Mulla hujavei reititin jossa 2 jäniksenkorva-antennia. Nettiyhteys toisinaan pätkii, tukiasema 1,5 kilometrin päässä. Laitoin katolle suunta-antennin ja sihtasin em. tukiasemaa kohti. Mutta hiivatti nyt ei yhteysindikaattori näytä kun yhtä ja kahta tolppaa. Suuntasin uudelleen toiseen n. 2 km päässä olevaan linkkiin, sama peli. Kuvittelin, että lisäantennilla saisi laadukkaamman yhteyden, mikä tökkii ?
Lisäantenni
8
2099
Vastaukset
- Anonyymi
MOI!
….onhan suunta-antenni 4G antenni, vai vahingossa 2,4GHz/tms Wifi antenni?
Kaapelin liitokset voi testata vastusmittarilla- Anonyymi
Mikä ihmeen wifi antenni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen wifi antenni?
Eikö edgen haku toimi?
- Anonyymi
Verkkokaupan sivuilla: GSM/3g/4g/LTE/wifi antenni, tukee 800/900/1800/2100/2400/2600 MHz, toimii myös 2,4 GHz wifi antennina.
Tämmöisillä spekseillä oon ostannu, eikös tuo piräis käydä.
Luulis, ettei uudessa antennissa ja johdosa ny mitää hapettumia olsi. Kaapelia 10 m, oli valmiina
antennissa kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkokaupan sivuilla: GSM/3g/4g/LTE/wifi antenni, tukee 800/900/1800/2100/2400/2600 MHz, toimii myös 2,4 GHz wifi antennina.
Luulis, ettei uudessa antennissa ja johdosa ny mitää hapettumia olsi. Kaapelia 10 m, oli valmiina
antennissa kiinni.Yleisantenni = kaikki toimii, mutta huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antennissa kiinni.No mitäs nopeutta puhelimesi mobiilidata antaa? Vertaa.
- Anonyymi
Olisko vika kaapeli häviössä...
- Anonyymi
Onko antenni oikein kytketty? Jos yksi piuha, niin se kytketään takaa katsoen vasemmanpuoleiseen liittimeen. Itsellä on 4g modeemi, ja jos pupukorvat irroittaa ja kytkee ulkoisen kattoantennin, nopeus ei juurikaan muutu, matkaa mastoon on 4km.Ulkoantenni auttaa vain kun ollaan kuuluvuuden rajoilla, eli linkkimastoon matkaa 8-12 kilometriä. Laita se huawei sille ikkunalle jonka suunnassa tukiasema on, ja niin että korvat levällä kohti linkkiä. Voit kokeilla kaikkia ikkunoita. Pätkimisen syy voi olla muu kuin huono yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213307
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402681Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2082212Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521461- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621201Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174