Oon 12v tyttö ja oon ihastunu kahteen poikaan. Toinen niistä on 10 ja toinen 15. Vanhempi niistä on sanonu, et on kiinnostunu musta ja nuorempi ei oo sanonu, mut oon 95% varma et sekin tykkää musta. Nuoremman oon nähny kerran yhen tutun syntyäreillä ja siellä vietettii melkee koko synttärit samassa paikassa, vilkuiltiin toisiimme vähän välii, kun muut oli jotain ruohon heittely juttuu(heitti ruohoo toistensa päälle) ja se poika sano mulle tarkalleen näin, kun seisoin hiukan syrjässä: "ei hätää, ei me sun vaatteita ruoholla sotketa" ja koski mun olkapäätä ja muutenkin kun oltiin sellasta et jotkut on jonkun repparissa nii se halus koko ajan mun reppariin😍. Toivon näkeväni sen kohta sen saman tyypin synttäreillä. Vanhempi niistä taas no sen kaa en kauheesti oo jutellu tai mitään ja ollaan tutustuttu netissä vasta vähän aikaa sitten. En tiiä kummastakaan muuta kun iän ja nimen, mut ihania ne on silti❤😍
Tykkääkö se nuorempi musta? Kumpi kannattaa ottaa jos molemmat tykkää musta?
Ihastunut kahteen
Anonyymi
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911161- 528760
- 1375415
- 1443714
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak592265- 301857