San Francisco julkiset

Anonyymi

Hei! Millainen on San Franciscon julkinen liikenne verrattuna Helsinkiin?

5

2005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietääkseni auto kannattaa vuokrata, koska ihmiset ovat tottuneet siihen, että kaikkialle mennään autolla. Julkisilla kestää, ja kannattaa ehkä varata majoitus eri puolilta San Fransciscoa, niin voi perehtyä eri alueisiin paremmin.

• Anonyymi

San Franciscossa pärjää turistina autotta aivan yhtä hyvin kuin Helsingissäkin. Pysäköinnin poskettomat hinnat kannattaa ottaa huomioon, mikäli auton vuokraukseen kuitenkin päädyt. Edellisellä reissulla auto pysyi hotellin parkkihallissa lähes koko sielläoloajan, josta kuitenkin veloittivat 60 taalaa yö.

• Anonyymi

Moikka! Olen ajokortiton, koska minulla on likinäkö ja kiitos vielä vastauksista! Selkeytti hiukan, ainekin myös on paljon ratikkoja san franissa.

T. AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka! Olen ajokortiton, koska minulla on likinäkö ja kiitos vielä vastauksista! Selkeytti hiukan, ainekin myös on paljon ratikkoja san franissa.

T. AP

Sanfranissa on kahdenlaisia historiallisia raitiovaunuja: kaapeliraitiotiet ja pari vähän uudempaa museolinjaa. Nämä ja Hop on Hop off riittävät kaupungissa liikkuvalle turistille.

https://i0.wp.com/www.streetcar.org/wp-content/uploads/map-170714.png?ssl=1

Sitten on muita linjoja niin, että Sanfranissa on julkisen liikenteen osuus työmatkaliikenteessä koko länsirannikon suurin, vähän yli 30 %. Jos pysyy keskustan alueella, pärjää julkisella.

Viinikohteista kannattaa ehkä valita Sonoma, ei Napaa. Sen keskusta on kompaktimpi kuin Napan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanfranissa on kahdenlaisia historiallisia raitiovaunuja: kaapeliraitiotiet ja pari vähän uudempaa museolinjaa. Nämä ja Hop on Hop off riittävät kaupungissa liikkuvalle turistille.

https://i0.wp.com/www.streetcar.org/wp-content/uploads/map-170714.png?ssl=1

Sitten on muita linjoja niin, että Sanfranissa on julkisen liikenteen osuus työmatkaliikenteessä koko länsirannikon suurin, vähän yli 30 %. Jos pysyy keskustan alueella, pärjää julkisella.

Viinikohteista kannattaa ehkä valita Sonoma, ei Napaa. Sen keskusta on kompaktimpi kuin Napan.

Viinialueiden katsastukseen kannattaa harkita myös limousine palvelua. Kaliforniassa se ei ole vain rikkaiden hupia, vaan hinnat voivat olla ihan kohtuullisia. Helppo tapa oli hoitaa se hotellin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4169
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2634
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2382
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe