 501056
- 61772
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 28690
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56675Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610