Samsung Galaxy Tab A

Anonyymi

Tehdasasetusten palautus Samsung Galaxy Tab A laitteelle. Tämä on senverran erikoinen malli etteivät perusandroidien tavat toimi tässä laitteessa.

Eli valitse ensin normaalisti asetukset. Sitten tietoa tablet laitteesta. Sieltä valitse alavalikosta nollaus. Sieltä löytyy asetusten palautus
Minulla meni hyvä tovi keksiä tämä koska netistä en löytänyt googlaamalla ohjeita tälle laitteelle. Monille muille laitteilla jostain syystä löytyy.

13

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan normaalisti se muistakin laitteista tapahtuu..

• Anonyymi

No tavallaan se tapahtuu normaalisti kaikissa laitteissa. Yllämainitussa laitteessa ei vaan mennä lisäasetusvalikon kautta vaan sieltä tietoja tablet laitteesta valikon kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tavallaan se tapahtuu normaalisti kaikissa laitteissa. Yllämainitussa laitteessa ei vaan mennä lisäasetusvalikon kautta vaan sieltä tietoja tablet laitteesta valikon kautta.

Eikä mennä.. Mulla sama ja sinne mennään "Yleinen hallinta" kohdasta,

• Anonyymi

Netistä kyllä löytyy kun hakee vaikkapa:
      -Samsung Galaxy Tab A manual
      -Samsung Galaxy Tab A reset

Jos enkku ei taivu niin sille ei voi mitään.

• Anonyymi

Siis malli on Samsung galaxytab A ei mikään kymppi tai kasi ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mikä mutta palautukseen pääsee "Yleinen hallinta" kohdasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mikä mutta palautukseen pääsee "Yleinen hallinta" kohdasta.

Ei minun laitteessani. Minun laitteessani yleinen hallinta valikosta pääsee varmuuskopioiden palauttamiseen, ei kuitenkaan tehdasasetusten palauttamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun laitteessani. Minun laitteessani yleinen hallinta valikosta pääsee varmuuskopioiden palauttamiseen, ei kuitenkaan tehdasasetusten palauttamiseen.

Kyllä pääsee kunhan löytää oikean kohdan. Meilla on kuitenkin sama järjestelmä näissä käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Siis malli on Samsung galaxytab A ei mikään kymppi tai kasi ym."
        Ota mitta käteen ja mittaa näytön tuumat, niin tiedät mikä se on. Kymppi tai kasi meinaavat näytön kokoa tuumina, kulmasta kulmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pääsee kunhan löytää oikean kohdan. Meilla on kuitenkin sama järjestelmä näissä käytössä.

Kappas vaan, oletkin ihan oikeassa. Tehdasasetuksia pääsee näköjään palauttamaan myös yleinen hallinta valikon kautta.

Mutta itse olen tehnyt sen myös aloitusviestissä neuvomallani tavalla.

Onnistuu näköjään kahta reittiä...fiksu vekotin:)

T:Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kappas vaan, oletkin ihan oikeassa. Tehdasasetuksia pääsee näköjään palauttamaan myös yleinen hallinta valikon kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näissä on monta eri reittiä kyseiselle toiminnolle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      126
      11114
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      156
      10314
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8030
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      184
      6524
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      50
      5602
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5051
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      146
      4374
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      25
      4236
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      70
      4057
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      133
      3614
    Aihe