Suklaalevyt

Anonyymi

Huomasin hiljakkoin kaupassa kun yksi eronnut mies osti kolme pientä suklaalevyä hymyssä suin. Seurasin sitten minne mies lähtee kaartelemaan autollaan. Kas kummaa: Hän meni eronneen veljensä ex -vaimon asunnolle. Siellä odotti kolme pientä poikaa suklaalevyjä...

30

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi ja minä seurailin sinua. Kolusit talon roskalaatikoita ja nuolit roskapusseista löytyneitä suklaalevyn kääreitä.

      • Anonyymi

        Voi, voi. Ja minä seurasi sinua. Menit siihen roskalaatikkoon viettämään yötä kun minä olin sinne ylenantanut monta kertaa.


    • Anonyymi

      Pienet on piirit pienillä kylillä jossa naapurit ja kylänmiehet tietää omat asiat paremmin kuin asianomainen itse. Juorut ja valheet lähtee siitä mitä oma pää ajattelee vaikka ajattelisi puuta heinää. Totuutta ei ole aina hippustakaan.

      Hyvä kun joku edes muisti niitä kolmea pikku poikaa ;)

    • Anonyymi

      Siellä on sitten ilta mennyt odottaessa kun lapset menee yöpuulle. Mies katsellut telkkaa ja sivusilmällä seurannut kun ex -rouvan pitsiset vilkkuu, ja kohta nitkutti sängynjalat.

      • Anonyymi

        Kannattaa keskittyä omassa henk.koht. elämässä tapahtuviin asioihin - ei toisen elämään. Aloittaja viestitti koska hänen omassa elämässä ei ole sisältöä, ainoastaan toisten seurailu. Suosittelen hankkimaan elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa keskittyä omassa henk.koht. elämässä tapahtuviin asioihin - ei toisen elämään. Aloittaja viestitti koska hänen omassa elämässä ei ole sisältöä, ainoastaan toisten seurailu. Suosittelen hankkimaan elämän.

        onhan sairasta kytätä muitten elämää. lukisi seiskaa ja vetäs lapaansa.


      • Anonyymi

        Mitä sitten? Apteekista löytyy valmisteita joilla mahdollisesti onnistut vielä itsekin samoihin normaalielämän aktiviteetteihin. Rohkeasti kokeilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan sairasta kytätä muitten elämää. lukisi seiskaa ja vetäs lapaansa.

        Kuhmolaisethan nyt ei osaa muuta tehäkkään ja kyttäämisestä ja juoruilusta nauttii .Ihan pinttynyt tapa ja mihinkä siitä pääsee tämmösessä kuolleessa pikkukaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuhmolaisethan nyt ei osaa muuta tehäkkään ja kyttäämisestä ja juoruilusta nauttii .Ihan pinttynyt tapa ja mihinkä siitä pääsee tämmösessä kuolleessa pikkukaupungissa.

        Tarviiko enää ihmetellä miksi kuhmolainen käy ostamassa suklaansa sotkamosta tai kajaanista. Samalla ostelee auton ja kärryn täyteen muutaki tavaraa.


    • Anonyymi

      Satua koko tarina,täällä vaan höpsitään ja keksitään lapsellisia sepustuksia.

      • Anonyymi

        Toivon ettei kaikki satua. Jos näin on ei tarvitse ihmetellä jos Kuhmoon ei synny lapsia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti suklaalevyt oli laktoosittomia tuotteita.

    • Anonyymi

      Onko tuo ketjun aloittja ihan ..........
      Kyllä on vähissä elämä, jos oikein vartavasten pitää lähteä seuraamaan jota kuta.
      Vielä ilkeää kirjoittaa. huh huh.
      Onko Kuhmossa järjellisiä asukkeja.

    • Anonyymi

      Setämies vie lapsille vähän suklaata

      • Anonyymi

        Tai ehkäpä on poikien kummi ja kävi niitä moikkaamassa tai kävikö veljensä pyynnöstä hakemassa exälle unohtuneita tavaroita. Mistä tietää ja mitä väliä. Jokainen pitäköön huolen omista asioistaan.


    • Anonyymi

      Olikohan fazerin sinistä vai geishan suklaata ? Oleellinen tieto tutkimuksen jatkolle.

      • Anonyymi

        Mitälieneekin, mut ainakin fazerin levyjä on usein ollut tarjoushintaan, kun on ottanut useamman.


    • Anonyymi

      Ne on ollut niitä maraboun suklaalevyjä.Eronnut mies kaupassa!Yleensä naiset hoitaa kauppaostokset.Jotain vikaa on miehessä kun on tullut ero,huonosti hoitanut miehenä tonttinsa.

      • Anonyymi

        Nämä suklaapuolen touhut on nykymaailmassa täysin hyväksyttyjä. Kiitos siitä sateenkaariliikkeelle. Entisestä epänormaalista on tullut nykypäivän normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä suklaapuolen touhut on nykymaailmassa täysin hyväksyttyjä. Kiitos siitä sateenkaariliikkeelle. Entisestä epänormaalista on tullut nykypäivän normaalia.

        lessukkavässykkä siellä taas esittää, ettei hänellä itsellään ole koskaan ollut suklaan himoa ja kokeiluja ... :D :D :D


    • Anonyymi

      Missä on Kuhmo?

      • Anonyymi

        Se on tuolla jossain Siperiassa päin,alkukantainen muusta maailmasta eristäytynyt kyläpahanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuolla jossain Siperiassa päin,alkukantainen muusta maailmasta eristäytynyt kyläpahanen.

        onks Suamen pualel?


    • Anonyymi

      tää on selvästikin Ilkka Lipsasen syy

    • Anonyymi

      Nykyään RY:llä on oikein omat kyylätkin kylillä ja kaupoissa, että vahditaan kaikkien suureen syntiin langenneiden eronneiden liikut ja ostokset.

    • Anonyymi

      Oiskos itselläs tehnyt mieli mennä paneskelemaan, sinä yksityisetsivä, hah!

    • Anonyymi

      mie olen aviosta eronnut ja asun pikku kylällä, mie en saa ennää kaupassakaan käyvvä, koska olen saastunut, en saa ennää sukulaisten lapsiakaan käyvvä kattomassa, vaikka setä olen, ku eronneet ei saa käyvvä kylässäkkään, ostin mie kaupasta maitoakin ja sikanautaa ja ruisleipää, muttei siitä vielä kukaan ole kirjoittanut tänne

    • Anonyymi

      Voi että se eronneella elämä on surkeeta,kaikki asiat menee pieleen.

    • Anonyymi

      Eronneiden iltamat. Sielut kohtaavat.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe