Päästäispä eroon tästä velan tekijästä. jokainen osaa käyttää toisten rahoja mielipuolenlailla.Lehmän kauppoja jyväskylän kanssa.Knnan yrittäjät savustetaan kortistoon.Hyvä hyvä
kunnanjohtaja
14
123
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se taitaa olla, rotat jättää uppoavan laivan ??!!😧☹️
- Anonyymi
Mää annan sulle 100€ tuot sitten viikon päästä 200€ takasin? OK?
- Anonyymi
Tämä uusi yksityinen liikuntahalli ja kunnan vuokrasitoutuminen 750000€ vuodessa taitaa olla isoin moka koko kunnan historiassa.
- Anonyymi
Pitäiskö nuokin rahat jaella jouten olijoille
- Anonyymi
näin ne jaetaan joutenoleville yksityisijoittajille. Kunta olisi voinut hankkia itse hallin kokonaan tai tehdä joka kylään samanlaiset kaikille.
- Anonyymi
Jokainen suomen kunta on velkainen ja velka kasvaa. Tää on valtiollinen ongelma.
- Anonyymi
Kiiskilä lähtee Seinäjoen johtajaksi, mikähän virka olis rouvalle sopiva ja mikä
on ammatiltaan ? - Anonyymi
kuntalaiset keräämään kolehtia matkalippua varten, jotta rahat riittävät perille asti.
- Anonyymi
No mite nii
- Anonyymi
Tuleeko seinäjoen valtateiden varsille kohta myös minäitse-kuvia kuten laukaassa.
- Anonyymi
On kumma ettei tuloja ja menoja saada tasapainoon.Minusta helppoo kun on matematiikassa kymppi.Ei pelkästään syytetä kunnanjohtajaa siellä valtuustossa porukkaa joka ei taloudesta tiedä mitään.
- Anonyymi
Tasapainoa löytyy jatkossa, jos 'kaverille ja mulle' periaate siirtyy ja tilalle tulee kokonaisuuden etu. Kiiltokuvilla pärjää vain kuva-albumien loisteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasapainoa löytyy jatkossa, jos 'kaverille ja mulle' periaate siirtyy ja tilalle tulee kokonaisuuden etu. Kiiltokuvilla pärjää vain kuva-albumien loisteessa.
Tuommonen tuppukylä ei kunnanjohtajalla tee mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommonen tuppukylä ei kunnanjohtajalla tee mitään
Ei teekään. Mutta pitäähän kaverille jostain hyväpalkkainen suojatyö saada.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1019588Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554682Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92421Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.01500- 451458
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561387Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491351Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296