Tahtoisin sanoa niin paljon sulle.. mut mieli käskee vaijeta. Tiedän et suhun ei voi luottaa tai sinun tän hetkiseen mielialaan ei voi luottaa. Tai sitte kaikki oli valetta alusta asti.. en tiedä. Silti olet mielessä iltaisin ku meen nukkumaan ja heikkoina hetkinä toivon et ilmestyisit oventaakse. Sanoisit et välität. Halaisit lujaa ja oltais siinä vain. Välillä toivon ettei ikinä oltas tavattu tai et menettäisin muistin täysin. Välillä sit taas oon kiitollinen siittä upeesta ajasta mitä sä kuljit mun kanssa. Tiiän et mun pitää olla vahva. Ja kyllähän mä oon.. ennenkin pärjänny. Toivoisin vain ettei mun tarvitsisi olla enää yksin. Et joku muu sais mut tunteen saman ku sinä. Ja et mä tuntisin samoin toista kohtaan. Toisaalta tuskin kykenen päästämään ketään lähelle enää. Sinäkin olit ihme. Oon vaan niin hukassa taas. Kyllä mä pärjään ilman sua..
Ahdistaa nää välit
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anna palaa. Kerro ja sano ihan kaikki mitä mieleen tulee ♥️
- Anonyymi
En uskalla enää. Liian monta kertaa sattunut jo.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että sinun kannattaisi puhua hänen kanssaan. Voi olla, että epäluottamuksesi perustuu väärinkäsityksiin.
- Anonyymi
Mee kuuseen.
- Anonyymi
Ai onks meillä sun kans muka jotkin välit? Sinä et välitä et välitä että painu sinne kuuseen ja pysy siellä kiitos.
- Anonyymi
Lupasit jättää mut rauhaan ja silti täällä märiset mies mitä tää nyt meinaa?
- Anonyymi
Alempana mainittu että aloitus naiselta. Kuka ei nyt jätä rauhaan ja märisee? Hohhoijaa teitä nyt naiset taas.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan selvittää asiat sen kanssa joka saa sinut tuntemaan.
- Anonyymi
Ei pidä olla vahva vaan heikko. Kohtaa heikkoutensa, niin tulee vahvaksi eikä silloin pidä olla vahva, vaan se tulee ihan luonnostaan.
- Anonyymi
olipas hyvä kommentti -sivusta
- Anonyymi
Lisäksi, sitten ei tarvitse pärjätä, kun voi vain olla.
- Anonyymi
On hyvä kommentti ja hyvin totuudenmukainen.
- Anonyymi
Onko aloitus mieheltä?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
kerro ap. nimikirjaimia ja paikkakunta. jookos ja kiitos.
- Anonyymi
Siispä Sinä aloittajanainen, otahan yhteyttä Siihen mieheen niin uskoisin että asiat lähtee skulaamaan...oletan että viestimis reittejä on tiedossa...vieläkin.
kauniisti kirjoitettu aloitus !
- Anonyymi
Onko toi sun käsitys kauniista.Ei ju....ta.
- Anonyymi
Sano jollakin turvallisella hetkellä.
- Anonyymi
Ehkä tämä kipu lakkaa jokupäivä. Kesä tulee ja virkistää mielen näiltä talven synkiltä ajoilta. Nyt on parempi vain keskittyä omaan elämään ilman toista. Ehkä meidät tarkoitettiin yhteen toisessa elämässä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382582Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1072219Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1931602- 291588
- 791396