Tässä oon hetken miettiny mikä on jenging mielsetä paras laite. Ite oon kyllä pc miähiä.
Säännöt Joku laittaa "yhden" vaustauksen pc xbox ja ps4 ja muut äänestäjät saa tykätä siitä mitä äänestää
Xbox pc vai ps4
Anonyymi
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Xbox
Kyllä mää oon PC-pelaamisen puolella
- Anonyymi
SIIS OIKEESTI KUKA VITTU VITUN PIKKU NULIKKA PELAA PLEIKKARILLA OHJAIN TÄYTTÄ PASKAA XBOX SUORITUS KYKY PAREMPI MUTTA SILTI PAASKAA OHJAIMET OVAT LANGATTOMIA VIIVELLISIÄ TATIT RIKKI MENEVIÄ. SIIS OIKEESTI SE PC NYT OSTOON PELIVALIKOIMA PCLLE PAREMPI JA PÄIVITTETÄVISSÄ. LOPPU TULOS KONSOLIT LASTEN TIETOKONEITA PC AIKUISILLE JA NUORRILLE
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88908- 8872
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189789Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172730Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730