Eli aion yhteishaussa hakea PHYK:iin urheilulinjalle ensimmäisenä vaihtoehtona ja tokana vaihtoehtona sinne yleislinjalle. Ajattelin et olisiko ketään Phykissä lukiossa opiskelevaa kuka vois kertoa että millaset mahikset sinne ois päästä jos mulla on semmonen 9 keskiarvo ja pelaan siis korista SM-tasolla mutta mun tilastot ei kuitenkaan ole mitään kummosempaa luokkaa. En ole ollut yhdelläkään semmosella All-star leirillä että siitä ei tuu paljoa pisteitä. Ja auttaako se paljonkin jos mun valmentaja antaa siihen hakulomakkeeseen jonkun hyvän lausunnon, et se suosittelee mua ja tällee. Ja sitten jos en pääse urheilulinjalle vaan pääsen yleislinjalle, niin onko tietoa että onko sieltä sitten vaikea päästä mukaan treenaamaan korista urheilulinjalaisten kanssa?
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37668
- 26441
- 25431
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413