Me katselemme maailmaa lasit päässä.
Ne lasit rajaavat kaiken muun,
näemme vain sen mitä haluamme
nähdä. Uskomme liikaa unelmiin,
ajattelemme väärin.
Luulemme olevamme aina oikeassa.
Kaikki mitä muut sanovat on väärin.
Ei, me emme ole jumalia. Me vain
katsomme muita alempiarvoisina
kuin olemme itse. Luettelemme
oikean ja väärän, juuri sellaisiksi kuin
haluamme.
Ei, me emme ole täydellisiä. Me emme
patsastele maailman huipulla.
Meidän ajatuksemme ovat pyramideja,
teräväkärkisiä ja yksinkertaisia.
Meidän korvamme rajaavat
kuulemiamme asioita, kuulemme sen
mitä haluamme kuulla.
Ei, me emme ole kuuroja tai sokeita.
Meillä on vain rajattu määrä aisteja.
Jotkut aivolohkot eivät joskus enää
toimi.
ja silloin me olemme kuolleita.
Rakkaat ajatukseni
4
261
Vastaukset
- Anonyymi
Olet nähnyt vaivaa. Miksi?
Haluan toivoa että tulevaisuudessa olen parempi ihminen, uskallan tarttua elämään, enkä pelkäisi niin kuin nyt. Haluan uskoa että on vielä tulevaisuutta
Aivel kirjoitti:
Haluan toivoa että tulevaisuudessa olen parempi ihminen, uskallan tarttua elämään, enkä pelkäisi niin kuin nyt. Haluan uskoa että on vielä tulevaisuutta
Oho. Kommentoin tämän väärään tekstiin epä huomiossa.
En tiedä. Ajatukset virtaavat mieleen kun on paikallaan ja jokin tilanne tai tapahtuma saa ajattelemaan asioita eri laidoista. Siksi haluan jakaa näitä jotta myös muut voivat nähdä asioiden eri kulmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 81682
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460
