Onko New Yorkissa hyvä julkinen liikenne, löytyykö metro, bussit tai ratikat?
Onko millainen systeemi verrattuna Helsinkiin?
New Yorkin julkiset
9
976
Vastaukset
- Anonyymi
New Yorkin metro on kaikilla mittareilla huomattavan hyvä verrattuna mihin kaupunkiin tahansa. Nykyään peräti kohtuullisen turvallinenkin. Busseista ei ole kokemusta, ratikat puuttuu.
- Anonyymi
Bussit ajavat Manhattanilla lähinnä syöttöä metrolle. Joissakin tapauksissa ihan käteviä, kun lähin metrolinja ja päämäärä ei yhdisty.
New Jerseyn puolella on myös light rail ratkaisu käytössä, jos haluaa ajaa amerikkalaisella raitiovaunulla.
- Anonyymi
Verrattuna muihin USAn kaupunkeihin, joissa oma tai vuokrattu auto on kätevämpi, niin New Yorkin julkinen liikenne on toimiva! Kaikkialle pääsee julkisilla.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Itse olen ajokortiton, koska itselläni on silmäsairaus, joka estää ajokortin hankinnan.
Hyvä, että nykissä kunnon julkiset!
T. AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Itse olen ajokortiton, koska itselläni on silmäsairaus, joka estää ajokortin hankinnan.
Hyvä, että nykissä kunnon julkiset!
T. APOlethan muistanut tehdä ESTA-hakemuksen ennen matkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan muistanut tehdä ESTA-hakemuksen ennen matkaa?
Moikka! Matkan ajankohta ei ole vielä selkeä. Syys-lokakuussa todennäköisesti.
Tiedän, että ESTA-hakemus täytyy tehdä ennen matkaa (muistaakseni viikko ennen)
T.AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Matkan ajankohta ei ole vielä selkeä. Syys-lokakuussa todennäköisesti.
Tiedän, että ESTA-hakemus täytyy tehdä ennen matkaa (muistaakseni viikko ennen)
T.APEsta on kaksi vuotta voimassa, ei kannata jättää viime tinkaan senkään hakemista niin ehtii vielä viisuminhakuprosessiin mikäli Esta jostain syystä failaa.
- Anonyymi
Onpahan ihmeellisiä kysymyksiä? New York julkiset? Kun kerran pääsee kirjoittamaan tänne niin on pakko olla netti käytössä!
New Yorkin metro on metrojärjestelmä New Yorkissa, Yhdysvalloissa. Asemia on metroverkossa on maailman eniten yhteensä 472, joista maanalaisia on noin 60 prosenttia. Pituutta koko rataverkolla on yhteenlaskettuna 380 kilometriä, josta 40 % on maan pinnalla. Aloitti toimintansa: 27. lokakuuta 1904. Verrattuna Helsinkiin pitää päätellä itse!- Anonyymi
Onko se pois sun aamuista? Suomi24 on just sitä varten et ihmiset ei jaksa aina kaikkea "ettiä netistä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808