Lisäantenni

Anonyymi

Mulla hujavei reititin jossa 2 jäniksenkorva-antennia. Nettiyhteys toisinaan pätkii, tukiasema 1,5 kilometrin päässä. Laitoin katolle suunta-antennin ja sihtasin em. tukiasemaa kohti. Mutta hiivatti nyt ei yhteysindikaattori näytä kun yhtä ja kahta tolppaa. Suuntasin uudelleen toiseen n. 2 km päässä olevaan linkkiin, sama peli. Kuvittelin, että lisäantennilla saisi laadukkaamman yhteyden, mikä tökkii ?

8

1938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MOI!

….onhan suunta-antenni 4G antenni, vai vahingossa 2,4GHz/tms Wifi antenni?
      Kaapelin liitokset voi testata vastusmittarilla

• Anonyymi

Mikä ihmeen wifi antenni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen wifi antenni?

Eikö edgen haku toimi?

• Anonyymi

Verkkokaupan sivuilla: GSM/3g/4g/LTE/wifi antenni, tukee 800/900/1800/2100/2400/2600 MHz, toimii myös 2,4 GHz wifi antennina.
        Tämmöisillä spekseillä oon ostannu, eikös tuo piräis käydä.
        Luulis, ettei uudessa antennissa ja johdosa ny mitää hapettumia olsi. Kaapelia 10 m, oli valmiina
        antennissa kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verkkokaupan sivuilla: GSM/3g/4g/LTE/wifi antenni, tukee 800/900/1800/2100/2400/2600 MHz, toimii myös 2,4 GHz wifi antennina.
        Luulis, ettei uudessa antennissa ja johdosa ny mitää hapettumia olsi. Kaapelia 10 m, oli valmiina
        antennissa kiinni.

Yleisantenni = kaikki toimii, mutta huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

antennissa kiinni.

No mitäs nopeutta puhelimesi mobiilidata antaa? Vertaa.

• Anonyymi

Olisko vika kaapeli häviössä...

• Anonyymi

Onko antenni oikein kytketty? Jos yksi piuha, niin se kytketään takaa katsoen vasemmanpuoleiseen liittimeen. Itsellä on 4g modeemi, ja jos pupukorvat irroittaa ja kytkee ulkoisen kattoantennin, nopeus ei juurikaan muutu, matkaa mastoon on 4km.Ulkoantenni auttaa vain kun ollaan kuuluvuuden rajoilla, eli linkkimastoon matkaa 8-12 kilometriä. Laita se huawei sille ikkunalle jonka suunnassa tukiasema on, ja niin että korvat levällä kohti linkkiä. Voit kokeilla kaikkia ikkunoita. Pätkimisen syy voi olla muu kuin huono yhteys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe