manga

Yew

Tervepä terve!

Hurahdin jokin aika sitten mangaan ja haluaisin kysyä teiltä, mitkä ovat teidän mielestänne hyviä sarjoja piirrosjäljeltään ja juoneltaan? Enkun kieliset käy hyvin.

Hyvää pääsiäistä kaikille!! :)

12

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaleanvihreä Norsu

Taiteilijan nimelta Masakazu Katsura mangojen sarja Video Girl Ai on kiistatta piirrosjäljeltään mahtavaa. Lisäks muutenkin mahtavaa mun mielestä :P

• Yew

Kiitos suosituksesta.:) Täytyy muistaa tää nimi.

• heretic.a
        Yew kirjoitti:

Kiitos suosituksesta.:) Täytyy muistaa tää nimi.

Ranma ½ on ihan parhaita!!!

• Neko
        heretic.a kirjoitti:

Ranma ½ on ihan parhaita!!!

no, ei ranma ½ oo niin hyvä... alastomia akkoja ja kamppailulajeja väännetään mistä vaan.

• keskusteluista
        Neko kirjoitti:

no, ei ranma ½ oo niin hyvä... alastomia akkoja ja kamppailulajeja väännetään mistä vaan.

varmaan löytyy enemmän tietoa :D
        munkin mielestä ranma on hyvä. ja conan ja one piece. muuta en luekkaan, en osaa enkkuu... ikää 13.. (täytän huomenna)

• Yew
        keskusteluista kirjoitti:

varmaan löytyy enemmän tietoa :D
        munkin mielestä ranma on hyvä. ja conan ja one piece. muuta en luekkaan, en osaa enkkuu... ikää 13.. (täytän huomenna)

Onnea sulle!:)

Mä oon lukenu Ranmaa kyllä pari ekaa osaa, mutta sit manga jäi vähäks aikaa ja sen jälkeen aloin lukea mm. Wallfloweria ja Othelloa... Ranmaa on ehtiny tulla jo niin monta että tuntuu että ei viitsi enää 'hypätä' mukaan...

• aimee.evans
        Yew kirjoitti:

Onnea sulle!:)

Mä oon lukenu Ranmaa kyllä pari ekaa osaa, mutta sit manga jäi vähäks aikaa ja sen jälkeen aloin lukea mm. Wallfloweria ja Othelloa... Ranmaa on ehtiny tulla jo niin monta että tuntuu että ei viitsi enää 'hypätä' mukaan...

Salapoliisi Conan on miun lempparimangaa. Siinä on luonteva juoni ja hyvä piirrosjälki. Jos pitää dekkareista, niin suosittelen lämpimästi. Ja muutenkin hauskaa luettavaa, vaikkei pitäisikään.

• Laama.

Tv&radio---anime ja manga-palstalle..

• Viiivi

Dragonball ja Salapoliisi Conan on huippuja!

• pianna87

Wish on aivan ihana, vaikkakin piirrostyyli saattaa aluksi tuntua hieman ärsyttävältä (pitkät jalat, leveät olkapäät...). Pyydän anteeksi, kun en nyt juuri muista tekijää.
      Ps. Se on englanniksi

• Nikuchu

Kyllä One Piece on mahtava sarja, ja piirrosjälki on kovin erilaista kuin muilla mangakoilla.
      Mutta nyt tarkoitan englanninkielistä One Pieceä, koska suomenkielinen käännös kyseisestä mangasta on huono.. Ainakin mielestäni.

Muutenkin One Piece yllättää -onhan se merirosvo manga. Itse en kuvitellut ostavani mitään merirosvo mangaa, mutta yhtäkkiä ostinkin, ja se juoni vain tempaa mukaansa.
      Suosittelen.

Niin, ja taiteilijanahan toimii Eiichiro Oda

• Jantsukka

mun mielesdtä ainakin se sailor muun on hyvä sarja ne hahmot on hyvin toteutettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe