Lakanoiden vaihtoa 1

Anonyymi

Soitan kaverini ovikelloa. Kaverini äiti Heli avaa oven.
-Moi, tervehdin Heliä.
-Moi, ei Juha ole kotona, hän toteaa.
-Ai, meidän piti lähteä uimaan.
-Juha lähti hetki sitten Sepon (Juhan isä ja Helin ex-mies) kanssa ostamaan kalastusvälineitä.
-Ok, hän ei eilen puhunut tästä mitään.
-Me lähdetään parin viikon päästä kalastusreissulle... -Voit sä tulla sisälle ja jäädä odottamaan, jos haluat, Ei heillä varmaan paria tuntia kauempaa kestä, Heli sanoo.

Menen sisälle mielelläni odottamaan. Heli on ollut parin vuoden ajan, siitä asti kun seksuaalinen heräämiseni alkoi 13-vuotiaana, märkien unieni ja seksifantasioideni kohde. Nyt hänellä on yllään polvien yläpuolelle ulottuva keltainen Betty Boob kuvalla printattu yöpaita, josta erityisesti pidän. Se ei ole erityisen seksikäs, mutta reisien sivuilla, vesirajaan yltävät halkiot antavat mahdollisuuden ihanille näkymille, jonka olen kerran päässyt kokemaan.

Menen Juhan huoneeseen ja laitan Pleikkarin päälle. Pelatessani jääkiekkoa, huomaan välillä kun Heli ravaa oman makuuhuoneensa ja keittiön väliä reippain askelin. Hän vaikuttaa kiireiseltä. Hetken päästä hän kantaa petivaatteita kylpyhuoneeseen. Kuluu tovi ja Heli tulee Juhan huoneeseen.
-Sanoin aamulla Juhalle, että laittaa petivaatteet pesuun, mutta mitään ei tapahtunut, hän toruu poikaansa.
-Saako sun äiti olla jatkuvasti muistuttamassa ja sanomassa, mitä pitää tehdä, Heli kysyy mimulta.
-Ehkä joskus, vastaan pieni hymynkare suupielissä.
-Miks tuo ei oikein vakuuttanut mua, hän vastaa naurahtaen.

Helin kerätessä Juhan lakanoita ja muutamia vaatteita, vilkuilen välillä hänen peppua. Yritän katsoa onko hänellä mitään tuon yöpaidan alla. Ei ainakaan näy pikkuhousujen saumoja tai sitten hänellä on oltava tosi niukat stringit, ajattelen. Hetken päästä Heli tuo uudet petivaatteet ja laskee ne Juhan kirjoituspöydälle. En keskity enää pelaamiseen vaan seuraan tiivisti Helin touhuja. Heli ottaa lakanan ja heittää sen Juhan sängylle. Hän kumartuu asettelemaan lakanaa paremmin, jolloin yöpaidan alta vilahtavat timmit pakarat. Miehisyyteni housuissa alkaa heräilemään. Mietin, että hänen on pakko kumartua enemmän, jos hän aikoo taitella lakanan seinän puoleisen pitkän sivun patjan alle. Sänky on 120 cm leveä ja melko korkea, Heli on alle 160 cm pitkä, joten hän ei yllä mitenkään taittelemaan lakanaa nousematta sängyn päälle. Sydämeni hakkaa jännityksestä, kun hän viimeistelee vapaan puolen sivun. Heli nousee polvilleen sängyn päälle. Hän aloittaa kulmasta ja kumartuu hieman. Hänen yöpaitansa hivuttautuu aavistuksen ylös, jolloin pakarat taas paljastuvat. Kunpa hän nostasi peppuaan hieman ylöspäin, niin saisin upean näkymän, ajattelen. Keskellä sänkyä hän muuttaa asentoaan ollen nelinkontin. Vihdoin paljastuvat Helin sileäksi ajellut häpyhuulet ja tumma karvoitus kummulla. Jään tuijottamaan tuota ihanaa näkyä ja tunnen voimakasta sykintää alapäässäni. Hän kurottautuu kohti lattiaa ja nostaa samalla peppuaan hieman ylöspäin. Katson muutaman metrin päästä, kun hänen vaaleansävyiset ulommat häpyhuulensa aukeavat hitaasti paljastaen Helin vulvan koko ihanuudessaan. Saisinpa joskus koskea tuota, ajattelen. Olen lähes laukeamispisteessä, joten käännän hetkeksi katseeni pois ja päästän syvän värisevän huokauksen. Hieman rauhoitutttuani vilkaisen uudestaan. Heli on saanut jo lähes kokonaan viimeisteltyä seinän puolelta lakanan. Hän siirtyy päätyyn ja jatkan edelleen hänen ihanan pimppinsä tuijottamista. Yhtäkkiä Heli kääntyy katsomaan minuun ja yritän nopeasti kääntää katseeni hänen kasvoihinsa. Hän huomaa yöpaitansa helman nousseen ja korjaa sitä välittömästi. Huomasikohan hän minun katselleen häntä, ajattelen. Poskiani kuumottaa, kun pelkään jääneni kiinni.

-Olisi pitänyt laittaa pikkuhousut alle, mutta en ole tässä touhutessa huomannut, Heli toteaa. En keksi mitään sanottavaa takaisin, mutta olen tyytyväinen, ettei hän ainakaan suuttunut. Hieman punastuneena hän vilkaisee minua pieni hymy kasvoilla ja viimeistelee lakanan laitoin.
-No piditkö näkemästäsi, Heli kysyy yllättäen.
-...
Heli hymyilee ja jatkaa.
-Sua taitaa vähän nolottaa, kun jäit kiinni.
-Anteeks... Olen niin nolona, etten saa sanaa suusta.
-Ehkä se on myös vähän mun syy, kun kuljen täällä vähissä vaatteissa, Heli vastaa ymmärtäen. En vieläkään saa sanottua mitään.
-Sä olet siinä iässä, että naisen kroppa alkaa kiinnostamaan. Ei sitä tarvitse hävetä.
-Sä et vissiin ole suuttunut, saan vihdoin sanottua.
-En ole... ehkä vaan vähän... yllättynyt.
-Yllättynyt... Millä tavalla, kysyn ihmeissäni.
Heli hieman nolostuu ja miettii vastaustaan.
-No, se miksi sua kiinnostaa katsella tällaista nelikymppistä naista, kun varmasti sulle olis vientiä sun ikäisten kanssa.
-kyllä nekin mua kiinnostaa, mutta... En saa jatkettua lausetta loppuun.
-Mutta mitä, Heli kysyy.
Mieleni tekisi vastata Helille fantasioistani hänestä, mutta en uskalla mennä niin syvälle. En ehdi vastaamaan hänelle, kun hän kysyy melko rohkean kysymyksen.
Jatkuu viikonloppuna

3

2281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lopuksi heräsit äipän viekusta tissiposki niihh

    • Anonyymi

      Paras alku mitä olen lukenut, odotan jatkoa.

      • Anonyymi

        Ja vitut. Eunukin päiväunipa tuo ja aika säälittävä sellainen onkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe