eräkirjailija UNTO EK

Anonyymi

oli hieman erilaista erätarinaa kertova kirjailija. kertoo siitäkin kun kaikilla ei asiat ole aina niin hyvin, kertomuksia sieltä elämän nurjemmalta puolelta.
kirjastoissa on hyllymetreittäin eräkirjoja joiden puuduttavan samankaltaisuuteen Unton kirjat toi kaivattua vaihtelua.
harmittavan vähäksi vaan jäi kirjojen määrä.

9

3954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

unto sanoi katselevansa tätä maailmaa hieman eri näkökulmasta kuin moni muu.
      siinä oli mies jolla ei menny mettäsä sormi suuhun...

• Anonyymi

Olet oikeassa, hyviä ovat ne Ekin neljä kirjaa. Onko kellään tietoja mihin kaikkiin julkaisuihin Unto Ek kirjoitti? Olen löytänyt Erä-lehdet numero 3 ja 7 1993, jossa Unton kirjotuksia ja tiedän että myös johonkin muuhun Erä-lehden numeroon kirjoitti, vaan en tiedä mihin. Lisäksi löytyy kolme kirjoitusta Sallan kirjailijoitten (muistaakseni sillä nimellä kulki tuo yhdistys) vuosijulkaisusta.

• Anonyymi

untolla näyttää olleen myös koiran kasvatusta jonkin verran. olikohan kennelnimi utrikummun, karjalan karhukoiria taisi kasvattaa.
      kertoo myös eräässä kirjassa mielenkiintoisia näkemyksiä metsästyskoirista ja koulutuksesta. koiramiesten kannattaa lukea ajatuksen kanssa..

• Anonyymi

se on niin että toisilla on aina pelaavat koirat ja toiset ei semmoista saa vaikka kuinka yrittelisivät. "koirakättä" ei voi netistä tilata, se joko on tai sitten ei. Untolla oli.

• Anonyymi

hyvien koirien "tekijöitä" on aina kadehdittu.
      ravihevosten parissa on myös niin että toiset vaan saa hevoset menemään kovaa ja toiset ei saa edes suurella rahallakaan.

• Anonyymi

ekin elämässä on ollut kovia aikoja mutta on ollut myös vapaus mihin tämänpäivän ihmisistä harva pääsee koskaan. luontoelämykset ja kokemukset joita sunnuntaimetsästäjä ei maastureineen ja kännyköineen ikinä tavoita.

• Anonyymi

unto piti tämänpäivän moottoroitua hirvijahtia kansallisena häpeänä.
        kyllähän se kieltämättä hiukan ampumahiihdolta näyttää mutta sukset on vaihtunut maastureiksi.

• Anonyymi

Oli vuosi 1987,elokuuta.Unto tuli luokseni Sallassa ja kysyi, lähetkö käyttämään kirkolla, on tullut Relluun varaosat. Sitten lähdimme, haimme varaosat. Kävimme myös viinakaupassa.
      Unto sanoi että, käykö kyytin maksaminen lihalla, vastasin että käyhän se. Antoi Hirvipaistin ja kymmenen purkkia Hirveä.
      Joimme jonkin verran myös Alkoholia reissun kunniaksi.

• Anonyymi

minäkin elelen hiukan tämän yhteiskunnan ulkopuolella. en kuitenkaan ammu hirviä salaa enkä juo viinaa.
      metsästämällä ja kalastamalla kuitenkin evästä hankin, teen määräaikaisia työkeikkoja reppuhommissa kun rahat loppuu.
      naisia joskus tulee ja menee, perhe ja kotileikit ei kiinnosta.
      aivan kuten Untokin, juon aamukahvit mökin portailla ja pidän elämästäni.
      antaa ihmisten häärätä, minä olen minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2538
    2. 135
      1945
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1276
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1271
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1131
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    7. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1113
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1079
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1029
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      60
      992
    Aihe