Kaunis koti!

Anonyymi

Hesarissa juttua kauniista kodista. Onko sinulla kaunis koti? Millainen on mielestäsi kaunis koti?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunis koti on henkilökohtainen mieltymys.
      Olen nähnyt todella monia kauniita koteja, jäänyt joskus jopa haikailemaan, mutta aina rakastunut uudestaan ja uudestaan omaan "hirsilinnaani" ;)

• Anonyymi

On. Minulla on kaunis koti.
      Justiinsa presiis munlaiseni.
      Eipä ihme, kun itte oon kotini sisustanut oman maun mukkaan :)

Millainen on kaunis koti?
      Sellainen, että siellä viihtyy.

Mun asuntoni huoneet pitää olla sellaisia, että ovat tasapainossa.
      Ettei jossakin nurkassa ole kaaheen raskaita isoja kamoja ja toises nurkas ei paljon mitään. Silloin koko huone kallistuis väärällä tavalla ja silmäni häiriintyisivät sellaisesta ihan kauheesti.

Koriste-esineillä on ikiomat paikat. Se on ollut tarkkaa puuhaa niitä asetella.
      Kun oikea paikka on löytynyt, niin siinäpä sitten möllöttävät paikallaan, enkä siirtele niitä vaikka pölyjä pyyhin ja otan esineen käteen. Tarkasti pistän ne samaan paikkaan.
      Sopivat värit ovat kans mulle must-juttuja.

Jokainen sisustaa asuntonsa oman tyylin mukaan.
      Ja hyvä niin. Tottahan toki.

Heikunkeikku

• Anonyymi

Sain oman kodin viisikymppisenä ja rakastuin siihen heti ensinäkemältä. On kohta ihan ikioma, kun saa viimeisen remonttilainan maksettua.

Koti on aivan ihana muidenkin mielestä❤️

• Anonyymi

Kukaan ei tykkää toisten kodeista. Siksi oma aina paras ja kaunein. Niin minullakin. Mieheksi kaiken lisäksi pidän kämpän tip top, ja vieraat saa kävellä kengät jaloissa halutessaan. Etenkin pakkasilla ja kuivilla kesän päivillä. Eihän se ole kuin pieni puts jälki siistintä.
      En mielelläni katso jos silloin tällöin poikkeavat vieraat äheltävät kenkiensä ja nauhojensa kanssa. Monimutkaista.

• Anonyymi

Kauneus on tässäkin katsojan silmissä. MInun kotini on kaunis; se on vaalean ja värikkään yhdistelmä. Huonekalut on sijoitettu ei-perinteisesti ja minulle sopivalla tavalla.

Minulle kaunis koti noin ylipäätään on väreiltään sopusointuinen, persoonallinen ja asukkaansa näköinen. Liika vaaleus & haaleus tähtiyynyineen ja lukuisine kynttiläjalkoineen on niin nähty ja kun joka toisessa lehdessä esitellään tällainen "kaunis koti" se ei enää näytä yhtikäs miltään!

• Anonyymi

Minulla on huvikumpu! Mielikuvituksekas ja värikäs❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on huvikumpu! Mielikuvituksekas ja värikäs❤️

Naisilla on. Huvikumpu.

• Anonyymi

Yksi huone ja aula ovat mustavalkoisia. En ymmärrä miksi kun en ole mustasta tykännyt. Tuli vain sellainen fiilis ja eikun verhoja ompelemaan ja mattoja hankkimaan kirpparilta. Tykkään yli kaiken valkoisista karvamatoista, niin pölyä kerääviä kun ovatkin, mutta ravistelen tämän tästä pihalla. Ja pesen kesällä.
      Yksi huone muistuttaa lapsuuden maalaistuvan kammaria. On seinävaate, jossa vanha maalaistalo, vanhat vihertävällä pehmusteella päällystetyt kuluneet tuolit ja valkoisella damastiliinalla hämätty Ikean työpöytä (toimii ompelupöytänä ilman liinaa). Ja mattona mikäs muu kuin karvamatto.
      Olohuone vaihtaa väriä, nyt vielä oranssi-sininen, vaihdan värin kun saan kokonaisuuden päässäni valmiiksi, vaaleanvihreä kiehtoo.
      Ei mun kotia kukaan kauniiksi sano, muttei se haittaa.

• Anonyymi

Kyllä tämän kotini saisi pikkurahalla kauniimmaksikin. Täytyisi saada toisenlaiset tapetit seiniin ,höylätä parkettilattia uuteen uskoon ja öljytä se .
      Haaveillut jo useamman vuoden, vaan eipä saa aikaseksi.
      Hytinäx1

• Anonyymi

Siisti. - Nm. Puhtaus puoli ruokaa

• Koti on paras paikka maailmassa.
      En pidä kotiani minään näyttelypaikkana, siellä on oltava kodin lämpöä ja viihtyisyyttä.

• Anonyymi

Ei tämä niin kaunis ole mutta ehdottomasti paras paikka maailmassa. Kaukana rivi-ja kerrostalojen kähinöistä.

• Anonyymi

Vaimollani on valtakirja tileihimme ja 5000€:n kortti joilla hän voi kehitellä mieleistään kaunista kotia.
      Minun "kaunis kotini" on sellainen jossa on asumisen jälkiä ja kaikki tarpeellinen kätevästi saatavilla.
      Kaikki muu on vaimoni heiniä!

• Anonyymi

Kysymyksenasettelut ovat ihan höhliä. Odotatko, että joku vastaisi:
      Ei ole kaunista kotia, on ihan p*rkeleen ruma.

• Anonyymi

Kauhea läävä, roinaa joka puolella .-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3488
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      72
      3241
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      50
      2776
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      54
      2608
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      89
      2417
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      31
      1377
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1227
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1208
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      339
      1083
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      966
    Aihe