lidl iski jälleen

Anonyymi

lidlille tulossa älypuhelinsovellus parempien tarjousten saamiseksi. kauppa tulee kyykyttämään iäkkäitä ihmisiä. lähipiiristä löytyy kymmeniä vanhuksia joilla ei ole, eikä tule olemankaan älykännykkää. toisin sanoen sama tuote on toiselle halvempi, ja toiselle kalliimpi.

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ainahan köyhää rokotetaan.

    • Anonyymi

      selvää ikärasismia, kun tiedetään ettei harvoin vanhuksilla älypuhelimia on. ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Pitäisi olla sama hinnoittelu kaikille asiakkaille.

      • Anonyymi

        Kyllä, hinnan pitäisi olla kaikille sama.


    • Anonyymi

      isolla mailmanlaajuisella ketjulla on varaa kyykyttää ostajia. muut ketjut siinä voittavat, kun suosio laskee. itse en lidlissä ole käynyt kun kerran. mitään tuoretta ei edes ollut myytävänä, kaikki muoviin pakattua tahi pakastetaikinasta paistettua. edes punnitusvaakoja ei ainakaan silloin ollut tämä mahdollistaa asiakkaan vedätyksen väärillä hinnoilla.

      • Anonyymi

        Lidl jäänyt myös meidän perheen suosiosta, koska ei mitään sokeritonta, ei mitään laktoositonta, ei mitään gluteiinitonta, kovia rasvoja myy ja hiilihydraatteja ja sokereita. Rasvaisia tuotteita, jotka oikeesti ei maksa yhtikäs mitään, rasvahan on jäämä jostakin, joka sitten ujutetaan leivonnaisiin makkaroihin ja muihin turhiin tuotteisiin. Ihmiset kuvittelevat Lidl on halvempi kuin muut liikkeet. Nåin ei oikeasti ole, sillä runsasrasvaisia tuotteita voi myydä vähän halvemmalla kuin terveellisiä tuotteita. Rasva ja sokeri ja vaaleat hiilarit eivät sisällä mitään ravintoaineita, joten jos joku niitä haluaa, niin pitäisi saada ilmaiseksi.

        Pakkauksissa on paljon turhaa pahvia ja eritoten turhaa muovia vaikka muovista on paljon puhuttu.

        Lisäaineluottelo tuotteissa on myös melkoinen. Ovat Eurooppalaisia valmisteita esim pakatut kaffeleivonnaiset, joissa säolöntäaineet ym. mukana. Ja miksi yksi pieni pulla pakkauksen sisällä on pakattu jokainen erikseen pieneen muoviin ja sitten vielä ne pienet muovin sisällä olevat pullat pakattu pahviin ja muovipakkaukseen. Eli siis kolminkertainen pakkausmäärä.

        Kaikissa automarketeissa hedelmille on muovipussit. Miksi? Tämähän ei ole lainkaan loogista, koska on puhuttu paljon siitä, että muovipussit tulee lopettaa niinkuin muoviset limsa ym. pullot. Kyllä asiakkaita ja roskienlajittelijoita kusetetaan kaikissa liikkeissä.

        Kuka muuten lajittelee ilmaiseksi, kun mitään tulosta ei tule asian suhteen. ???Firmat saavat tyhmien ihmisten ilmaiseksi lajittelemat muovit ja sitten valmistavat uusia tuotteita. Hei haloo,...onko tämä ihmisten väärinkäyttöä tuo lajittelu????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl jäänyt myös meidän perheen suosiosta, koska ei mitään sokeritonta, ei mitään laktoositonta, ei mitään gluteiinitonta, kovia rasvoja myy ja hiilihydraatteja ja sokereita. Rasvaisia tuotteita, jotka oikeesti ei maksa yhtikäs mitään, rasvahan on jäämä jostakin, joka sitten ujutetaan leivonnaisiin makkaroihin ja muihin turhiin tuotteisiin. Ihmiset kuvittelevat Lidl on halvempi kuin muut liikkeet. Nåin ei oikeasti ole, sillä runsasrasvaisia tuotteita voi myydä vähän halvemmalla kuin terveellisiä tuotteita. Rasva ja sokeri ja vaaleat hiilarit eivät sisällä mitään ravintoaineita, joten jos joku niitä haluaa, niin pitäisi saada ilmaiseksi.

        Pakkauksissa on paljon turhaa pahvia ja eritoten turhaa muovia vaikka muovista on paljon puhuttu.

        Lisäaineluottelo tuotteissa on myös melkoinen. Ovat Eurooppalaisia valmisteita esim pakatut kaffeleivonnaiset, joissa säolöntäaineet ym. mukana. Ja miksi yksi pieni pulla pakkauksen sisällä on pakattu jokainen erikseen pieneen muoviin ja sitten vielä ne pienet muovin sisällä olevat pullat pakattu pahviin ja muovipakkaukseen. Eli siis kolminkertainen pakkausmäärä.

        Kaikissa automarketeissa hedelmille on muovipussit. Miksi? Tämähän ei ole lainkaan loogista, koska on puhuttu paljon siitä, että muovipussit tulee lopettaa niinkuin muoviset limsa ym. pullot. Kyllä asiakkaita ja roskienlajittelijoita kusetetaan kaikissa liikkeissä.

        Kuka muuten lajittelee ilmaiseksi, kun mitään tulosta ei tule asian suhteen. ???Firmat saavat tyhmien ihmisten ilmaiseksi lajittelemat muovit ja sitten valmistavat uusia tuotteita. Hei haloo,...onko tämä ihmisten väärinkäyttöä tuo lajittelu????

        Ihmisten kusetusta !!!!!

        On huomattu, siksi ei lajitella, kaikki palaviin jätteisiin, ohut metalli ja lasikin ohuempi palaa ja sulaa iloisesti.


    • Lidl on vaan paras ja edullinen. meidän perheen vakiokauppa ollut jo kauan..

    • Anonyymi

      varmaan on edullisin, kun kerran on laatikkokauppa. irtotiskiä ei ole, joten ei myöskään mitään tuoretta. vaakoihin ei myöskään rahat riitä. elikkä kun ei ole mitään palvelua, ja kaikki pakattu muoviin niin voi myydä vähän halvemmalla.

      • Anonyymi

        Toki säästäminen joissakin asioissa on jopa järkevää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe