Ajattelitko nainen kosia?

Anonyymi

Ensi lauantaina on nimittäin karkauspäivä. Ihan vaan utelen siksi, että osaisi vähän varautua.

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kosiminen kuuluu miehelle. En aio koskaan kosia miestä. Niin epätoivoinen en ole!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä että kosinta kuuluu miehelle. Tytärtäni kosittiin Lapin tunturilla.

• Anonyymi

Kannattaisi elää ajan mukana. Tänä päivänä sillä ei ole merkitystä kumpi sukupuoli kosii. Vai olisiko paremmin sanottu ettei ole väliä mikä sukupuoli kosii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi elää ajan mukana. Tänä päivänä sillä ei ole merkitystä kumpi sukupuoli kosii. Vai olisiko paremmin sanottu ettei ole väliä mikä sukupuoli kosii.

Jos joku nainen haluaa kosia miestä, se hänelle suotakoon. Itse en vaan lähde siihen koskaan. Jos mies ei osaa kosia, ei ole minun mies. Elän kyllä ajan mukaan mutta rakastan myös perinteitä. Jokainen toimikoon ja ajatelkoon tässä asiassa niin kuin tahtoo - niin ajattelen minäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkin vanha fossiili, enkä milloinkaan kosi ketään. Se on miehen tehtävä. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkin vanha fossiili, enkä milloinkaan kosi ketään. Se on miehen tehtävä. Piste.

Kukaan nainen ei puhu itsestään noin. Älä parjaa. Housussas on fossiili!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. -kä on rinnastuskonjunktio. Siihen edelle ei tule pilkkua!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan nainen ei puhu itsestään noin. Älä parjaa. Housussas on fossiili!

Olen hyvinkin nainen 😉 juuri noin puhun itsestäni. Ja kas, tulen kuitenkin jossainmäärin toimeen itseni kanssa 😄 Jossain asioissa minulla on erittäin vahvat mielipiteet 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. -kä on rinnastuskonjunktio. Siihen edelle ei tule pilkkua!!!

Pää putosi pelkästä pilkusta, pikkusieluista! 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hyvinkin nainen 😉 juuri noin puhun itsestäni. Ja kas, tulen kuitenkin jossainmäärin toimeen itseni kanssa 😄 Jossain asioissa minulla on erittäin vahvat mielipiteet 😁

Nöyrä anteeksipyyntö sitten. Luulin, että joku miekkonen siihen väliin iski kommenteillaan. Itseironia on hyvä asia. Fossiileja tuskin keskuudessamme kukaan on! ;D

• En sentään kosimaan rupea.

• Anonyymi

Voisin jos olisi joku jota kosia... mutta ei ole sellaista. Ja tarkemmin ajateltuna en ehkä kaipaakaan sellaista. Tai sitten vaan selitän asian itselleni parhain päin. Tiedäppä hänestä.

• Anonyymi

: )

• Anonyymi

Tietysti jos se olisi mahdollista.

• Anonyymi

Kosisin, mutta kun pääsi karkuun. 😫😪😭

• Anonyymi

Kyllä varmasti itsekin kosisin, jos hinkuisin naimisiin. Ja olisi joku sopiva kohde.

• Anonyymi

Mä ainakin haluan miehenä kosia itse. Mutta nainen saa auttaa jos haluaa.

• Anonyymi

Mua häiritsee näissä kosinta ketjuissa se että ne on niin epärealistisia. Tyypit ei uskalla edes kutsua treffeille oikeessa elämässä tai mitenkään edes keskustella ihmisen kans asian ytimestä eli että on ihastunut ja haluaisi suhteen ja sitten nää jotka ei edes sitä uskalla meinaa että joo nyt uskalletaan sit ostaa sellainen 100-300 euron kultasormus ja käydä tosta kylmiltään kosasemassa.

Mun ex kun kosi mua, oltiin vuosi oltu suhteessa niin että päivittäin vietetty aikaa yhdessä kaikki illat ja oltiin aikas tuttuja jo toisillemme, niin kyllä se mun ex-mies silti jännitti.. Se oli niin huvittava kun se jännittyi aivan kokonaan yhtäkkiä, siis meni kropaltaan ihan jäykäks ja jännittyneen oloiseksi ja mä en yhtään tajunnu et missä mennään. Ei ollu mitään käsitystä että se sellasia miettii joten katsoin sitä kulmat kurtussa että mikä sulle tuli?

Se raukka jännitti niin paljon sitä, vaikka vastaus oli siinä vaihetta suhdetta jo aivan selvä.

• Anonyymi

Annoit pakit ja erositte?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vähän tollasen näkönen valkokultanen
        Sormus mulla oli sormes vuosia. Mut ei tollasia ihan huvikseen ostella niin et käympä tässä tuttavaa kylmiltään suoraan kosaseen ilman päivänkään seurustelua! Pikkasen liian kallis temppu.

https://www.pirkankello.fi/product/kohinoor-valkokultainen-kihlasormus-45-mm/

Aloittajan kysymys on typerä kosi itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan kysymys on typerä kosi itseäsi.

Niin tai jos tuurilla tuntematonta tuttavaa käy kosaseen ilman päivänkään seurustelua niin ehkä kannattaa ostaa halvat sormukset. Hopea tai terässormuksia saa varmaan 20-50 eurolla.

Ihan yhtä kauniita niistä löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai jos tuurilla tuntematonta tuttavaa käy kosaseen ilman päivänkään seurustelua niin ehkä kannattaa ostaa halvat sormukset. Hopea tai terässormuksia saa varmaan 20-50 eurolla.

Titaanisormuksia 50-60 e
        Teräs 14 e
        Hopea 20- 60 e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan niin hullu ole siis normaali ihminen.
        Löytyy varmasti mutta ei siinä mitään järkeä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan niin hullu ole siis normaali ihminen.
        Löytyy varmasti mutta ei siinä mitään järkeä ole.

Vähän kahjolta se kuulostaa, mut ehkä joku voi olla yllytyshullu ja tehdäkkn noin, mut hullua se on antaa avioliittolupaus ihmiselle jota ei tunne et miten oikeesti luonteet ja elämisen tyylit ja tavat yhteen sopii. Tai et viekö ihastuminen pidemmällekin vai kuihtuuko kasaan kun mielikuvat kohtaa todellisuuden.

Mut esim tossa vielä ihan siedettävän hintaisia ja ihan kauniita ”spontaani kihlaus tuntemattoman kanssa”- tyyliin sopivia sormuksia

https://www.kellopuoti.fi/Beat-of-Love-hopeinen-sormus-zirkonioilla

40 e vois vielä heittää johonkin sormukseen mistä ei oo varmuutta että kauan kihlaus kestää. 400 euroa on jo liikaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän kahjolta se kuulostaa, mut ehkä joku voi olla yllytyshullu ja tehdäkkn noin, mut hullua se on antaa avioliittolupaus ihmiselle jota ei tunne et miten oikeesti luonteet ja elämisen tyylit ja tavat yhteen sopii. Tai et viekö ihastuminen pidemmällekin vai kuihtuuko kasaan kun mielikuvat kohtaa todellisuuden.

Mut esim tossa vielä ihan siedettävän hintaisia ja ihan kauniita ”spontaani kihlaus tuntemattoman kanssa”- tyyliin sopivia sormuksia

40 e vois vielä heittää johonkin sormukseen mistä ei oo varmuutta että kauan kihlaus kestää. 400 euroa on jo liikaa!

Minä välitä paskaakaan koruista. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä välitä paskaakaan koruista. :)

Ja sitäpaitsi oletko ihan kahjo höpsö höpsykkä. :) ihan hieno oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitäpaitsi oletko ihan kahjo höpsö höpsykkä. :) ihan hieno oli.

Täytin tänään vuosia. :) ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muuten jo monenkin naisen kanssa kihloissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muuten jo monenkin naisen kanssa kihloissa?

Siis olen nainen. Olen ollut kahden eri miehen kans kihlois. Toisen kans kaks kertaa!

• Anonyymi

Juu kyllä näin meinasin jos onnistun näkemään:)

• Anonyymi

Niin ja kankaan olen jo kaysonut valmiiksi😊

• Anonyymi

En se miehen tehtävä ja eiköhän pitäisi olla parisuhteessa ennen sitä. Vai meinasitko tehdä ensi treffit alttarilla?

• Anonyymi

Varaudut siis ostamalla hamekangasta eli saan pakit!

• Anonyymi

Kyllä maar mää vähä hamekangasta oisin vailla. ;)

T. Vinyylisukkis

• Anonyymi

Miksi haluat että kosisin?

• Anonyymi

Jos "kosisin" sua kahville kanssani näin aluksi? :)

• Anonyymi

Juu kyllä se käy.

• Anonyymi

En muistanut ollenkaan että tuollainen päivä on tulossa. Sitä on sitten lähdettävä kosioreisulle. Jos kosaisee useampaa niin tärppäisköhän, vähän niin kuin tyyliin ensi treffit alttarilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4292
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2562
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      105
      2438
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2211
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      190
      1593
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79