Päästäispä eroon tästä velan tekijästä. jokainen osaa käyttää toisten rahoja mielipuolenlailla.Lehmän kauppoja jyväskylän kanssa.Knnan yrittäjät savustetaan kortistoon.Hyvä hyvä
kunnanjohtaja
14
142
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se taitaa olla, rotat jättää uppoavan laivan ??!!😧☹️
- Anonyymi
Mää annan sulle 100€ tuot sitten viikon päästä 200€ takasin? OK?
- Anonyymi
Tämä uusi yksityinen liikuntahalli ja kunnan vuokrasitoutuminen 750000€ vuodessa taitaa olla isoin moka koko kunnan historiassa.
- Anonyymi
Pitäiskö nuokin rahat jaella jouten olijoille
- Anonyymi
näin ne jaetaan joutenoleville yksityisijoittajille. Kunta olisi voinut hankkia itse hallin kokonaan tai tehdä joka kylään samanlaiset kaikille.
- Anonyymi
Jokainen suomen kunta on velkainen ja velka kasvaa. Tää on valtiollinen ongelma.
- Anonyymi
Kiiskilä lähtee Seinäjoen johtajaksi, mikähän virka olis rouvalle sopiva ja mikä
on ammatiltaan ? - Anonyymi
kuntalaiset keräämään kolehtia matkalippua varten, jotta rahat riittävät perille asti.
- Anonyymi
No mite nii
- Anonyymi
Tuleeko seinäjoen valtateiden varsille kohta myös minäitse-kuvia kuten laukaassa.
- Anonyymi
On kumma ettei tuloja ja menoja saada tasapainoon.Minusta helppoo kun on matematiikassa kymppi.Ei pelkästään syytetä kunnanjohtajaa siellä valtuustossa porukkaa joka ei taloudesta tiedä mitään.
- Anonyymi
Tasapainoa löytyy jatkossa, jos 'kaverille ja mulle' periaate siirtyy ja tilalle tulee kokonaisuuden etu. Kiiltokuvilla pärjää vain kuva-albumien loisteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasapainoa löytyy jatkossa, jos 'kaverille ja mulle' periaate siirtyy ja tilalle tulee kokonaisuuden etu. Kiiltokuvilla pärjää vain kuva-albumien loisteessa.
Tuommonen tuppukylä ei kunnanjohtajalla tee mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommonen tuppukylä ei kunnanjohtajalla tee mitään
Ei teekään. Mutta pitäähän kaverille jostain hyväpalkkainen suojatyö saada.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998