Mikä on kauneuteni salaisuus

Anonyymi

No en kerro. Olen erittäin kaunis äitipuoli, josta mies ja hänen lapsensa ovat hyvin ylepitä ja onnellisia, että ovat saaneet juuri minut perheeseesnä. Heidän äiti on luonnolisesti kateellinen ja katkera kun ei ole enää äiti perheessä.
Miehen kaveritkin ovat kovia juttelemaan kanssani ja kehuvat kuin kaunis olen. No en voi sille mitään että olen kaunis, pussiko pitäisi päähän laittaa kun liikun ulkona, ei sentään.
Onhan siitä paljon haittaa että on kaunis mutta kun sille ei voi mitään. Lapset ovat ylpeitä ja niin on mieskin.

15

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen erittäön kaunis ihninen Kukaan tuntematon ei tiedä ikääni, luulevat minua nuoreksi, olen niin kaunis, että meihet varsinkin katsovat pitkään ja kehuvat kuinka kaunis olen, pitkä ja hoikka ja meiheni on onnellinen kun muut miehet katsoavatja kehuvat.
      En voisi kuvitella olevani ruma, itsestään pitää pitää huolta vaikka onkin mies, se on kohteliaisuus heille. Jos on varma saalis ei pidä heittäytyä rumaksi, pitäkkää huolta itsestänne meis tykkää.
      Minä olen niin kaunis että kohta on käveltävä kassi päässä, kun aina tulee kehuja, ei niitäkään jaksa kauheesti. Mä uskon sen vähemmällälkin että olen kaupunkimme kauninen ihminen.

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon kaunis mies, olen onnellinen, kun saatiin tuo tasa-arvoinen avioliittolakin meikä oli ekojen joukossa avioitumassa kultani kanssa.


      • Anonyymi

        Kyllä mieskin saa olla kaunis. Muistaakseni ex-kansanedustajakin lauloi: Kaunis mies, ei mikään äijänköriläs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon kaunis mies, olen onnellinen, kun saatiin tuo tasa-arvoinen avioliittolakin meikä oli ekojen joukossa avioitumassa kultani kanssa.

        Meillä on sateenkaariperhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mieskin saa olla kaunis. Muistaakseni ex-kansanedustajakin lauloi: Kaunis mies, ei mikään äijänköriläs.

        Haaviston puolisokin on hyvännäköinen latinomies.


    • Anonyymi

      Ex äidit ovat katkeria kun äitipuolet on niin kauniita, se on syy miski he kiukkuavat ja hankaloittavat lastensa uutta äitiä sopeutumaan ja tustumaan heihin. Rumat akat menkööt muualle huutamaan me äitipuolet olemme nyt ykkösnaisia miehen ja hänen lastensa elämässä. kauneus on iso valtti.

      • Anonyymi

        upea tarina pahasta olosta, itsekkyydestä ja kärsimyksestä. Ehkä voisit pilkkusäännöt kerrata ja hieman miettiä dramaturgiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        upea tarina pahasta olosta, itsekkyydestä ja kärsimyksestä. Ehkä voisit pilkkusäännöt kerrata ja hieman miettiä dramaturgiaa.

        Nää on hauskoja vastauksia. Ihmisen pitäisi aina haukkua ja vähätellä, silloin ei kukaan vastasisi noin katkerasti.

        Mistähän se johtuu ettei saa olla tyytyväinen ja ylpeä itsestään?


    • Anonyymi

      Oman kauneuteni takana on Lumene-meikkisarja. Etenkin ripsiväri on ihana ja kulmat saa tehtyä niin hyvin. Mies maksaa kuten hevosharrastuksenikin.

      • Anonyymi

        Lumene meikkisarja on täyttä sontaa, Terv Joe Blasco cosmetics.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumene meikkisarja on täyttä sontaa, Terv Joe Blasco cosmetics.

        Ai käytät Joe Blascoa. Minäkin käytän sitä jos esim olen koko päivän kotona niin ettei kukaan näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumene meikkisarja on täyttä sontaa, Terv Joe Blasco cosmetics.

        että peiliin katsoessani aina sanon että olen onnenpekka.
        Kaikista voi tulla kuniita, sinustakin, kunhan menet ammatitautoisele kaunistajalle, minä en ole sitä trvinnut mutta ohjaan niitä jotka tarvivat. Olen ain aollut kaunis, joten miehet ovat aivan heikkona muhun, naurattaa kun aina saa kehuja joka päivä.
        Meiheni ei tarvi olla huolissaan muista miehistä, sillä me nauramme vaan kun kävelemme kaupungilla, miten paljon tulee terffi pyyntöjä, snaoinkin että tämä on kauneuden haittapuoli, missään ei saa olla rauhassa.

        Nyt olette varmasti mulle kateellisia, mutta ei tarvi ei tämä nyt niin kivaa ole kun missään ei saa olla rauhassa. Aatelkaa jos olisi vielä laulaja tai mennyt missikilpailuihin, suosioni olisi kauheen suurta, sitten olisi jo liikaa.
        Nytkin saa kirjoittaa nimmareita ja olla kuvissa tämän tästä... rasittavaa.
        Kohta laitan pussin päähän että saisin ees kahvilla käydä ettei kukaan tunge seruaan.
        Mies joskus hermostuu, mutta on onnenpekka, en halua muita miehiä kuin oman, ja hän tietää sen. Sanookin että olen ainutlatyine ja hän on ylpeä kun olen hänen viamo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että peiliin katsoessani aina sanon että olen onnenpekka.
        Kaikista voi tulla kuniita, sinustakin, kunhan menet ammatitautoisele kaunistajalle, minä en ole sitä trvinnut mutta ohjaan niitä jotka tarvivat. Olen ain aollut kaunis, joten miehet ovat aivan heikkona muhun, naurattaa kun aina saa kehuja joka päivä.
        Meiheni ei tarvi olla huolissaan muista miehistä, sillä me nauramme vaan kun kävelemme kaupungilla, miten paljon tulee terffi pyyntöjä, snaoinkin että tämä on kauneuden haittapuoli, missään ei saa olla rauhassa.

        Nyt olette varmasti mulle kateellisia, mutta ei tarvi ei tämä nyt niin kivaa ole kun missään ei saa olla rauhassa. Aatelkaa jos olisi vielä laulaja tai mennyt missikilpailuihin, suosioni olisi kauheen suurta, sitten olisi jo liikaa.
        Nytkin saa kirjoittaa nimmareita ja olla kuvissa tämän tästä... rasittavaa.
        Kohta laitan pussin päähän että saisin ees kahvilla käydä ettei kukaan tunge seruaan.
        Mies joskus hermostuu, mutta on onnenpekka, en halua muita miehiä kuin oman, ja hän tietää sen. Sanookin että olen ainutlatyine ja hän on ylpeä kun olen hänen viamo.

        Minulla on ihan sama tilanne. Ja täytyy myöntää, että minua vähän säälittää rumat ihmiset. Mutta se eiestä tietenkään valitsemasta miestä,joka sopii tavoitteisiini. Siinä on moni mies vaihtanut parempaan (minuun). Miksi tyytyä toiseksi parhaaaseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ihan sama tilanne. Ja täytyy myöntää, että minua vähän säälittää rumat ihmiset. Mutta se eiestä tietenkään valitsemasta miestä,joka sopii tavoitteisiini. Siinä on moni mies vaihtanut parempaan (minuun). Miksi tyytyä toiseksi parhaaaseen?

        " siinä on moni mies vaihtanut parempaan ( minuun), "siis sinutkin on jo vaihdettu moneen kertaan, sinussakin on sitten jotain vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " siinä on moni mies vaihtanut parempaan ( minuun), "siis sinutkin on jo vaihdettu moneen kertaan, sinussakin on sitten jotain vikaa.

        Ei vaan olen itse jättänyt. Pellet vonkaa perään kun ei ole elämää enää minun lähdettyäni. Yksikin teki itsemurhan, hahhah! Kaikenlaisia. Mutta minä se vaan porskutan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe