En ole uskaltanut kuunnella mitään videoita tai musiikkia ilman kuulokkeita. Koska en halua naapureitten valittavan minun asumisesta.
Joten haluaisin kysyä, kuinka kovalla voi videoita youtubesta tai Netflixistä voi toistaa ilman kuulokkeita? Mikä on se volumeraja?
Nollasta asteikolla sataan.
Entäs musiikin kuuntelu? Olen ehkä turhan varovainen, mutta en halua valituksia naapureilta. Siksi olen tähän asti kuunnellut
musiikkia tai katsellut videoita / elokuvia kuulokkeiden kanssa.
Kuinka kovaa voi musiikkia tai videoita voi kuunnella ilman kuulokkeita?
3
198
Vastaukset
Tämä heitti näköjään kysymykseni väärään kohtaan. Mutta ehkä saan vastauksen?
- Anonyymi
Toki vastaus tulee, vaikka kysytkin ihan väärällä palstalla (asuminen). ehkä olisi ollut oikea.
Mutta joo, itse asun kerrostalossa jossa jopa yö kolmelta jumputtaa pesukone jollakin joskus, en ole koskaan kuitenkaan mennyt valittaan, koska ei se mua häiritse
Hyvin paljon siitä kiinni millaisia seinänaapurisi ovat ja iältään, mutta päiväs aikaan voit huoletta kuunnella 80db voimalla ja illalla taikka yöllä vaikkapa joku 50 - 60db.
Kännyyn saa desibeli apin ja jolla voit mitata porraskäytävässä desibelit kun telvisiosi tai stereot on päällä.
Turhan valittajiahan kyllä löytyy joka talosta, että varaudu myös sellaisiinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki vastaus tulee, vaikka kysytkin ihan väärällä palstalla (asuminen). ehkä olisi ollut oikea.
Mutta joo, itse asun kerrostalossa jossa jopa yö kolmelta jumputtaa pesukone jollakin joskus, en ole koskaan kuitenkaan mennyt valittaan, koska ei se mua häiritse
Hyvin paljon siitä kiinni millaisia seinänaapurisi ovat ja iältään, mutta päiväs aikaan voit huoletta kuunnella 80db voimalla ja illalla taikka yöllä vaikkapa joku 50 - 60db.
Kännyyn saa desibeli apin ja jolla voit mitata porraskäytävässä desibelit kun telvisiosi tai stereot on päällä.
Turhan valittajiahan kyllä löytyy joka talosta, että varaudu myös sellaisiinkin.Ne desibelit pitää oikeesti päästä mittaamaan sieltä naapurista seinän takaa kun sinne se musiikki kuuluu ihan erilailla kuin rappukäytävään varsinkin jos on kaksi ovea ennen eteistä.
Siinä asuntojen välisessä seinässä saattaapi se eristys olla hiukka huonompi.
Järjestysmääräysten mukaanhan se musiikki tai muu "melu" ei saa sinne naapuriin kuulua
Nimim kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337552Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213380Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291427PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401- 1461295
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1761054- 39986