Miten se menee että jos mulla on 2 erillistä vahvistinta ja ne mollemmat tarvitsevat herätteen ja vedän siis eri rca piuhalla mutta tottakai samasta mankasta niin mihin se toinen heräte johto pitäisi kytkeä kun toinen menee mankassa olevaan sini/valkoiseen johtoon?
Subwooferin vahvistin.
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Se kytketään uhg-kaapelin sinisen plusnapaan
- Anonyymi
Samaan johtoon molemmat. Tai voit ketjuttaa johdon toisen vahvistimen herätteestä siihen toiseenkin. Jos hyvin haluaa tehä kannattaa laittaa pieni sulakerasia ja 1A sulake siihen mankan heräte johtoon. Ei kärähä mankka jos heräte ottaa runkoon, jossakin mankoissa voi käydä niin huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745