Nuoriko Homo!? osa 1.

Tarina kirjoitettu inspiraationa lukemistani teksteistä täällä ja muualla jossa n 12-15 vuotiaita poikia halveksutaan, koska he "luulevat/tietävät olevansa homoja" ja että he eivät voi tietää sitä ennen kuin kasvavat aikuisemmaksi. Kai jokainen nyt itse tietää kokeilujen jälkeen mihin sukupuoleen tuntee vetoa!?

NUORIKO HOMO?! osa 1

Herätyskello soi. Viimeinen koulupäivä ennen kesälomaa. Tätä hetkeä Jesse oli odottanut koko vuoden. Ensimmäinen aste yläasteella oli melkei käyty muutamaa tuntia lukuunottamatta ja ensivuonna hän pääsisi jo kahdeksannelle luokalle.
Aluksi loma jännitti Jesseä, mitä hän tekisi koko loman ajan. Hän oli aina ollut yksinäinen pukeutumistapansa takia. Ilmeisesti isot hupparit, mustat farkut ja musta pitkä tukka sekä pari lävistystä eivät olleet kaikkien mieleen. Häntä jopa kiusattiin sen takia ala-asteella,mutta ylä-asteelle mentäessä vanhat kiusaajat menivät eri kouluun. Nyt hän sai olla rauhassa.
Hän oli koulussa yleensä yksin. Ruokala oli pahin paikka. Kaikilla oli porukkansa joissa liikkua, paitsi Jessellä. Hän istuuntui ruokalan rumalle vihreälle tuolille rinnakkaisluokan "kovien jätkien" seuraan. Kukaan heistä ei oikeastaan ollut sen erikoisempi. Yhden naama täynnä finnejä, toinen läskimpi kuin 200-kiloinen Justimus rehtori ja kolmas vähän kehittymätön. Jessen katse kuitenkin kiinnittyin yhteen poikaan. Hän oli uusi, tai ainakaan häntä ei ennen ollut näkynyt.
Jesse söi puuroaan hitaasti ja katsoi vähän väliä uuteen poikaan joka näytti kyllästyneeltä hänen rinnakkaistensa seurassa. Yhtäkkiä poika tuijottikin Jesseä, syvälle sieluun, kirkkailla, vaaleansinisillä silmillään. Ja hän hymyili. Kukaan ei koskaan ollut hymyillyt Jesselle joten hän meni täysin lukkoon, kunnes uusi poika nousi pöydästä, sanoi jotain kavereilleen ja käveli Jessen luokse istuen häntä vastapäätä. Jesse katsoi ruokaansa vähän hämmentyneenä kunnes poika kysyi tämän nimeä. "Jesse" hän vastasi. "kiva nimi", "mä oon Juho". Jesse nosti vähän katsettaan ja otti katsekontaktin josta ei oikein saanut selvää. Vihainen? Ärtynyt? Innostunut? Nolostunut?. "ömhh mä oon uus täällä ja yritän tutustuu mahdollisimman moneen ja sä vaikutat kivalta." Tää tulee nyt vähän nopeesti mut mul ois tänää synttäribileet ja aattelin haluisiks kenties tulla"?, Juho rohkaistui kysymään. "joo voisinha mä" Jesse vastasi ja mietti kuinka noloa se tulisi olemaan. Hän ei juo, ei polta ei mitään ja nyt yhtäkkiä joku hyvännäköinen uusi kundi oli kutsunut hänet luokseen bileisiin illalla. "Hetkinen," jesse mietti. Hyvännäköinen?! "Enkai mä just aatellu et JÄTKÄ ois hyvännäkönen"

Osa 2 tulee max 1pv päästä. Alku on tarinassa aina tylsä. mukaan tulee vielä paljon kiihottavia, hauskoja, jänniä kohtia. Tarina kuuluu kategoriaan: draama/romantiikka.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kello oli 10.00 illalla ja Jesse puki takkia päälleen äidin katsellessa telkkaria olohuoneessa. Hän avasi oven ja sujahti siitä niin nopeasti, ettei äiti edes ehtinyt kysyä mihin tämä oli menossa.
      Juho asuikin samassa rapussa hänen kanssaan joten matka ei ollut pitkä. Häntä jännitti kyllä vähän, varsinkin koulupäivän aatteiden jälkeen. Jesse soitti ovikelloa ja Juhon kaveri tuli avaamaan. Tämä ei ollut samassa koulussa muiden kanssa. "Ilmeisesti keskustan paskasta koulusta" Jesse ajatteli päässään. Tämä johdatti hänet olohuoneeseen jossa 3 tyttöä pelasivat Juhon ja oven avaamaan tulleen kaverin kanssa totuutta vai tehtävää pullon kanssa. "Tuu messiin" Juho huudahti. Yhtäkkiä ovelle tullut Samu sanoi:"Sä saat alottaa tän kierroksen Jesse". Jesse pyöräytti pulloa ja se osui yhteen hänen luokkalaiseensa tyttöön, joka oli erittäin kaunis Jessen mielestä. Blondit pitkät hiukset, tekoripset ja luonnonkaunis iho. "Totuus vai tehtävä"? "totuus": Rosa vastasi. Jesse mietti vähän aikaa ja rohkeni kysyä onko Rosa koskaan maannut kenekään kanssa. Muut pojat huutelivat taustalta innostuinena. "En oo, mut haluisin": Rosa sanoi reippaasti. Juho ja Samu katsoivat toisiaan innokkaina saaden ilmeisesti ajatuksen. Rosa pyöräytti pulloa Juhon tokaisusta ja yllätys yllätys pullo osuikin Juhoon. "Totuus vai tehtävä" Rosa kysyi. "Tehtävä" kuului intohimoisesti Juhon suuresta suusta. Tässähän ei ollut sääntöjä eihän, Rosa kysyi. Juho vastasi myöntävästi. Rosa oli aina ollut paha keksimään tehtäviä kaikille ja nyt hän käskikin Juhon alusvaatteisilleen antamaan yhdelle tytöistä sylitanssin. Innoissaan oleva Juho riisuuntui nopeasti, mutta yhtäkkiä Rosa tokaiseekin että tämä antaa sylitanssin Jesselle. Hetken vastusteltuaan ja muiden kiusoittelusta huolimatta Juho myöntyy. Hän aloittaa heiluttamalla muodokasta persettään Jessen kasvoilla.sitten istuu tämän syliin keinuttaen lantiotaan. Yksi tytöistä huutaa musiikin päälle "boxerit pois, boxerit pois" ja kaikki yhtyvät yhdessä huutamaan samaa. Virne kasvoillaa Juho tottelee ja niin mustat boxerit lentävät pois ja hän on ilkosillaan, Jessen järkyttyneen katseen alla.
      Jessen ajatukset olivat Juhon ylisuuressa kalussa,joka töpötti hiukan pystyssä. Hän tunsi outoa vetoa siihen. Se näytti houkuttelevalta. Yhtäkkiä Juho työntyikin naaman korkeuteen ja muut pyysivät suihinottoa. "Ota se, ota se ota se ota se" kuului ovelta asti. Sisään oli tullut tusina muita vieraita. Jesse ajatteli ja ajatteli uskaltaako ja päätyi. JATKUU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4299
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2110
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1560
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1381
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1070
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1057
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      908
    Aihe