kunnanjohtaja

Anonyymi

Päästäispä eroon tästä velan tekijästä. jokainen osaa käyttää toisten rahoja mielipuolenlailla.Lehmän kauppoja jyväskylän kanssa.Knnan yrittäjät savustetaan kortistoon.Hyvä hyvä

14

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se taitaa olla, rotat jättää uppoavan laivan ??!!😧☹️

• Anonyymi

Mää annan sulle 100€ tuot sitten viikon päästä 200€ takasin? OK?

• Anonyymi

Tämä uusi yksityinen liikuntahalli ja kunnan vuokrasitoutuminen 750000€ vuodessa taitaa olla isoin moka koko kunnan historiassa.

• Anonyymi

Pitäiskö nuokin rahat jaella jouten olijoille

• Anonyymi

näin ne jaetaan joutenoleville yksityisijoittajille. Kunta olisi voinut hankkia itse hallin kokonaan tai tehdä joka kylään samanlaiset kaikille.

• Anonyymi

Jokainen suomen kunta on velkainen ja velka kasvaa. Tää on valtiollinen ongelma.

• Anonyymi

Kiiskilä lähtee Seinäjoen johtajaksi, mikähän virka olis rouvalle sopiva ja mikä
      on ammatiltaan ?

• Anonyymi

kuntalaiset keräämään kolehtia matkalippua varten, jotta rahat riittävät perille asti.

• Anonyymi

No mite nii

• Anonyymi

Tuleeko seinäjoen valtateiden varsille kohta myös minäitse-kuvia kuten laukaassa.

• Anonyymi

On kumma ettei tuloja ja menoja saada tasapainoon.Minusta helppoo kun on matematiikassa kymppi.Ei pelkästään syytetä kunnanjohtajaa siellä valtuustossa porukkaa joka ei taloudesta tiedä mitään.

• Anonyymi

Tasapainoa löytyy jatkossa, jos 'kaverille ja mulle' periaate siirtyy ja tilalle tulee kokonaisuuden etu. Kiiltokuvilla pärjää vain kuva-albumien loisteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasapainoa löytyy jatkossa, jos 'kaverille ja mulle' periaate siirtyy ja tilalle tulee kokonaisuuden etu. Kiiltokuvilla pärjää vain kuva-albumien loisteessa.

Tuommonen tuppukylä ei kunnanjohtajalla tee mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuommonen tuppukylä ei kunnanjohtajalla tee mitään

Ei teekään. Mutta pitäähän kaverille jostain hyväpalkkainen suojatyö saada.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe