Lux akkuporakone

3

3667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuollainen kova momentti on mitattu vain kovalla liitoksella, eli joustamaton alusta.

Pehmeä momentti on tärkeämpi kun tarvitsee ruuvien ja porien käytössä. 35nm kovasta voi arvella että todellinen momentti on aika pieni 18v akkuporalle jonka huomaa käytössä jos aiot porailla ja käyttää laajasti.

hinta 60€ yhdellä 2,0ah akulla jonka kennot ei varmasti ole näitä merkki lg, samsung, sony.

Pidän kalliina siihen mitä saat kun samalla rahalla saa hankittua paremman tai ihan parin kympin sisällä.

Minun neuvo että osta käytetty akkupora tori.fi kautta bosch, makita, dewalt, samalla rahalla saat jopa yhdellä akulla. Tai laita muutama kymppi lisää ja osta Bosch 12V / 10.8 GSR eli sininen akkuporakone kahdella akulla, Mahdollisesti ryobi 18V

• Anonyymi

Lisätään

että kaksi akkua on aika tarpeellista niin ei jää pieni tai iso homma kesken kun toinen on laturissa varsinkin jos 2ah akkuja. Sitten kun ja jos hajoaa akku niin voi käyttää edelleen kun homman toisen tilalle.

• Anonyymi

Jokseenkin näin on. Itse olen hankkimassa kone kokoelmaa ammattikäyttöön
        ja noista halpakoneista ainoastaan ryobi on juuri siinä ja siinä jolla saattaa
        olla eväitä lähes jokapäiväiseen ansiotyö-käyttöön, toki se on hinnaltaankin
        jo aika lähellä tai ainakin puolimatkassa verraten ammattilaisten suosimaan
        makitaan. Ei siis ole kokemusta Prisman LUXista.
        Ei halpakone aina kovassa käytössäkään nöyrry rikki, 10 vuotta sitten hajin
        jostakin halpakaupasta hajonneen metabon tilalle deuzerin pikkurälläkän
        taisi maksaa 19,90. Toimi ihan tosi hyvin rautarakennehommissa ja monissa
        projekteissa 8 vuotta, kerran vaihdoin johdon ja töpselin.
        Nyt hyllyllä hiljaisena, taisi mennä hiilet, ja paketissa mukana olleet varahiilet
        hukkuneet johonkin... :( mutta nämä ovat yksilöitä, jotkut toimii jotkut ei yhtäkään hommaa......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2346
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe