Jos kysyisin sinua lähtemään ulos viikonloppuna niin mitähän olettaisit tuon kutsun pitävän sisällään? Eli minne mentäisiin ja mitä tehtäisiin?
Kysymys sinulle nainen
Anonyymi
56<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 56
Vanhimmat
Juttelua, ulkoilua en tiedä...
Jos hän pyytäisi mua viikonloppuna ulos, se pitäisi sisällään paljon enemmän kuin yhdessäoloa viikonloppuna. Se pitäisi sisällään sen tiedon, etten ole kuvitellut hänellekin tunteita eikä hän ole mulle enää saavuttamaton haave, jonka perään ulisen jossain täällä netissä. Se voisi pitää sisällään loppuelämän yhdessä, ainakin toiveissani. Joten ei niin väliä mitä tehtäisiin viikonloppuna. Mennään vaikka kävelylle tai ajelulle tai kahville tai syömään tai mihin vaan.
Tai sit se haluu vaa pimppiis ja kuvittelet sen rakkaudeks
No on mullakin haluja häntä kohtaan, joten kumpikin voittas. :D
En kuvittelisi sitä rakkaudeksi heti. Tarkoitin, että jotain tunteita on eikä mitään negaa.
Käytäisiin kakalla yhdessä.
Toni, en tiennyt että olet nainen! Milloin kävit sukupuolen korjausleikkauksessa?
Kerro omin sanoin aloittaja mitä pitää sisällään.
Riippuu tietty kutsun tarkemmasta sisällöstä, mutta olettaisin sen pitävän sisällään mukavaa yhdessäoloa, toisiimme tutustumista, siinä hetkessä elämistä.
Mun kohdalla kaaduttais suoraan toistemme syliin sänkyyn. Siis en ole nukkunut moniin kuukausiin vuoksesi, joten se nyt ensisijaisesti mielessä. Hyvänyön pusun saat. Huulilta.
Jutustelua, luonnossa kulkemista, piknik laavulla, jos on hyvä keli. Huonolla kelillä hänen luonaan? Kuhan on paikka, jossa saa rauhassa puhua asioista..
Mistä sä vanha kotka tätä picnic, laavu, palju jankutusta oot repiny?
Taasko omittu palstan 15 vuotiailta Elokuvista bongattuka juttuja ja luultu niitä 50 vuotiaan ukon haaveiksi? 😂😂😂
Sivusta kommentoin että kukaan 15v ei tuollaisesta haaveile. Kengäthän niillä kastuu ja pissihätä tulee, eihän siellä toimi edes netti. Kyllä tuo on vanhojen kotkien ja ukkojen haaveita ihan varmasti. Ja hieno haave olikin.
Ei oo 15 v haaveita vaan niiden elokuvista kopioituja trolleja.
Palju = realityistä
Laavu = elokuvista
Picnic= elokuvista
15v ei katsele elokuvia, missä laavu. Kylä tanssii susien kanssa on ikäloppujen suosikki :)
Bachelorette Suomi, ex on the beach, selviytyjät suomi
Etkö tiedä, että ne vanhemmat ihmiset (kotkat ja ukot) tekee tuota ihan oikeasti eikä elokuvissa. Monilla on kotona tai mökillä se palju. Varmaan kaikilla joilla piha. Ne käy oikeasti picnicillä ja suutelee laavuissa. Ei ne ole vain netissä ja katso elokuvia. Niiden lapsuudessa oltiin ulkona aina kavereitten kanssa kun ei ollut nettiä eikä kännykötä.
Nuotio on ihan eri jutyu kuin laavu.
Mikä oli aloittajan vastaus?
Ei sillä olisi mitään väliä missä oltaisiin ja mitä tehtäisiin. Saisin olla kanssasi. Vihdoinkin voisimme jutella ilman keskeytyksiä, ilman kiirettä, ilman toisten katseita, olla vain ja tutustua. Huomioni olisi vain sinussa ja sinun minussa, kaikki muu vain häviäisi sillä hetkellä..
Fiksu persoona!
Kiitos!!
Ehkä mentäis jollekin rauhaiselle biitsille katsomaan auringon laskua. Hiekka kutittelisi varpaiden välissä ja lämmin merituuli pyyhkisi kasvoja ja suudelmasi maistuisi suolaiselta, noin alkuunsa. Laita viestiä niin ehdin pakata, että päästään ulos, otan hiekkalapion ja ämpärin kanssa mukaan, jos sä tahdot niin.
Meri? Talvella kylmä.
Ensivaikutelma on tärkein eli hyvät treffeit.
En valitettavasti voisi lähteä hänen kanssaan mihinkään..
En minäkään enää.
Viikonlopun kaupunkiloma (eri huoneissa)
Lähen mielelläni seurasi ja juttelu kanssasi riittää. ☺️
Aina voi lähteä vaikka kävelylle, jos toinen jaksaa. En vaadi tapaamisilta liikoja. Minuun ei tarvitse tuhlata senttiäkään.
Ei minuunkaan. ☺️
Ulkoilua ja jutustelua lämmintä kahvia ja tutustumista.. Riippuu kuinka paljon olisi aikaa..
Koko viikonloppu?
Kolme vaihtoehtoa kevääseen, ajattelisin.
1. viikonloppuun kaupunkilomailua Berliinissä tai
2. viikonloppu Kolilla tai Nuuksiossa tai
3. Leffaan ja kaupunkikävelyä ja rentouttava viinilasillinen läheisissä maisemissa.
Mukavaa yhdessäoloa ja paljon keskusteluja, katseita ja koskettelua.
ja toinen vasta pyytää kahville eka kertaa..
Mä omin tän.. mutta koska?
Ei olisi valkoisia pöytäliinoja siellä, mihin pyytäisit.
Joku kirjoitti leffasta. Aloin kuvitella. Pimeä elokuvateatteri, hän ihan vieressä, arka kosketus pimeässä salissa, lähemmäs painautuminen, ihan kiinni.. kyllä mä aika ihastunut oon, ei voi muuta todeta. Huh miltä nämä vaatimattomat ajatukset tuntuu sisuskaluissa.
Sanoista tekoihin???
Ehdottomasti tuo pitäisi kokea..
Hmm.. Tuollainen leffakokemus kelpaisi minullekin:)
Mennäänkö? :)
Hänen kanssaan koska vain :)
Onko hän n vai m?
Hän myös.
Syömään ravintolaan, taidenäyttelyyn, teatteriin, oopperaan, balettiin , kahville mikä vaan noista käy..
Kaikki käy mikä tapahtuu 50 km säteellä. Töissä tämän viikonlopun.
En oikeastaan ajattelisi mitään sen kummempaa kuin yhdessäoloa. Se johtaisi sitten mihin johtaisi ei sellaista tarvitsisi etukäteen miettiä. Tehdään ja mennään mihin sattuu huvittamaan. Ei tollasesta kannata ottaa paineita.
Ekoilla treffeillä leffaan ja ravintolaan syömään. Jos ei kunnolla tunne, niin leffa on hyvää lämmitteyä toisen läheisyyteen ja sitten syömässä voidaan puhua vaikka alkuun sii leffasta sa sitten luotnevammin muista aiheista.
Tai sitten vaan kahville, mutta siinä ei kauheasti ehdi tutustua.
En uskaltaisi odottaa kutsua. Jos sen saisin vastoin odotuksia, olisin onnellinen. Ei sillä mihin mennään tai mitä tehdään oikeastaan siinä onnessa olisi väliä.
Ihan perusjutut toimisi hyvin vaikka ihan kahvit ja leffa kotona. Ja jos oikein haluaa romanttiseksi haluaa alkaa, siihen riittää kauniisti katettu pöytä, pari kynttilää tai yksi punainen ruusu maljakossa sekä tunnelmaan sopivaa musiikkia. Jos kotiin tuntuu liian henkilökohtaiselta kutsua suoraan, voi hyvin kutsua syömään ja päälle kysyä lähdetkö vielä katsomaan leffaa. Leffaa katsoessa on helppo istua lähekkäin, jos se molemmista tuntuu sopivalta.
Aijotko tehdä muutakin kun vain haaveilla?
Olen jo tehnyt muutakin kuin haaveilut, irl. Oletko itse vai patako siellä kattilan mustaa kylkeä soimaa? 😂
Minun ei enää auta kuin haaveilla tai kypsyä lopullisesti. Yllätyksen varaan en tulevaisuutta laske, vaikka tottakai se ilahduttaisi. Tiedän itse jo ettei tässä taida realistisesti olla kuin irtipäästmiswn vaihtoehto tarjolla. Pelkät omat tunteet ja oma halu ei riitä.
Kävelylle.
Johonkin ulos ja ulkohommia ;)
Ap:n oma vastaus olisi mukava vielä saada?
sovittavissa oleva asia, jotain tai jonnekin mihin molemmat haluais mennä, tietenkin
=)
En usko hänen haluavan näyttäytyä kanssani missään.
Kunnon happihyppely ja lämpimät keitot sen päälle jutustelu hetki tee kupposten parissa. Ihan rentoa tutustumista.👍