Suomessa vesisadetta / tulvia. Canarialla hiekkamyrskyt. Kumpi parempi - pahempi?
MYRSKYISTÄ LASKIAAISTA.
15
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi parempi, rutto vai kolera ?
- Anonyymi
Corona ?
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Auto, brändy vai kiinalaisten uutuus?
otsikko pienellä laita ja mene ikäisiisi 8o-vee nojatuoliin.
- Anonyymi
Mieluummin olisin nyt Kanarialla. Ei siellä joka paikassa hiekka lennä. Näyttäisi olevan lämmintä, ja aurinkokin näkyy!
- Anonyymi
Myrskyn silmäs
on pouta sää
harva sinne tyynen ymmärtää.....
- Ei haittaa säät, ei herra huitele, korville.
Normi vuodenaika, helmikuu. Mikäs tässä, eilen satoi räntää koko päivän, Tulvia ei hevin tule, kun korkeusero merenpintaan on yli 200 metriä.
Mutta kevättä kohti. Tänään ensimmäinen muuttolintu, mustavaris, ilmoitti saapumisestaan, ja raastoi kurkustaan kevään merkiksi karhean rääkäisyn.
Vein sille kalanperkkeet ateriaksi.- Anonyymi
Vain talven myrskyt rintaan rauhan antaa ,,,,,,,https://youtu.be/ldKzVSmI4pM
Tänään 24.02 maanantai. Helsingissä lupaavan aurinkoinen aamu. Eilenkin poutainen 7.3. Coronakin rantautunut Italiaan. Hyvä näin!
- Anonyymi
Noh, jos noista kahdesta pitäisi valita, niin valitsen Suomen vesisateen.
Olisi kurja olla Kanarialla hiekkamyrskyn keskellä ja olla epätietoinen koska sieltä pääsisi pois.
Tai jos olisi maksanut matkan ja odottaisi lähtöä Suomesta, niin ilmoitettaisiin, ettei sinne lennetä. Ei naurattaisi.
Kotona sentäs voi käpertyä vaikka sänkyyn pehmoisen täkin syleilyyn ja ottaa kirjan käteen. Niin tein tänään ja luin yhden kirjan loppuun. Muutakin oon ehtinyt touhuamaan.
Täällä on lumeton tienoo. Aurinko paistanut päivällä suloisesti. Lintujen laulujen myötä kevät eittämättä sukeltanut vahvasti mieleen.
Nyt on menossa hiihtoloma. Ei lunta ja luojan kiitos ei paineita, että pitäisikään suksitella. Inhoan hiihtoa :)
Eli kaunista ilmaa ollut täällä. Toivon, että talvi ei enää tulekaan.
Heikunkeikku- Anonyymi
Vesihiihtoloma.
- Anonyymi
Kyll se tiedetään minkä otat kätteen :D
- Anonyymi
Olin aikeissa ostaa mantelimassa laskiaispullan/t, mutta oli vain hillipullia. En ostanut.
Voiko huomenna vielä etsiä oikeita pullia, ikään kuin jatkot laskiaiseen?
Beng Anonyymi kirjoitti:
Olin aikeissa ostaa mantelimassa laskiaispullan/t, mutta oli vain hillipullia. En ostanut.
Voiko huomenna vielä etsiä oikeita pullia, ikään kuin jatkot laskiaiseen?
BengNykyisin pakaste paistovalmiit pullat ovat myös yllätysjuhlintaan sopivat. Itse en osaa leipomisia ja paistovalmiissa on lämpö - ja paistoajat - helppoa, kuin heinän teko keskellä talvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392