Ahdistaa nää välit

Tahtoisin sanoa niin paljon sulle.. mut mieli käskee vaijeta. Tiedän et suhun ei voi luottaa tai sinun tän hetkiseen mielialaan ei voi luottaa. Tai sitte kaikki oli valetta alusta asti.. en tiedä. Silti olet mielessä iltaisin ku meen nukkumaan ja heikkoina hetkinä toivon et ilmestyisit oventaakse. Sanoisit et välität. Halaisit lujaa ja oltais siinä vain. Välillä toivon ettei ikinä oltas tavattu tai et menettäisin muistin täysin. Välillä sit taas oon kiitollinen siittä upeesta ajasta mitä sä kuljit mun kanssa. Tiiän et mun pitää olla vahva. Ja kyllähän mä oon.. ennenkin pärjänny. Toivoisin vain ettei mun tarvitsisi olla enää yksin. Et joku muu sais mut tunteen saman ku sinä. Ja et mä tuntisin samoin toista kohtaan. Toisaalta tuskin kykenen päästämään ketään lähelle enää. Sinäkin olit ihme. Oon vaan niin hukassa taas. Kyllä mä pärjään ilman sua..
20<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Anna palaa. Kerro ja sano ihan kaikki mitä mieleen tulee ♥️

Äänestä
  • En uskalla enää. Liian monta kertaa sattunut jo.

Äänestä

Kuulostaa siltä että sinun kannattaisi puhua hänen kanssaan. Voi olla, että epäluottamuksesi perustuu väärinkäsityksiin.

Äänestä

Mee kuuseen.

Äänestä

Ai onks meillä sun kans muka jotkin välit? Sinä et välitä et välitä että painu sinne kuuseen ja pysy siellä kiitos.

Äänestä

Lupasit jättää mut rauhaan ja silti täällä märiset mies mitä tää nyt meinaa?

Äänestä
  • Alempana mainittu että aloitus naiselta. Kuka ei nyt jätä rauhaan ja märisee? Hohhoijaa teitä nyt naiset taas.

Äänestä

Kannattaisi varmaan selvittää asiat sen kanssa joka saa sinut tuntemaan.

Äänestä

Ei pidä olla vahva vaan heikko. Kohtaa heikkoutensa, niin tulee vahvaksi eikä silloin pidä olla vahva, vaan se tulee ihan luonnostaan.

Äänestä
  • olipas hyvä kommentti -sivusta

Äänestä

• Lisäksi, sitten ei tarvitse pärjätä, kun voi vain olla.

Äänestä

• On hyvä kommentti ja hyvin totuudenmukainen.

Äänestä

Onko aloitus mieheltä?

Äänestä
  • Ei.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei.

kerro ap. nimikirjaimia ja paikkakunta. jookos ja kiitos.

Äänestä

Siispä Sinä aloittajanainen, otahan yhteyttä Siihen mieheen niin uskoisin että asiat lähtee skulaamaan...oletan että viestimis reittejä on tiedossa...vieläkin.

Äänestä

kauniisti kirjoitettu aloitus !

Äänestä
  • Onko toi sun käsitys kauniista.Ei ju....ta.

Äänestä

Sano jollakin turvallisella hetkellä.

Äänestä

Ehkä tämä kipu lakkaa jokupäivä. Kesä tulee ja virkistää mielen näiltä talven synkiltä ajoilta. Nyt on parempi vain keskittyä omaan elämään ilman toista. Ehkä meidät tarkoitettiin yhteen toisessa elämässä..

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tahtoisin sanoa niin paljon sulle.. mut mieli käskee vaijeta. Tiedän et suhun ei voi luottaa tai sinun tän hetkiseen mielialaan ei voi luottaa. Tai sitte kaikki oli valetta alusta asti.. en tiedä. Silti olet mielessä iltaisin ku meen nukkumaan ja heikkoina hetkinä toivon et ilmestyisit oventaakse. Sanoisit et välität. Halaisit lujaa ja oltais siinä vain. Välillä toivon ettei ikinä oltas tavattu tai et menettäisin muistin täysin. Välillä sit taas oon kiitollinen siittä upeesta ajasta mitä sä kuljit mun kanssa. Tiiän et mun pitää olla vahva. Ja kyllähän mä oon.. ennenkin pärjänny. Toivoisin vain ettei mun tarvitsisi olla enää yksin. Et joku muu sais mut tunteen saman ku sinä. Ja et mä tuntisin samoin toista kohtaan. Toisaalta tuskin kykenen päästämään ketään lähelle enää. Sinäkin olit ihme. Oon vaan niin hukassa taas. Kyllä mä pärjään ilman sua..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu