Nyt tulossa toista kertaa Fuengirolaan ja tiedustelisin että löytyykö sieltä seuralaista,esim iltasella pariksi tunniksi ? Mistä voisi etsiä ns:hetken helpotusta? tiedän jonkun verran paikkoja.
Majoittaudun Villa Laredossa nyt toistamiseen..
Asiallisia vastauksia kiitos jo etukäteen
Mies 34v
Seuraa Fuengirolasta?
Anonyymi
7
452
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin tulossa? Privaattiyhteystietoja!
- Anonyymi
Tänään lähtee lento Fuengirolaan. Mielelläni kuulisin jos on sisäpiiri tietoa tms
- Anonyymi
Käsitöiksi taisi mennä?
- Anonyymi
Ei varmaankaan mene...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan mene...
Ai Villa Laredossa...tässä vieressä.
- Anonyymi
Siinä mäkkärin lähellä on ilta aikaan niitä mustia " katiskoja"Mut en osaa sanoa onko niistä muuhun kun yrittää varastaa taskuista ym
- Anonyymi
Kirjoitat hakukoneeseen vaan slumi fuengirola niin kyllä löytyy
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892