Aurinkokadulla myytävää kämppää mainostetaan Oikotiellä mm. seuraavasti:
"Kivenheiton päässä rantabulevardi, josta pääset uimaan, veneilemään tai melomaan sekä rantaraitille lenkkeilemään tai pyöräilemään."
Keskusta-alueen ainoa virallinen uimaranta lienee uimahallin vieressä.
Rantareitin varrelta löytyy myös kaksi laiturilla varustettua turvallista uintipaikkaa.
Aurinkorannan uintipaikka, mistä lähtien?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viime kesänä oli vanhempia naisia aina iltaisin uimassa, siellä on portaat.
- Anonyymi
Se on aivan sama mistä uimaan menee vaikka laivarannasta. Aikoinaan Lukiokadun päästä mene eräs herra uimaan joka aamu.
- Anonyymi
No ei ole. Omalla vastuulla siellä pulikoi. Pohjassa on romua ja moottoriveneet ei paljon hiljennä...laivoista puhumattakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Omalla vastuulla siellä pulikoi. Pohjassa on romua ja moottoriveneet ei paljon hiljennä...laivoista puhumattakaan!
jos iho vaan kestää paskaveden aiheuttamat ongelmat niin sinne Vanaja nimiseen viemäriin uimaan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos iho vaan kestää paskaveden aiheuttamat ongelmat niin sinne Vanaja nimiseen viemäriin uimaan vaan.
Onko siinä edes mitään kanootinlaskupaikkaa tai venerantaa? Rantareitillekin pääsy vaatii jo kuntoa. Uimaan nyt tietysti pääsee joka järveen mistä vaan, mutta veikkan että melkoinen kivikko on. Niinku aulangolla ja lepaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama uiko Vanajavedessä vai uimahallissa paskapökäleet tulee uidessa vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti vielä samat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Sekä sandaalit ja kauhtanat !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Sekä sandaalit ja kauhtanat !
Tawjat siellä kauhoo seurue mukanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tawjat siellä kauhoo seurue mukanaan.
Me persut tehdään asiasta tutkimuspyyntö.
- Anonyymi
tulossa ehkä kesäkuussa. laineet vaan liplattaa kun salskea ruumis hypähtää auringon kilossa pää edellä kirkkaaseen veteen.
- Anonyymi
Silkka mahdottomuus Vanajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576