Moi
Tiedustelsin että onko täällä foorumilla ketään ammattibuukkaria. Itse juurikin sitä teen. hommat toimii hienosti minun ja päämiehen välillä. Myyntialalla n. 20v. minkälaisia kokemuksia teillä, kaikki muksut voi sivuuttaa tämän.
Ammatti buukkarit
Anonyymi
3
452
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä yksi b2b -bookkari. Meillä on hyvät tuotteet, joten ei ole vaikeaa hommaa. Hyvä pohjapalkka ja provikat jokaisesta myydystä yksiköstä. Tein erilaista b2b-myyntiä melkein 3 vuotta ja olen tykännyt bookkaushommista.
B2c en edes harkitsisi. Liikaa epävarmuustekijöitä ja yksityishenkilöt ovat muutenkin vittumaisempia kuin yrittäjät.- Anonyymi
B2B buukkaus on huippu hommaa ja iisia kun mikä.
- Anonyymi
Samoja kokemuksia buukist. Päivässä tulee sovittua noin 3-4 tapaamista ja noista 1 tai 2 yleensä johtaa kauppoihin.
Liksa n 4000 e kk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820