Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia kuin olisi myös Kemijärven kaupunginjohtaja. Taisi jäädä vanha suola janottamaan lyhyeksi tyssänneen kaupunginjohtajan uran seurauksena. Mies pönöttää puku päällä joka kissanristiäiset. Eikö Siikalatvan kunnanjohtajan pitäisi olla osanen omaa kuntaa. Kelloniemi jo haikena päivitti Facebookissa Iivarin valintaa parin vuoden takaa. Kyllä Dinaa varmaan vituttaa.
Vanha Suola janottaa Iivarilla
10
680
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi sitä ahdasmielisyyttä, miksi ei saisi kulkea? Kyllä kemijärviläisten kanssa on hankala elää, kaikkea kytätään ja arvostellaan. Ei ihme jos ihmiset häipyvät, jotka yrittävät olla täällä heitä savustetaan pois. Joutilaisuudella on karmeat seuraukset.
- AnonyymiUUSI
Ei kaikkea kytätä. Ei tartte kytätä. Tuo vouhakepari itte suorastaan kiljuu kaiken itsestään. Helevetin moista narsismia.
- AnonyymiUUSI
Iivarilla riittää virtaa moneen. Facepäivityksen mukaan kiertää myös Sallan tapahtumia. Ei taida olla suolasta kyse, ollut aina osallistumassa. Vaimonsa näyttää olevan samanlainen.
- AnonyymiUUSI
Näinhän se pitää mennäkkin, toiset istuu kaljoilla, ja toiset juo kotona, aika reippaasti koska säkkikaupalla palautetaan tyhjiä pulloja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se pitää mennäkkin, toiset istuu kaljoilla, ja toiset juo kotona, aika reippaasti koska säkkikaupalla palautetaan tyhjiä pulloja.
Olipa hauska pläjäys. Hyvä juttu. Kovvoo hommoo. Pitää olla kahdessa paikassa samaan aikaan. Politikkoja on valvottava ja korkeita virkamiehiä.
- AnonyymiUUSI
Täältä yövuorosta kun katsoo niin ymmärtää kuinka surkuhupaisa paritza on. Itte tukkii itsensä joka paikassa esille ja luullaan että ihmiset ovat niin innoissaan kun näkee Pekan ja Sirpulin. Seurapiirien ykköset.
- AnonyymiUUSI
Joskus sydämen tahtoo takaisin
Muistot piiloon, jotka lakaisin
Mä silloin mietin, mitä niillä teen
Kai sen kerran vielä oivallan
Kun taas vastatuuleen taivallan
En virheitäni toista uudelleen
Vanha suola janottaa
Itselleni viimein myönnän sen
Vanha suola janottaa
Ajatusalueen kanssa taistelevat
Tajuan tänä vuonna vasta
Pelkästään tuntemasta
Ja kun sinua näkee
Vanha suola janottaa
Tiedän etei palaa eilinen
Silti sitä määrätä en
Ny mieli kulkee aina menneeseen
tästä irti jos vain päästäisin
Nämä itseäni säästäisin
Vaan aiheuttan lääkkeen kaipuuseen
Vanha suola janottaa
Vanha suola janottaa
Tajuan tänä vuonna vasta
Pelkästään tuntemasta
Ja kun sinua näkee
Vanha suola janottaa
Mietin onko muistot ajan kultaamaa
Vieläkö toinen lumoaa
Ja palan kurkkuun saan
Vanha suola janottaa
Vanha suola janottaa
Tajuan tänä vuonna vasta
Pelkästään tuntemasta
Ja kun sinua näkee
Vanha suola janottaa
Ja kun sinua näkee
Vanha suola janottaa - AnonyymiUUSI
Jos ei saa kuin vähän ääniä eikä pääse valtuustoon edes, niin kannattako ilkeyksiä kirjoittaa tänne hyvän mielen Suomi24 palstalle?
- AnonyymiUUSI
Eppäillen ettei tainnu edes haluta sinne sirkukseen jota valtuustoksi kutsutaan. Sen verran menee ali riman. Noh vouhakkeet pääsi joten iloitkaamme siitä!
- AnonyymiUUSI
Vainoharhaa on joka loputon. Kannattaa mennä lumeterapiaan. Hölmöläisten pariin. Siellä niitä on. Kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703