MYRSKYISTÄ LASKIAAISTA.

arvo.e

Suomessa vesisadetta / tulvia. Canarialla hiekkamyrskyt. Kumpi parempi - pahempi?

15

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpi parempi, rutto vai kolera ?

    • Anonyymi

      Corona ?

      • Auto, brändy vai kiinalaisten uutuus?


      • Anonyymi
        arvo.e kirjoitti:

        Auto, brändy vai kiinalaisten uutuus?

        otsikko pienellä laita ja mene ikäisiisi 8o-vee nojatuoliin.


    • Anonyymi

      Mieluummin olisin nyt Kanarialla. Ei siellä joka paikassa hiekka lennä. Näyttäisi olevan lämmintä, ja aurinkokin näkyy!

      • Mitenkäs Corona? Canarialla tautisia karanteerissa.


    • Anonyymi

      Myrskyn silmäs
      on pouta sää
      harva sinne tyynen ymmärtää.....

      - Ei haittaa säät, ei herra huitele, korville.

      Normi vuodenaika, helmikuu.

    • Mikäs tässä, eilen satoi räntää koko päivän, Tulvia ei hevin tule, kun korkeusero merenpintaan on yli 200 metriä.
      Mutta kevättä kohti. Tänään ensimmäinen muuttolintu, mustavaris, ilmoitti saapumisestaan, ja raastoi kurkustaan kevään merkiksi karhean rääkäisyn.
      Vein sille kalanperkkeet ateriaksi.

    • Anonyymi
      • Tänään 24.02 maanantai. Helsingissä lupaavan aurinkoinen aamu. Eilenkin poutainen 7.3. Coronakin rantautunut Italiaan. Hyvä näin!


    • Anonyymi

      Noh, jos noista kahdesta pitäisi valita, niin valitsen Suomen vesisateen.
      Olisi kurja olla Kanarialla hiekkamyrskyn keskellä ja olla epätietoinen koska sieltä pääsisi pois.
      Tai jos olisi maksanut matkan ja odottaisi lähtöä Suomesta, niin ilmoitettaisiin, ettei sinne lennetä. Ei naurattaisi.

      Kotona sentäs voi käpertyä vaikka sänkyyn pehmoisen täkin syleilyyn ja ottaa kirjan käteen. Niin tein tänään ja luin yhden kirjan loppuun. Muutakin oon ehtinyt touhuamaan.
      Täällä on lumeton tienoo. Aurinko paistanut päivällä suloisesti. Lintujen laulujen myötä kevät eittämättä sukeltanut vahvasti mieleen.

      Nyt on menossa hiihtoloma. Ei lunta ja luojan kiitos ei paineita, että pitäisikään suksitella. Inhoan hiihtoa :)

      Eli kaunista ilmaa ollut täällä. Toivon, että talvi ei enää tulekaan.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Vesihiihtoloma.


    • Anonyymi

      Kyll se tiedetään minkä otat kätteen :D

      • Anonyymi

        Olin aikeissa ostaa mantelimassa laskiaispullan/t, mutta oli vain hillipullia. En ostanut.
        Voiko huomenna vielä etsiä oikeita pullia, ikään kuin jatkot laskiaiseen?

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin aikeissa ostaa mantelimassa laskiaispullan/t, mutta oli vain hillipullia. En ostanut.
        Voiko huomenna vielä etsiä oikeita pullia, ikään kuin jatkot laskiaiseen?

        Beng

        Nykyisin pakaste paistovalmiit pullat ovat myös yllätysjuhlintaan sopivat. Itse en osaa leipomisia ja paistovalmiissa on lämpö - ja paistoajat - helppoa, kuin heinän teko keskellä talvea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe