manga

Yew

Tervepä terve!

Hurahdin jokin aika sitten mangaan ja haluaisin kysyä teiltä, mitkä ovat teidän mielestänne hyviä sarjoja piirrosjäljeltään ja juoneltaan? Enkun kieliset käy hyvin.

Hyvää pääsiäistä kaikille!! :)

12

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaleanvihreä Norsu

Taiteilijan nimelta Masakazu Katsura mangojen sarja Video Girl Ai on kiistatta piirrosjäljeltään mahtavaa. Lisäks muutenkin mahtavaa mun mielestä :P

• Yew

Kiitos suosituksesta.:) Täytyy muistaa tää nimi.

• heretic.a
        Yew kirjoitti:

Kiitos suosituksesta.:) Täytyy muistaa tää nimi.

Ranma ½ on ihan parhaita!!!

• Neko
        heretic.a kirjoitti:

Ranma ½ on ihan parhaita!!!

no, ei ranma ½ oo niin hyvä... alastomia akkoja ja kamppailulajeja väännetään mistä vaan.

• keskusteluista
        Neko kirjoitti:

no, ei ranma ½ oo niin hyvä... alastomia akkoja ja kamppailulajeja väännetään mistä vaan.

varmaan löytyy enemmän tietoa :D
        munkin mielestä ranma on hyvä. ja conan ja one piece. muuta en luekkaan, en osaa enkkuu... ikää 13.. (täytän huomenna)

• Yew
        keskusteluista kirjoitti:

varmaan löytyy enemmän tietoa :D
        munkin mielestä ranma on hyvä. ja conan ja one piece. muuta en luekkaan, en osaa enkkuu... ikää 13.. (täytän huomenna)

Onnea sulle!:)

Mä oon lukenu Ranmaa kyllä pari ekaa osaa, mutta sit manga jäi vähäks aikaa ja sen jälkeen aloin lukea mm. Wallfloweria ja Othelloa... Ranmaa on ehtiny tulla jo niin monta että tuntuu että ei viitsi enää 'hypätä' mukaan...

• aimee.evans
        Yew kirjoitti:

Onnea sulle!:)

Mä oon lukenu Ranmaa kyllä pari ekaa osaa, mutta sit manga jäi vähäks aikaa ja sen jälkeen aloin lukea mm. Wallfloweria ja Othelloa... Ranmaa on ehtiny tulla jo niin monta että tuntuu että ei viitsi enää 'hypätä' mukaan...

Salapoliisi Conan on miun lempparimangaa. Siinä on luonteva juoni ja hyvä piirrosjälki. Jos pitää dekkareista, niin suosittelen lämpimästi. Ja muutenkin hauskaa luettavaa, vaikkei pitäisikään.

• Laama.

Tv&radio---anime ja manga-palstalle..

• Viiivi

Dragonball ja Salapoliisi Conan on huippuja!

• pianna87

Wish on aivan ihana, vaikkakin piirrostyyli saattaa aluksi tuntua hieman ärsyttävältä (pitkät jalat, leveät olkapäät...). Pyydän anteeksi, kun en nyt juuri muista tekijää.
      Ps. Se on englanniksi

• Nikuchu

Kyllä One Piece on mahtava sarja, ja piirrosjälki on kovin erilaista kuin muilla mangakoilla.
      Mutta nyt tarkoitan englanninkielistä One Pieceä, koska suomenkielinen käännös kyseisestä mangasta on huono.. Ainakin mielestäni.

Muutenkin One Piece yllättää -onhan se merirosvo manga. Itse en kuvitellut ostavani mitään merirosvo mangaa, mutta yhtäkkiä ostinkin, ja se juoni vain tempaa mukaansa.
      Suosittelen.

Niin, ja taiteilijanahan toimii Eiichiro Oda

• Jantsukka

mun mielesdtä ainakin se sailor muun on hyvä sarja ne hahmot on hyvin toteutettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe