NoScript Suomi24-sivulla

Anonyymi

Mitähän ne ovat nyt säätäneet kun NS:n vanhat asetukset eivät enää meinaa toimia? Onko tietoa mikä vipu pitää laittaa päälle?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heitä moiset roskalisäosat mäkeen!

      • Anonyymi

        Heittäisitkö itsesi mäkeen? Pliis...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäisitkö itsesi mäkeen? Pliis...

        Juu, itse hyväksyn kolme ja silloin riittää - viestittelykin pelaa ilman kapchtachia.


    • Anonyymi

      Luuletko että lähes 2 miljoonaa käyttäjää ovat tyhmempiä kuin sinä?

    • Anonyymi

      Minulla myös Firefox 52.9 ESR pystyy viestimään samoilla NS-asetuksilla kuin aikaisemmin, mutta aloitukset eivät onnistu. En ole saanut selvitettyä mistä johtuu.

      • Anonyymi

        Niissä olen joskus itsekin havainnut eroja. Joskus onnistuu, joskus ei. Kukapa tietää.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niissä olen joskus itsekin havainnut eroja. Joskus onnistuu, joskus ei. Kukapa tietää.....

        Herjaa, joskus. Yritä uudelleen niin onnistuu. Windowsilla ei onnistu mitenkään, jos "telemetria dataa" ei ole keretty analysoida rapakon takana olevilla palvelimilla (ruuhkaa).


    • Anonyymi

      Tuohan on tunnettu vakoilulisäosa. Eipä ihme ettei selain toimi.

      • Anonyymi

        Kysyipä täältä mitä tahansa, niin kaikki on tunnettuja vakoilujuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyipä täältä mitä tahansa, niin kaikki on tunnettuja vakoilujuttuja.

        Windowsin käyttö tekee sen...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Doubleclick on yksi pahimmista turhakkeista mitä ei pidä koskaan hyväksyä. Sivut toimii vaikka sen kieltää kokonaan.


      • Anonyymi

        Minulla toimii samoilla, mutta vakoiluskripti doubleclick.net on untrusted ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Doubleclick on yksi pahimmista turhakkeista mitä ei pidä koskaan hyväksyä. Sivut toimii vaikka sen kieltää kokonaan.

        Jep. Ei tartte kuin nuo kolme muuta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn. Samoilla asetuksilla on menty siitä saakka kuin recaptsa tuli käyttöön.

        Ei näy testisivulla uutta aloitusta....?
        Viime vuoden syksyllä jotain muuttui nimenomaan aloituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy testisivulla uutta aloitusta....?
        Viime vuoden syksyllä jotain muuttui nimenomaan aloituksissa.

        Laitoin jo ennen joulua ja hyvin onnasi. nyt laitoin tiede ja tekniikka englannin kieliselle sivulle ja hyvin meni perille.( scjience. gubseg.net)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy testisivulla uutta aloitusta....?
        Viime vuoden syksyllä jotain muuttui nimenomaan aloituksissa.

        En tee turhia aloituksia. Kun popup-sekoilut otettiin käyttöön tuli muutos pelkästään käyttäjäkokemukseen. Noscriptiin ei ole tarvinnut koskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla toimii samoilla, mutta vakoiluskripti doubleclick.net on untrusted ;-)

        Minulla ei FF-pohjaiset toimi mikään enkä jaksa etsiä syytä, mutta Opera toimii. Recaptcha lakkasi toimimasta kaikilla sivuilla, mutta onneksi en tarvitsekaan, inhoan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei FF-pohjaiset toimi mikään enkä jaksa etsiä syytä, mutta Opera toimii. Recaptcha lakkasi toimimasta kaikilla sivuilla, mutta onneksi en tarvitsekaan, inhoan sitä.

        Se kysely on lakannut toimimasta kaikilta.


    • Anonyymi

      Ei tänne muuten voikaan kirjootella ellei ole noosripilia koneella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe