Kiitos Lieksa

Anonyymi

Mina kiitan lieksan ihmiset. Te ystavalliset ovat ja otti minu ja minu perhe vasta. Anto meile asunto, vaate ja ruoka ja autta minu moni tapa. Te hyva ihmiset mina aina kiitolinen kaikesta te teke meile hyva. Nyt mina tyo ja saada palkka ja maksa vero maksa vuokra ja omista auto. Lapset hyva koulu ja minu vaimo opiskella sairaus hoitaja. Me saa uusi elama alku teidan apu. Kiitos te kaiki hyva ihmiset.
Suomi nyt mun kotimaa. Olen Suomalainen.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mites sika kelpaa ja suomalaiset muutkin tavat, pystytkös itsesi ja perheen elätämään

      • Anonyymi

        Suomalaisista ja varsinkaan lieksalaisista ei pidä ottaa liikaa mallia missään nimessä, pahansuopaisuus ja alkoholismi ovat etenkin lieksalaisten ominaispiirteitä.


      • Anonyymi

        No lieskarasset kyllä sikaa syö mielellään, mutta ei heistä kyllä ole perheensä eikä edes itsensä elättäjiksi... Näiden höpinöistä paljon kannata välittää. Niitä vaan vituttaa kun maahanmuuttajat osaavat korjata elämäänsä mutta he itse eivät.


    • Anonyymi

      Suomalaiset perheineen ei voi muuttaa mihkään maahan kyytiläiseksi vaikka olisi kuinka suomessa nälkäjoissa kulkija, suomalaisen kohtalo on kulkea jonoista jonoihin jotimaasaankin,
      - mites näillä vierailla on tilanne täällä suomessa jonotuksissa

      • Anonyymi

        Älä vaivaa päätäsi asioilla joihin ei pysty vaikuttamaan mitenkään, kannattaa keskittyä omaan elämään ja sen kuntoon laittamiseen vieraiden juttujen sijaan.


      • Anonyymi

        Suomessa vain mitään oppimattomat ja osaamattomat, kouluja käymättömät, syntylaiskat luuserireppanat joutuu olemaan jonoissa ja luukuilla. Jos on pikkuisenkin järkeä päässä niin sen verran suomessa pystyy jokainen kouluja käymään että töitä saa kun vaan on tekijäksi.
        Ihan nturha omaa laiskuuttaan, tyhmyyttään ja saamattomuuttaan on puolustella yhteiskunnan pahuudella ja maahanmuuttajilla tms. jonnin joiútavilla tekosyillä. Kaiken avain on se että ottaa itseään niskasta ja tekee asioita jotka korjaa elämänlaatua ja vie eteenpäin. Siis ihan ite!


      • Anonyymi

        Kyllä voi ja on muuttaneetkin. Ja muuttaa taas jos suomeenkin sota tulee. Luulisinpa että itse olisit ensimmäisten lähtijöiden joukossa rutuuttamassa bemarinlintallasi kohti habarandaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi ja on muuttaneetkin. Ja muuttaa taas jos suomeenkin sota tulee. Luulisinpa että itse olisit ensimmäisten lähtijöiden joukossa rutuuttamassa bemarinlintallasi kohti habarandaa...

        Haaparannasta ei pääsisi yli kun sinne ruuhkautisi kaikki suvakit ja täällä oleilevat tuntisotavetraanit jotka tuli lähi-idästä! Varmaan kannattaisi mennä Näätämön kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaparannasta ei pääsisi yli kun sinne ruuhkautisi kaikki suvakit ja täällä oleilevat tuntisotavetraanit jotka tuli lähi-idästä! Varmaan kannattaisi mennä Näätämön kautta.

        Kyllä noi oliskin sitten eturintama ruokaa vihulaiselle, niskasta kiini ja sine kaiki montuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noi oliskin sitten eturintama ruokaa vihulaiselle, niskasta kiini ja sine kaiki montuu

        Suomessa on osatttu rintamakkarkuurit vähin äänin ja haihuttaa
        -samaten vapaustaistellen konneet niiti vääräluuloisset jotka naapuri oli saanut haksahutettua väärämielisiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on osatttu rintamakkarkuurit vähin äänin ja haihuttaa
        -samaten vapaustaistellen konneet niiti vääräluuloisset jotka naapuri oli saanut haksahutettua väärämielisiksi

        Ei suomessa ole muita rintamakarkureihin verrattavia kuin ne 1/3 suomalaisista nuorista miehistä jotka eivät halua käydä armeijaa. Kansalaisoikeudet pois moisilta lintsareilta. Oikeudet ja passin saa kun armeija on käyty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suomessa ole muita rintamakarkureihin verrattavia kuin ne 1/3 suomalaisista nuorista miehistä jotka eivät halua käydä armeijaa. Kansalaisoikeudet pois moisilta lintsareilta. Oikeudet ja passin saa kun armeija on käyty.

        Onneksi sunlaisilta ei kysytä mielipidettä tärkeissä asioissa, ihmisiä teloitettaisiin ihan pärstäkertoimen mukaan kaduille jos kaikista fanaattisimmat persumieliset saisi pyörittää yhteiskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sunlaisilta ei kysytä mielipidettä tärkeissä asioissa, ihmisiä teloitettaisiin ihan pärstäkertoimen mukaan kaduille jos kaikista fanaattisimmat persumieliset saisi pyörittää yhteiskuntaa.

        Sinunlaisiltako mielidettä kysytään? :D


    • Anonyymi

      Poliitisilla päätöksilähän nämä asiat ratkotaan ja epäkohdat
      Ja sen pitää jokainen näkemyksensä mukaan äänestää, mutta väet vellovat nyt eurooppaa ja tajusti

      • Anonyymi

        mina juksata teita enkä olla suomalaine vaika loisi koko ika soomi te vaarausko sikat haistaka kamelikakka te olle tyuhmia huijatavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina juksata teita enkä olla suomalaine vaika loisi koko ika soomi te vaarausko sikat haistaka kamelikakka te olle tyuhmia huijatavia

        jetus lopit, totuus torvitäyveltä


    • Anonyymi

      Hyvä ratsu ja ajomies ja sekä kohtalokas elämä-

      Topi Sorsakoski - Ajomies

      • Anonyymi

        Saatte hävetä lieksalaiset!

        Täällä joku kiittää teitä, ja te vastaatte ilkeästi, hyi hävetkää lieksalaiset!

        Sinä aloittaja:

        Kiva kuulla, ja olet hieno ihminen kun kiität!
        Olen iloinen puolestasi!

        Älä välitä näitten lieksalaisten tylyistä vastauksista yhtään!

        Toivotan sinulle, vaimollesi ja koko perheelle kaikkea hyvää!
        Meitä on ihan mukaviakin ihmisiä tääll' Lieksassa.
        Kiitos sinulle, että olet fiksu ja kiität!

        Hali minulta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatte hävetä lieksalaiset!

        Täällä joku kiittää teitä, ja te vastaatte ilkeästi, hyi hävetkää lieksalaiset!

        Sinä aloittaja:

        Kiva kuulla, ja olet hieno ihminen kun kiität!
        Olen iloinen puolestasi!

        Älä välitä näitten lieksalaisten tylyistä vastauksista yhtään!

        Toivotan sinulle, vaimollesi ja koko perheelle kaikkea hyvää!
        Meitä on ihan mukaviakin ihmisiä tääll' Lieksassa.
        Kiitos sinulle, että olet fiksu ja kiität!

        Hali minulta!

        Ja sinä uskot feikki aloituksen,,onnittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä uskot feikki aloituksen,,onnittelen.

        Häpeä. Olet rasisti etkä ymmärrä elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä uskot feikki aloituksen,,onnittelen.

        Aloitus voi olla feikki, mutta se on totta.,🐧


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Aloitus voi olla feikki, mutta se on totta.,🐧

        Kyllä minä elämää ymmärrän, ja olen itse elättänyt itseni läpi elämän, mutta kaikki ei sitä ymmäärä kun valtion pitää elättää isokin perhe, sekö se on sitä elämää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä elämää ymmärrän, ja olen itse elättänyt itseni läpi elämän, mutta kaikki ei sitä ymmäärä kun valtion pitää elättää isokin perhe, sekö se on sitä elämää?

        Elämää, elämää on tämäkin.

        -Leevi and the Leavings


      • JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Elämää, elämää on tämäkin.

        -Leevi and the Leavings

        Minä, joka osaan vain sahata, sanon näin tähän. Tänään olivat sateet vetiset, lähes räntäsateen kera, läsnä. Lämmitin sitten puulämmitteisen Suomalaisen saunani. Kotvahan siinä meni. Nyt parit tunnit taas tekemisiäni tuumailin ja etsiskelin kykyjäni Stihliniä muistellevani. Kyllä tuntu hyvältä, kun teräketju puree hyvin omassa metsässä.
        Sitten sopivaa nettijuttua saunan jälkeen etsimään. Jotain uutta minulle? No. Kyllä. Tätä kokeilen ensi viikolla koivikossani.

        https://www.youtube.com/watch?v=qc4ubhPqbws


      • Akseli.Peräkorpi kirjoitti:

        Minä, joka osaan vain sahata, sanon näin tähän. Tänään olivat sateet vetiset, lähes räntäsateen kera, läsnä. Lämmitin sitten puulämmitteisen Suomalaisen saunani. Kotvahan siinä meni. Nyt parit tunnit taas tekemisiäni tuumailin ja etsiskelin kykyjäni Stihliniä muistellevani. Kyllä tuntu hyvältä, kun teräketju puree hyvin omassa metsässä.
        Sitten sopivaa nettijuttua saunan jälkeen etsimään. Jotain uutta minulle? No. Kyllä. Tätä kokeilen ensi viikolla koivikossani.

        https://www.youtube.com/watch?v=qc4ubhPqbws

        Onhan Kirkalla sahauksen vastakohtaa? En edelleenkään ota mainostavaa estoa pois, että saisin kuunnella, todellakin hyvää. Esimerkiksi mainittuja. Ne kappaleet kuuntelen tahtoessani Sppty aplikaation myötä tahtoessani.
        Menköön nyt vähän tunteella kaikille.
        https://www.youtube.com/watch?v=7mSTVJLnCRM&list=PLtQ_QI2w5TZ9GNf7oX9yD1qhSF-2hbd3h&index=2


    • Anonyymi

      Hummani hei toto
      tämä mieli on suomalaisen jota puollustetaan ja sitten päl-käyvästi

      • Toto voi tarkoittaa vaikka Tramppasta? Tai, heikonlaista tontitonta, tilatonta. Hummani tiedän ja tunnen.


    • Anonyymi

      Oi, kallis Suomenmaa
      taattojemme muistolle

      • Anonyymi

        Vai kallis? Minä en hänestä antaisi edes vanhoja jalkarättejä, on mennyt meno senverran villiksi nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kallis? Minä en hänestä antaisi edes vanhoja jalkarättejä, on mennyt meno senverran villiksi nykyään.

        eihän se suvakikaan tässä mitään arvoja näe vaan myy suomea hoivauskiimassaan
        se onkuin joppo hävittää kaiken siinä tauvissaan ja muita vaatii siihen samaan hävitykseen mukaan

        mailmahan on syötetäviä ns. täynnä -pian suomi on näillä lumpattuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän se suvakikaan tässä mitään arvoja näe vaan myy suomea hoivauskiimassaan
        se onkuin joppo hävittää kaiken siinä tauvissaan ja muita vaatii siihen samaan hävitykseen mukaan

        mailmahan on syötetäviä ns. täynnä -pian suomi on näillä lumpattuna

        Olisit käynyt edes sen verran koulua että olisit oppinut kirjoittamaan. Nyt työssäkäyvä ja veroja maksava mamu joutuu elättämään sinutkin ja kenties vielä puolustamaan sinua jos sota syttyisi, ethän sinä reppana ole kyennyt edes armeijaakaan käymään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit käynyt edes sen verran koulua että olisit oppinut kirjoittamaan. Nyt työssäkäyvä ja veroja maksava mamu joutuu elättämään sinutkin ja kenties vielä puolustamaan sinua jos sota syttyisi, ethän sinä reppana ole kyennyt edes armeijaakaan käymään...

        Ei kaikille tarkotetuakaan pitää muistaa miten on pakko kirottaa jotta saa pysymään saitilla kun suvakin nalijaa kokoajan asit pois eimuutakuin matusettia tiloille
        -noita suomi elätii näitä hautoihin asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit käynyt edes sen verran koulua että olisit oppinut kirjoittamaan. Nyt työssäkäyvä ja veroja maksava mamu joutuu elättämään sinutkin ja kenties vielä puolustamaan sinua jos sota syttyisi, ethän sinä reppana ole kyennyt edes armeijaakaan käymään...

        Kaikki liekas nyt lomailevat näistä on kelas töis elikkä elävät täysiin töittemme tuloksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit käynyt edes sen verran koulua että olisit oppinut kirjoittamaan. Nyt työssäkäyvä ja veroja maksava mamu joutuu elättämään sinutkin ja kenties vielä puolustamaan sinua jos sota syttyisi, ethän sinä reppana ole kyennyt edes armeijaakaan käymään...

        Työssä käyvä matu ja sen veroilla maksettu kantiksen elätys! Mahdoton yhtälö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikille tarkotetuakaan pitää muistaa miten on pakko kirottaa jotta saa pysymään saitilla kun suvakin nalijaa kokoajan asit pois eimuutakuin matusettia tiloille
        -noita suomi elätii näitä hautoihin asti

        Ymmärrätköhän rassukka itsekään mitä koetat sanoa?
        Jos nyt kuitenkin edes yrittäisit opetella kirjoittamaan, olisi kommunikointikin helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssä käyvä matu ja sen veroilla maksettu kantiksen elätys! Mahdoton yhtälö.

        Semmoista se vaan on, ajat muuttuu. Muutamista kantiksista onkin äkkiä tullut elätettäviä ja eräistä mamuista elättäjiä. Mamuissa on sentään yksilöitä jotka tekevät jotakin elämänsä eteen, eivätkä vain odota valmista ja ihmettä tulevaksi kuten jotkut suomivalittajat tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoista se vaan on, ajat muuttuu. Muutamista kantiksista onkin äkkiä tullut elätettäviä ja eräistä mamuista elättäjiä. Mamuissa on sentään yksilöitä jotka tekevät jotakin elämänsä eteen, eivätkä vain odota valmista ja ihmettä tulevaksi kuten jotkut suomivalittajat tekevät.

        Jos lieksassa kantikset olisi matujen elätettävänä niin ne kantikset olsi kuollut nälkään jo aikaa sitten! Sanot vaan reilusti missä työpaikoissa nämä elättäjämatut on mistä ne niitä verorahoja riuhtoo, niin katsotaan montako kantista ne pystyy niillä rahoilla elättämään.
        Mutta onhan se joulupukkikin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoista se vaan on, ajat muuttuu. Muutamista kantiksista onkin äkkiä tullut elätettäviä ja eräistä mamuista elättäjiä. Mamuissa on sentään yksilöitä jotka tekevät jotakin elämänsä eteen, eivätkä vain odota valmista ja ihmettä tulevaksi kuten jotkut suomivalittajat tekevät.

        Jos lieksassa kantikset olisi matujen elätettävänä niin ne kantikset olsi kuollut nälkään jo aikaa sitten! Sanot vaan reilusti missä työpaikoissa nämä elättäjämatut on mistä ne niitä verorahoja riuhtoo, niin katsotaan montako kantista ne pystyy niillä rahoilla elättämään.
        Mutta onhan se joulupukkikin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lieksassa kantikset olisi matujen elätettävänä niin ne kantikset olsi kuollut nälkään jo aikaa sitten! Sanot vaan reilusti missä työpaikoissa nämä elättäjämatut on mistä ne niitä verorahoja riuhtoo, niin katsotaan montako kantista ne pystyy niillä rahoilla elättämään.
        Mutta onhan se joulupukkikin olemassa.

        Näytäpä ensin ne työpaikat joissa matuista kitisevät rasset ovat... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytäpä ensin ne työpaikat joissa matuista kitisevät rasset ovat... :D

        Niitä on Lieksassa joka firmassa, vai arvelitko kaikkien olevan suvakkeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on Lieksassa joka firmassa, vai arvelitko kaikkien olevan suvakkeja?

        Kuka moisia ryyniaivoja nyt töihin ottaisi? Armeijan käymättömiä vetelyksiä?


    • Anonyymi

      kiitelemällä ei mailmaa rakenneta jos ei kiitoksis kiitäjällä ole mitään annetavaa kiitoksen takana muutakuin vaatimuksia

      • Anonyymi

        Kyllähän se aloittaja antaakin yhteiskunnalle todennäköisesti enemmän kuin sinä.
        Jos on töissä ja vaimokin opiskelee ja työllistyy hoitajaksi niin molemmat maksavat veroja. Tiedätkö mitä verot ovat? Se on sitä rahaa jota työssäkäyjät maksaa yhteiskunnan kassaan ja jota sinä käyt sitten kelasta nostamassa erilaisina tukina koska muuten kuolisit nälkään, reppana.


    • Anonyymi

      Pressakin meinas jot suomi on vinoutumasti täytetty, jot eiköhän tämä korjaus nyt olisi suoritettava ja passitukset käyntiin äkäseen

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      78
      3530
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2371
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      37
      1842
    4. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      118
      1402
    5. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      111
      1399
    6. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      92
      1287
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      96
      1130
    8. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      18
      1049
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      80
      1008
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      977
    Aihe