Onko ulkonäöllä väliä?

Anonyymi

Perustele? Oletko mies vai nainen?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta on "ensisilmäyksen" verran.....
      -n-

• Anonyymi

On ja joka muuta väittää on joko ruma tai läski

• Anonyymi

On. Siksi me rumat läskit rakastetaan täällä salaa.

• Anonyymi

On. Pallomaha äijää ei kukaan huoli. Pitää olla pyykkilauta.

• Anonyymi

Mitäs kun mulla on pyykkilauta vatsa ja sellainen hoikka mutta lihaksikas kroppa mutta ei mua kukaan silti huoli. Vai johtuuko se siitä että käytän helteilläkin college paitaa tai hupparia. Vai olenkohan niin ruma kasvoilta että karkoittaa kaikki naiset?

• Anonyymi

En mä minkään ulkoisen olemuksen perusteella ketään valitse mut jostain syystä ne pyylevät pulutkin sanovat etten ole komea eikä meil synkkaa. Taidanpa ruveta homoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä minkään ulkoisen olemuksen perusteella ketään valitse mut jostain syystä ne pyylevät pulutkin sanovat etten ole komea eikä meil synkkaa. Taidanpa ruveta homoksi.

Mielummin ruma ja yksin kun homo. Sille tielle en itse alkaisi ainakaan. Ihan homoa.

• Anonyymi

Ei ole pyykkilautaa, mutta pesupallo on. Kelpaako se?

• Anonyymi

Ei tavallaan ole. Minusta turbonaama oli ihan komea myös turvonneena.

• Anonyymi

varmaan. rakastan sen miehen kasvojakin. mutta ei kai ulkonäkö ole syy rakastua. kyllä siellä jotain syvempää on taustalla.

• Anonyymi

Ei. Nainen. Ihastuin itse persoonaan. En aikaisemmin huomannut koko miestä. Nyt näen hänet todella komeana. En vaan saa muilta komppaa tälle, koska eivät tunne samoin.

• kyllä sillä on, olen ollut ja tulen olemaan parin muodostuksessa sivusta seuraajan osassa, koska minulle ei ulkonäköä ole jaettu, eikä tosin muitakaan avuja.

• Anonyymi

Miehet on visuaalisia ärsykkeitä tarttevia, joten heille ulkonäkö varmaan tärkeämpi. Nehän niitä kuviakin tarttee kun menee kädelle.

Naisena sanon että mua panettaa enemmän tietynlainen käytös. En kiihotu ulkonäöstä miesten tavoin vaan käytöksestä ja luonteenpiiretistä

eli ei ole ulkonäkö tärkeää

• Anonyymi

tällä naisella tämä sama vastaus....vaikka ois miten komea mies,niin jos käytös on huonoa tai muuten ei synkkaa niin ei tuu vaan mitään......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2582
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      105
      2438
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      107
      2219
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      193
      1602
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79