En ole piika, miehen lapsia joten hän hoitakoon kaiken. En käy kaupassa enkä osallistu mitenkään ruoanlaittoon, en pese pyykkiä enkä korjaa jälkiä.
Mies nauttii aikalailla täysihoidosta arkisin ja joka toinen viikonloppu kun lapset eivät ole täällä -mielelläni huolehdin hänestäkin. Mutta kun lapset tulee joka toinen viikonloppu, en tee enää nykyisin mitään, niin mielellään lasten isä olisi kaiken edelleen ulkoistanut.
Mihin tämä nyt sitten on johtanut? Lapset nukkuvat varastohuoneessa jossa ei ole edes verhoja, siellä on imuroitu viimeksi joskus vuosi sitten eikä lakanoitakaan ole vaihdettu muutamaan vuoteen. Lapsista varmaan kertoo kaiken se ettei hekään mitään asialle viitsi tehdä :O Lasten pyyhkeet ovat homehtuneet lattialle, ei sillä, ei niitä ole tarvittu koska lapset eivät peseydy meillä ikinä.
Vierailuaikana syödään nugetteja ja sipsiä, ei aamupalaa eikä lounasta.
Ketään ei tunnu kiinnostavan niin miksi ihmeessä mua pitäisi kiinnostaa?
Täällä aina vingutaan äiti-puolien (en lue itseäni sellaiseksi) vastuista mutta kyllä se lopullinen vastuu ihan oikeasti on sillä isällä!
En tee mitään miehen lasten puolesta
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen niin täynnä noita miehen kakarota että tukka putoo kohta päästä. En jaksa kun mitään ei uskota, mitään ei tehdä, mitään ei osata tai haluta osata. Täällä ne maleksii päivätolkulla ja syö ja sotkee. Mull aitsellä on kolme lata ja olen kavattanut heidät hyviin tapopoihin ja niinkuin normaalit äidit kasvattaa lapsensa, mutt nämä miehen lapet ei ole varmasti sääntöjä ikinä nähneetkään. Nyt matkustavat ensiviikoolla äitinsä helmoihin lellittäviksi, hiito loma loppu j olen siitä onnellinen, ja mies kanssa, kun perheeseemme tulee taas rauha ja hiljaisuus.
Hänkin kärsii kun minä ja mun lapset kräsii.. mutta aikansa kutakin, nyt emme ota kahteen kuukauteen noita lapsia meille, mies sanoikin että nyt levätään ja ollaan oman perheen kesken, ja kun toimintaa haluu, sitten taas otetaan hänen lapset tän, niin saadaan siivota ja pohtia taas uusia komentoja jasääntöjä.- Anonyymi
Voit joutua ulkoistetuksi- ulkoruokintaan..
- Anonyymi
Mielä myös mieehen kakarat laiskoja. Ei tee mitään mitä pyydän. Pyysin viemään raskat, lakasemaan tallin ja pihan, pesemään pyykit, käymään kaupassa l rapsimaan matot, ja imuroimaan, kaikkea pientä, kun nyt tässä ovat laiskana. Mutta mitään ei tehdä, olisi kiva olla ja itse huilia mutta eivät ilmeisesti osaa.
Itse on tehtävä kun heidät on lellitty. Poika 28 v ja työr 26 v ja loisitaan vaan.
Mulla on muutakin tekemistä kun heitä passata,ja heidän perheitään, kun tuovat kersansa meillemukanaan. Olisivat vioneet auttaa mutta ei. Siivooja varmaankäy , heidän kotootansa
Joskus pitäisi opettaa heitä kotitöitä jos eivät osaa. Äitipuolena on velvollisuus kasvattaa ja opettaa heitä. Eivät kuulemma pidä äitinään mua vaikka olen luvannut että saavat sanoa äiti. Harvoinkäyvät mutta settenkun tulevat ovat laiskoina eikä auta yhtään.
- Anonyymi
Itse kohtelin miehen lapsia niin huonosti, että ne huostaanotettiin. Toimii!
- Anonyymi
Voit joutua ulkoistetuksi- ulkoruokintaan..
- Anonyymi
Olet sie piika. Jos olet laiska piika niin lähe veks, siulla on kuitenkin suhdeasunto, ja ruuat saat ilamseksi, joten mitä teet siellä jos et tottele käskyjä, piika?
Uusi suttura on kodinhoitaja joka tekee kaikki hommat. M iksi pakotit miehen ottaa sut sinne jos et tee mitään???? - Anonyymi
Geeniä vastaan voi pyristellä, voi iloita vain ihmisestä.
- Anonyymi
Ex-äidit, säälin teitä.
- Anonyymi
Hienoa että ajattelet meitä. Suruksesi ilmoitan, ettei äiti poistu lasten elämästä koskaan, harmi sulle, me olemme AINA lasten äitejä, halusitpa sinä sitä tai et. Voi että tuotin sulle suuren pettymyksen.
Mutta onneksi ajattelet äitjeä se on jo suuri asia, jos et ajattelisi olisit unohtanut äitisikin olemassa olon. Jos sinun äiti on sulle ex öiti, niin ei se ole kaikille. Hihi.... olet ilmeisesti teini kun et muuta saanut rustattua kun yhden lauseen. Mene kouluun vaikka tänään... ai joo olet hiihtolomalla,, ilmankos on tekemisen puutetta ja kirjoittelet hassutuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että ajattelet meitä. Suruksesi ilmoitan, ettei äiti poistu lasten elämästä koskaan, harmi sulle, me olemme AINA lasten äitejä, halusitpa sinä sitä tai et. Voi että tuotin sulle suuren pettymyksen.
Mutta onneksi ajattelet äitjeä se on jo suuri asia, jos et ajattelisi olisit unohtanut äitisikin olemassa olon. Jos sinun äiti on sulle ex öiti, niin ei se ole kaikille. Hihi.... olet ilmeisesti teini kun et muuta saanut rustattua kun yhden lauseen. Mene kouluun vaikka tänään... ai joo olet hiihtolomalla,, ilmankos on tekemisen puutetta ja kirjoittelet hassutuksia."Hienoa että ajattelet meitä. Suruksesi ilmoitan, ettei äiti poistu lasten elämästä koskaan, harmi sulle, me olemme AINA lasten äitejä, halusitpa sinä sitä tai et. "
Blaablaa. Joku vauvana adoptoitu lapsi ei edes näe äitiään 18 vuoteen, eikä välttämättä edes halua nähdä koko elinikänään. Äiti on myös sosiaalinen konsepti, ei pelkkä biologinen. Usein lapset eivät muutenkaan välitä biologisesta äidistään ja se on ensisijaisesti heidän valinyansa, ei narsistisen ex-äidin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hienoa että ajattelet meitä. Suruksesi ilmoitan, ettei äiti poistu lasten elämästä koskaan, harmi sulle, me olemme AINA lasten äitejä, halusitpa sinä sitä tai et. "
Blaablaa. Joku vauvana adoptoitu lapsi ei edes näe äitiään 18 vuoteen, eikä välttämättä edes halua nähdä koko elinikänään. Äiti on myös sosiaalinen konsepti, ei pelkkä biologinen. Usein lapset eivät muutenkaan välitä biologisesta äidistään ja se on ensisijaisesti heidän valinyansa, ei narsistisen ex-äidin.Tämä koko ketju on yhden lukihäiriöisen kirjoittama, aloitus on hänen ja hän myös vastaa itselleen koko ajan, sääli ihmisparkaa, hänellä ei ole kaikki OK.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä koko ketju on yhden lukihäiriöisen kirjoittama, aloitus on hänen ja hän myös vastaa itselleen koko ajan, sääli ihmisparkaa, hänellä ei ole kaikki OK.
Sori on meitä ainakin kaksi, sinusta en tiedä oletko toinen heistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori on meitä ainakin kaksi, sinusta en tiedä oletko toinen heistä
Sinä ja sinun sivupersoonasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918