Saako tuossa pysäköidä viikonloppuna vapaasti?
https://photos.app.goo.gl/37SpVYxuTmu2Dz6cA
Pysäköinti pihalla
10
188
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko persaukinen, kun tommosii kyselet? Mutta eipä sulla ole autookaan, kun joit korttis viime jouluna.
- Anonyymi
On takuuvarmasti enemmän pätäkkää kun sulla sekä en oo vielä koskaan ollut humalassa että halusin vaan sanoa kun sua nähtävästi vaivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On takuuvarmasti enemmän pätäkkää kun sulla sekä en oo vielä koskaan ollut humalassa että halusin vaan sanoa kun sua nähtävästi vaivaa
Narkki alkoi heti rähisemään. Kannattaisikohan sinun jo lopettaa se huumeiden käyttö ettet kohta kuvittele olevasi Suomen presidentti. Heh! "Takuuvarmasti enemmän pätäkkää"...heh heh!
- Anonyymi
Hyvä että kyselyikäisiltäkin löytyy pätäkkää !
- Anonyymi
Pienentää toki pysäköintiaika tuntiin, niin ehtii kaikki vieraat pysäköidä tasapuolisesti.
- Anonyymi
Aloittaja voi vapaasti pysäköidä viikonloppuisin täältä Suomi24:ltä saamallaan luvalla !
- Anonyymi
Suomi 24 nosebot yrittää aina torpata kaiken asiallisen. Viikonloppuisin on pysäköinti sallittu
- Anonyymi
asiasta päätetään taloyhtiökohtaisesti, joten mitään yleispätevää ohjeistusta ei voi antaa.
- Anonyymi
Näin on, viikonloppuna voi pysäköidä vapaasti.
- Anonyymi
se on taloyhtiön ohjeistuksesta ja liikennemerkeistä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492