Eli aion yhteishaussa hakea PHYK:iin urheilulinjalle ensimmäisenä vaihtoehtona ja tokana vaihtoehtona sinne yleislinjalle. Ajattelin et olisiko ketään Phykissä lukiossa opiskelevaa kuka vois kertoa että millaset mahikset sinne ois päästä jos mulla on semmonen 9 keskiarvo ja pelaan siis korista SM-tasolla mutta mun tilastot ei kuitenkaan ole mitään kummosempaa luokkaa. En ole ollut yhdelläkään semmosella All-star leirillä että siitä ei tuu paljoa pisteitä. Ja auttaako se paljonkin jos mun valmentaja antaa siihen hakulomakkeeseen jonkun hyvän lausunnon, et se suosittelee mua ja tällee. Ja sitten jos en pääse urheilulinjalle vaan pääsen yleislinjalle, niin onko tietoa että onko sieltä sitten vaikea päästä mukaan treenaamaan korista urheilulinjalaisten kanssa?
PHYK lukion urheilulinjalle hakeminen
Anonyymi
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055553- 835037
- 1394426
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492823
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561956