Miten mä voin olla ihastunut vieläkin, vaikka mennyt yli kolme vuotta.

Anonyymi

Tunsin jotain erittäin harvinaista vetovoimaa meidän välillä ja tiedän sun myös tunteneen. Myöhäistähän se enää on miettiä ja jos elämäntilanteeni olisi ollut silloin parempi, olisin ottanut selvää.
M. naiselle, neljä kirjainta.

61

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koskaan ei ole liian myöhäistä ottaa selvää sama mikä tilanne on... Aitoa rakkautta ei pidä pakoilla vaan ottaa avosylin vastaan♥️ Sama fiilis yhdestä miehestä, mutta tiedän ettei ota minusta selvää joten joudun unohtamaan taas kerran, kun tyrkyksi en kenellekkään rupea👍 Sydämet voi muuttua, kun riittävän sielunsa kaltaisen tapaa eikä sitä pidä estellä. Rakkaus on lahja monella tapaa. Anna sille kätesi, älä torju.

      • Anonyymi

        Onko miehellä nimeä?


      • Anonyymi

        Rakkaus ja hullaantuminen ovat kaksi täysin eri asiaa.


      • Anonyymi

        Tutulta kuulostaa. Voisitko kertoa millä kirjaimella nimesi alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehellä nimeä?

        Alkaa S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa S

        Tällä S-miehellä samat fiilikset ja sama ajankohta kuin aloittajalla. Voisin muutenkin kuvailla sanasta sanaan mitä aloittaja kirjoitti ja haluaisin ottaa selvää näin kolmen vuoden jälkeen, mutta onkohan liian myöhäistä, sitä mietin. Jos nyt hän M-nainen tätä lukisi ja jollain tavalla osaisi yhdistää itseensä niin toivottavasti tiedät, että olet ollut unelma minulle siitä asti kun sinut ensimmäisen kerran näin ja katseemme kohtasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä S-miehellä samat fiilikset ja sama ajankohta kuin aloittajalla. Voisin muutenkin kuvailla sanasta sanaan mitä aloittaja kirjoitti ja haluaisin ottaa selvää näin kolmen vuoden jälkeen, mutta onkohan liian myöhäistä, sitä mietin. Jos nyt hän M-nainen tätä lukisi ja jollain tavalla osaisi yhdistää itseensä niin toivottavasti tiedät, että olet ollut unelma minulle siitä asti kun sinut ensimmäisen kerran näin ja katseemme kohtasi.

        Missä päin Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea?

        Kaakkois-Suomessa päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaakkois-Suomessa päin.

        Ei osunut. Näitä samoja tilanteita ja aikaraameja lienee sadoittain. Neulani heinäsuovassa, jota tiedän etten voi löytää, kunhan huijaan itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä S-miehellä samat fiilikset ja sama ajankohta kuin aloittajalla. Voisin muutenkin kuvailla sanasta sanaan mitä aloittaja kirjoitti ja haluaisin ottaa selvää näin kolmen vuoden jälkeen, mutta onkohan liian myöhäistä, sitä mietin. Jos nyt hän M-nainen tätä lukisi ja jollain tavalla osaisi yhdistää itseensä niin toivottavasti tiedät, että olet ollut unelma minulle siitä asti kun sinut ensimmäisen kerran näin ja katseemme kohtasi.

        Sun sijainti ei kyllä täsmää... Koska ollaan tavattu viimeksi? Minä häntä reilu viikko sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sijainti ei kyllä täsmää... Koska ollaan tavattu viimeksi? Minä häntä reilu viikko sitten.

        Sori, luin väärin. Te siis 3v sitten, ok. No, ei tärpänny täälläkään eli jatkot vaan👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaakkois-Suomessa päin.

        Lappeenrantako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehellä nimeä?

        Nimi on T. Rolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi on T. Rolli

        Annatko minulle jotain A. Naali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappeenrantako?

        Ei vaan Mikkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa S

        Ja myös nainen alkaa S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sijainti ei kyllä täsmää... Koska ollaan tavattu viimeksi? Minä häntä reilu viikko sitten.

        Samoin noin viikko sitten...häme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin noin viikko sitten...häme

        Pk-seutu täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ja hullaantuminen ovat kaksi täysin eri asiaa.

        Mutta ilman toista ei ole toista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko minulle jotain A. Naali?

        Tiedä huutia K. Akka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko minulle jotain A. Naali?

        Tiedä huutia K. Akka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä S-miehellä samat fiilikset ja sama ajankohta kuin aloittajalla. Voisin muutenkin kuvailla sanasta sanaan mitä aloittaja kirjoitti ja haluaisin ottaa selvää näin kolmen vuoden jälkeen, mutta onkohan liian myöhäistä, sitä mietin. Jos nyt hän M-nainen tätä lukisi ja jollain tavalla osaisi yhdistää itseensä niin toivottavasti tiedät, että olet ollut unelma minulle siitä asti kun sinut ensimmäisen kerran näin ja katseemme kohtasi.

        Ihana=) Missä päin tämä sun M-nainen asustelee? Kyllä haluaisin ottaa selvää minäkin, enhän koskaan lakannutkaan... Hirveä ikävä häntä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana=) Missä päin tämä sun M-nainen asustelee? Kyllä haluaisin ottaa selvää minäkin, enhän koskaan lakannutkaan... Hirveä ikävä häntä....

        Mikkelistä. Missä sun S miehesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkelistä. Missä sun S miehesi?

        Nainen asuu siis Mikkelissä? No, ei nyt osunut kyllä, mutta aika odotettavaa, täällä kun ollaan.


      • Anonyymi

        Tätä kyllä komppaan täysillä- ihastus voi kestää vaikka 50 vuotta joskus tavataan pitkänkin ajan kuluttua ja aina on kaikki yhtä ihanaa.Joskus välittäminen on myös luopumista tilanteet ovat vaan sellaisia- Aina tai ei koskaan ole sopiva aika eroon.Siinä se


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä kyllä komppaan täysillä- ihastus voi kestää vaikka 50 vuotta joskus tavataan pitkänkin ajan kuluttua ja aina on kaikki yhtä ihanaa.Joskus välittäminen on myös luopumista tilanteet ovat vaan sellaisia- Aina tai ei koskaan ole sopiva aika eroon.Siinä se

        ..And your mind is like an ocean - mysterious on dark(Bob Dylan).. Eli ihminen muuttuu ja oppii niin nopeasti, että ihastuksen aihetta riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen asuu siis Mikkelissä? No, ei nyt osunut kyllä, mutta aika odotettavaa, täällä kun ollaan.

        Missäs sun S miehesi asuu?


    • Anonyymi

      Ei ole helppoa löytää ihmistä, jonka kanssa voi näin painautua yhteen sekä tunteiden, arvojen, tuntemusten että yhteisymmärryksen tasolla. Heidän kanssaan yhteen sulautumisen hetket ovat kuin juopuneita tunteiden öitä, joina kaikki yhtäkkiä sopii yhteen, sointuu harmonisesti ja täyttää kaikki ammottavat aukot sisällämme. Sielumme innostuu ja sydämemme herää tavanomaisesta talviunestaan, juuri kun ajattelimme, ettei rakkaus enää löytäisi meitä.

      • Anonyymi

        Jotain tuttua tässä kirjoittelussa. Kuin meistä kahdesta.


      • Anonyymi

        sä ootki panurajala :/


    • Anonyymi

      Mä olen taas sitä mieltä, että kannattaa heti toimia! Jos nyt ottaisit siihen yhteyttä niin epäilen sen edes sua muistavan.

    • Anonyymi

      uskallatko laittaa m naisen etunimeä tähän? :)

      • Anonyymi

        Laitoin jo, mutta se poistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin jo, mutta se poistettiin.

        M..a vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M..a vai?

        Ei kun M..i.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun M..i.

        En ota kyllä nyt selvää.


      • Anonyymi

        Tai Meri


    • Anonyymi

      Mtäääh?!

    • Anonyymi

      Mihin päin menee viestisi ja sinun nimesi/nimikirjaimet.

    • Anonyymi

      "Huaweissa vainko oot mun..." :)

      • Anonyymi

        Sielläpä siellä. Vain.

        Masentavaa sunnuntaita itse kullekin!


    • Anonyymi

      Jösses

    • Anonyymi

      Aloittajalle, kuka oot??

    • Anonyymi

      Voi hyvä luoja miten sekaisin ihmiset ovat!

      • Anonyymi

        Niinpä. Tulevat kommentoimaan tällaista skeidaa niin kuin sinä :D


    • Anonyymi

      Melko mystistä.

      Aikaikkuna on melkeen sama kuin itselläni ja samallatavalla olisi 4 kirjainta ja alkukirjain M.

      Maantieteellisesti sijoittuu Pohjois-Savoon ja myöhemmin pohjois-Pohjanmaalle. Minä itse eteläsuomesta.

      Mutta minkäs teet, polut lähtivät johtamaan erilleen.

    • Anonyymi

      ai etkö sä joutunutkaan hoitoon? :D

    • Anonyymi

      Olen täällä♥️ Kun sut näin ensimmäisen kerran, niin tajusin heti, että siinä sinä olet, parisieluni❤ Melkein sanoin, hei kulta, vaikka oltiin täysin tuntemattomat, mutta en toki tohdinnut...😙 Tämä asia ei muutu miksikään, vaikka vuodet riuhtoisi kuinka eri suuntiin, olet elämäni valittu ilman mitään paineita😄 Kysymys piileekin siinä, että koska olet valmis ottamaan rakkauteni, kerro.... Minä rakastan sinua ehdoitta😊 Olet kuin järjetön rakkauteni, mutta samaan aikaan kämmentemme kohtalonviivat, ovat niin toistensa muotoiset ettei mitään rajaa. En odota sinua, mutta odotan oivallustasi minun suhteen. Voin elää elämäni ilman sinua, mutta miksi haaskaisimme rakkautemme joka on tähtiin kirjoitettu? Sinua aina vain....

      • Anonyymi

        Jarille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarille?

        S-miehelle❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarille?

        S-miehelle❤


      • Anonyymi

        Samoin minä sinua,todella kauniisti kirjoitit.Ollaan myöhemmin illalla yhteyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä sinua,todella kauniisti kirjoitit.Ollaan myöhemmin illalla yhteyksissä.

        Joo, jutellaan vaan😊 Illemmalla sitten👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarille?

        Niinpä...


    • Anonyymi

      HeI M.....!
      yhteiset kolmevuotta ja ylikin jokin voima on pitänyt meidät yhdessä.Sinä yhä olet sydämeni valtias.Kaikki yhteiset hetket kanssasi ,eivät häviä koskaan mielestäni ,olet ihana ,ihanuus!

      Sydämeeni sattuu ,kun sait tietää totuuden minusta.Minkä minä sille voin.Levitän käsiäni kuin kietoisin ne kaulaasi ! Onko sillä menneellä merkitystä ?Eikö nyt, kun kaikki on takanani ja elämäni hyvin ,nämä kuluneet vuodet ja tuleva,eikö se merkitse sinulle kuitenkin enempi ,kuin se taakse jäänyt minäni ?Minuun sattuu ,,,sattuu hirveän paljon.Sinä voit tietää kipuni määrän,kaipaan sinua aina ihana!

      Tv. neljä kirjainta

      • Anonyymi

        Siinä on trollilla yritystä :)


      • Anonyymi

        Kenelle?


    • Anonyymi

      Ei liity aiheeseen.

    • Anonyymi

      kylse loppuu ku koronaiskee!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe