Kullia kirpputorilla

Anonyymi

Osa 1

Astelin sisään kirpputorille jossa ei taaskaan ollut ketään. Oven lähellä pöydän takana istui vain naismyyjä, noin kolmekymppinen nörtti silmälaseissaan ja vanhanaikaisessa kokovartalomekossaan. Hänessä ei ollut ulkoisesti mitään kiinnostavaa, mutta kuitenkin tälläkin kertaa minua kiihotti itse paikka, juuri tälläinen hiljainen kirpputori jossa oli rauhallista. Puutteessa kun elän niin tälläisissä paikoissa olisi kiva harrastaa jos jonkinlaista seksiä jossain käytävän nurkassa tai takahuoneen perukoilla. Kullini jöpötti housuissani puolijähmeänä ja tunsin miten touhutippa valui. Kulkiessani käytävillä puristelin kulliani aina välillä ja asettelin sitä paremmin housuissani.

En löytänyt tiskeistä taaskaan mitään ja ulko-ovea kohti mennessäni valittelinkin asiaa myyjälle. Kirpputori oli juuri menossa kiinni. Hän nosti katseensa kirjansa takaa ja ynisi vaisusti jotain ja palasi kirjansa maailmoihin. Ovea avatessani päätin että tuskin tulen tänne enää koskaan...ja koska minulla ei ollut muutenkaan mitään menetettävää niin päätin myös kysyä myyjältä että jos maksaisin hänelle 100 euroa niin runkkaisiko hän kulliani takahuoneessa. Hän nosti katseensa kirjansa takaa ja tuijotti minua punastuneena sanomatta sanaakaan. Hetken hiljaisuuden jälkeen toistin kysymykseni. Hän kuiskasi pienellä äänellään ettei hän halua. No ei sitten, tulipa kysyttyä. Ollessani jo ovella hän hihkaisi jotain. Käännyin häneen päin uudelleen. "Sanoitko 100 euroa?", hän kysyi ääni vapisten. Totesin hänelle että "saat vaikka 200 euroa, jos hoitelet kullini kuntoon" jonka jälkeen meni taas lyhyt hiljainen hetki. Lopulta hän nousi pöytänsä takaa ja pyysi minua tulemaan hänen perässään.

Kello tuli 18.00 ja kirpputorin ovet menivät lukkoon. Seurasin häntä pieneen takahuoneeseen, kullini pää tuntui jo todella märältä. Panin merkille että hänellähän oli oikein hieno hoikka vartalo ja pyöreä perse siellä pitkän mekon alla. Hän asettui istumaan pienelle jakkaralle toimistopöydän eteen ja katsoi vaisusti lattiaan. Asetuin hänen eteensä ja löin sen 200 euroa pöydälle. En halunnut enää kysellä mitään vaan avasin housuni ja vedin ne nilkkoihini ja pyysin naista hieromaan kulliani alushousujeni läpi. Hitaasti hän tarttui kaluuni kiinni ensin toisella kädellään jolloin sanoin että "voit käyttää molempia käsiä". Nyt hän hieroi pallejani vasemmalla kädellään ja kullin vartta oikealla kädellään. Kullini jäykistyi entisestään kunnes terska pomppasi ulos alushousuistani. Nainen hieman säpsähti ja keskeytti hierontansa, mutta pyysin häntä jatkamaan. Hetken päästä käskin häntä vetämään alushousuni alas ja tarttumaan paljaaseen kulliini. Hän teki työtä käskettyä ja alkoi hitaasti vatkaamaan kulliani edestakaisin ja piteli palleistani kiinni. Hän sentään osasi jotain! Näin hänen katseestaan että hän jopa piti kullistani. Voi kuinka hyvältä hänen pienet pehmeät ja lämpöiset kätensä tuntuivatkaan! Kullini seisoi kovana täydessä mitassaan hänen pienissä käsissään. Pyysin häntä kiihdyttämään tahtia hieman, touhutippaa valui kullini päästä koko ajan lisää.

5

2040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osa 2

      Hetken kuluttua sanoin hänelle että "200 eurolla voit kyllä imeäkin sitä kullia" jolloin hän meni taas punaiseksi ja käänsi katseensa pois. Sanoin hänelle että "hei, maksan sinulle vielä lisääkin, jos otat suihin, muutenkin olet tosi hyvä käsittelemään kaluani" jolloin hän käänsi kasvonsa takaisin minua kohti. Kun hän vatkasi kulliani ja tuijotti sitä hieman suutaan avaten, tartuin häntä kiinni hiuksista ja työnsin kullini hänen suuhunsa. Hän alkoi hieman kakomaan ja ynisemään jotain, en tietenkään saanut siitä mitään selvää koska olihan hänen suunsa täynnä kulliani. Aloin työntelemään kulliani edestakaisin hänen suussaan, hän mumisi melko äänekkäästi, piti pallejani kädessään ja nyt tarttui kiinni perseestäni.

      Nautin suunnattomasti tästä suuhun naimisesta, tunsin itseni kuninkaaksi. Hetken työnneltyäni alkoi tuntua jo siltä että laukean pian. Huohotin naiselle että "300 eurolla aion laueta suuhusi" jolloin hän alkoi inistä kovalla äänellä ikään kuin vastalauseena. Käskin häntä vain puristamaan persettäni molemmin käsin ja olemaan vastustelematta. Kiihdytin tahtiani, painelin kulliani hänen suuhunsa kunnes lopulta laukesin valtavalla voimalla. Hän inisi taas kovaan ääneen ja puristi persettäni lujasti kun kullini sykki moneen kertaan hänen nieluunsa. Silmissäni sumeni ja polveni notkahtelivat, niin ihanalta tämä kaikki tuntui. Nainen hieman kakoi ja mumisi jotain, mutta oli jo huomattavasti rennompi. Huohotin selkä hikisenä ja silittelin hänen hiuksiaan, kullini lepäsi edelleen hänen suussaan. Lopulta maltoin vetää kullini ulos, silloin hän sylki spermat lattialle ja köhi hieman. Käänsin hänen kasvonsa takaisin minuun päin, läpsyttelin kulliani hänen kieltään vasten ja työntelin vielä muutaman kerran hänen suuhunsa, halusin kunnon viimeistelyn.

      Kun kaikki oli ohi, vedin housut jalkaani ja löin pöytään sen lupaamani lisäsatasen ja vielä toisenkin koska olin niin tyytyväinen. Nainen huokaili jakkaralla eikä oikein tiennyt mitä sanoa tai tehdä. Hän oli juuri vatkannut kulliani ja antanut minun naida häntä suuhun ja vielä lauetakin. Sanoin hänelle että "voisimme tavata näissä merkeissä toistekin, jos vain raha ja kulli kiinnostaa". Eipä hän siihen mitään sanonut kuin ynisi jotain pienellä äänellään.

      Muutaman päivän kuluttua tulin uudelleen käymään, jälleen juuri ennen sulkemisaikaa. Taaskaan kirpputorilla ei ollut ketään muita kuin minä ja tämä naismyyjä joka katseli minua kirjansa takaa. Odotin että ovi meni taas lukkoon ja heti sen jälkeen sanoin naiselle että mennäänkö taas takahuoneeseen...

      • Anonyymi

        Nyt heräsi valtava uteliaisuus että mitä kirjaa tuo myyjätär mahtoi lukea ? olen nähkääs aivan fanaattinen kirjallisuuden ystävä ja kuulun myös useisiin lukupiireihin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt heräsi valtava uteliaisuus että mitä kirjaa tuo myyjätär mahtoi lukea ? olen nähkääs aivan fanaattinen kirjallisuuden ystävä ja kuulun myös useisiin lukupiireihin .

        Hän luki kirjaa Miten vanhapiika saa munaruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän luki kirjaa Miten vanhapiika saa munaruokaa.

        Pyytämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt heräsi valtava uteliaisuus että mitä kirjaa tuo myyjätär mahtoi lukea ? olen nähkääs aivan fanaattinen kirjallisuuden ystävä ja kuulun myös useisiin lukupiireihin .

        Kokemus on puoli ruokaa. Vanha tavara kaupamaja takahuone.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe