New Yorkin julkiset

Anonyymi

Onko New Yorkissa hyvä julkinen liikenne, löytyykö metro, bussit tai ratikat?

Onko millainen systeemi verrattuna Helsinkiin?

9

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      New Yorkin metro on kaikilla mittareilla huomattavan hyvä verrattuna mihin kaupunkiin tahansa. Nykyään peräti kohtuullisen turvallinenkin. Busseista ei ole kokemusta, ratikat puuttuu.

      • Anonyymi

        Bussit ajavat Manhattanilla lähinnä syöttöä metrolle. Joissakin tapauksissa ihan käteviä, kun lähin metrolinja ja päämäärä ei yhdisty.

        New Jerseyn puolella on myös light rail ratkaisu käytössä, jos haluaa ajaa amerikkalaisella raitiovaunulla.


    • Anonyymi

      Verrattuna muihin USAn kaupunkeihin, joissa oma tai vuokrattu auto on kätevämpi, niin New Yorkin julkinen liikenne on toimiva! Kaikkialle pääsee julkisilla.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta! Itse olen ajokortiton, koska itselläni on silmäsairaus, joka estää ajokortin hankinnan.

        Hyvä, että nykissä kunnon julkiset!

        T. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Itse olen ajokortiton, koska itselläni on silmäsairaus, joka estää ajokortin hankinnan.

        Hyvä, että nykissä kunnon julkiset!

        T. AP

        Olethan muistanut tehdä ESTA-hakemuksen ennen matkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan muistanut tehdä ESTA-hakemuksen ennen matkaa?

        Moikka! Matkan ajankohta ei ole vielä selkeä. Syys-lokakuussa todennäköisesti.

        Tiedän, että ESTA-hakemus täytyy tehdä ennen matkaa (muistaakseni viikko ennen)

        T.AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Matkan ajankohta ei ole vielä selkeä. Syys-lokakuussa todennäköisesti.

        Tiedän, että ESTA-hakemus täytyy tehdä ennen matkaa (muistaakseni viikko ennen)

        T.AP

        Esta on kaksi vuotta voimassa, ei kannata jättää viime tinkaan senkään hakemista niin ehtii vielä viisuminhakuprosessiin mikäli Esta jostain syystä failaa.


    • Anonyymi

      Onpahan ihmeellisiä kysymyksiä? New York julkiset? Kun kerran pääsee kirjoittamaan tänne niin on pakko olla netti käytössä!
      New Yorkin metro on metrojärjestelmä New Yorkissa, Yhdysvalloissa. Asemia on metroverkossa on maailman eniten yhteensä 472, joista maanalaisia on noin 60 prosenttia. Pituutta koko rataverkolla on yhteenlaskettuna 380 kilometriä, josta 40 % on maan pinnalla. Aloitti toimintansa: 27. lokakuuta 1904. Verrattuna Helsinkiin pitää päätellä itse!

      • Anonyymi

        Onko se pois sun aamuista? Suomi24 on just sitä varten et ihmiset ei jaksa aina kaikkea "ettiä netistä"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe