Vapaa kuvaus

(Anagrammi) Aivel = Alive

En rehellisesti sanottuna osaa kuvailla itseäni, mutta teksteistä saa varmaan jonkinlaisen käsityksen ja loput kukin saa itse kuvitella.
Kirjoittelen tänne tekstejä, sekä runoja. Osan kehittelen kirjoittamis hetkellä,
mutta kirjoittelen myös vanhan vihkoni sisältöä.

Aiheet joita käsittelen voivat olla synkkiä, toiveikkaita, masentavia, elämää käsitteleviä, voi välissä olla kylläkin myös muita tunteita, sillä kirjoittaminen on minun tapani purkaa asioita, sekä samalla kertoa muille, että elämässä on myös muunlaisia suuntia. Kaikki ei ole väriloistoa täynnä, vaan on myös olemassa mustan eri sävyjä.

Aloituksia

51

Kommenttia

12

  1. Ei kukaan.

    Kuka kannattelee kannatteliaa, kun hänen jalkansa pettävät alta. Ei kukaan. Kuka pelastaa, pelastajan, kun hän kaipaa
    Runot
    3
    95
  2. Isä, sä tuhosit mut

    Mä vihaan sua! Sä pilasit mun koko elämän. Siinä se. Mä en tuu enää ikinä olemaan kunnossa. Ja se on sun vika. Mä viha
    Runot
    4
    57
  3. Pahuuden liekit

    Pahuuden liekit polttivat reikiä mekkoosi kunnes vajosivat maan ääriin. ~ Olin Mashan kanssa uhriniityllä niinkuin melk
    Jatkonovellit
    0
    67
  4. Yhdeksässätoista vuodessa

    yhdeksässätoista vuodessa olen oppinut, että elämä on piikkimatto, palavia hiiliä kuristusventtiili ja teräviä kiviä. E
    Runot
    2
    47
  5. Seison vierelläsi

    Kun meidän liekit sammuu, eikä tarinoillemme tullut loppua. Mä hiivin sun vierelle, viritän sydämmesi säästöliekille,
    Runot
    1
    68
  6. Tutkimusmatkalla

    Hiljaa hiljaa leijun lailla höyhenen. Matkaan läpi pilvien ja tähtien aina kauemmas ja kauemmas. Tunnen kuinka siivet se
    Jatkonovellit
    1
    90
  7. Maailma itki

    Katselin taivasta, kun se muuttui hopeisesta harmaaksi ja sateen väriseksi. Jopa pilvet yrittivät päästä pakoon. Josku
    Runot
    0
    85
  8. Vastakohdat

    Mä yritin muuttaa itseäni, et olisin ollut sulle hyvä. Mutta loppupeleissä mun sisäinen valo vaan sammui vähitellen. Mä
    Kirjallisuus
    1
    39
  9. Ei enää kauaa

    Vihaan sitä kun sä palaat kotiin. Kuljet kuin joku jumala., jota mun kuuluisi palvoa. Maalaat reisiäni mustelmilla, mut
    Runot
    2
    55
  10. Terveisin tytär

    Sopivasti sekaisin on sulle aliarvio. Oot sellainen vanha raunio. En usko sun sanoja, kun saatat olla humalassa. Ain
    Runot
    1
    88
  11. Kielekkeellä

    Katseeni on toivoton, mutta sinä et näe. Vaikka katson suoraan silmiisi. Mieleni on väsynyt, mutta sinä et kuule. Vaikk
    Runot
    0
    49
  12. Jotain ajatuksia

    Haluaisin vain itkea. Mutta kun itku ei tule. Musta tuntuu, että mieli hajoo. Silti kukaan ei välitä. Mä en jaksais olla
    Runot
    1
    72
  13. Nukke jolla oli sydän

    Ei tunne kipua. Ei kovan ja pehmeän eroja. Ei tunne tuulia. Ei tunne ajankulua. Ei maista makuja. Ei haista hajuja.
    Runot
    0
    64
  14. Lisää lisää lisää

    Itketään ja nauretaan kavereiden kanssa, alkoholi turruttaa, unohdan hetkeksi kaiken. Tuskan ja Murtuneen sydämmen, jo
    Runot
    1
    50
  15. Liikaa kaikkea

    Niin sekaisin. Mun pää, mun sydän, mun kaikki. Voisin satuttaa jotta ymmärtäisin vihdoin totuuden kaikesta. Voisin sa
    Runot
    2
    59
  16. Täällä pimeässä

    Täällä pimeässä unelmia paketoimme, että joku muu ne voisi omistaa, ja kai silti itse unelmoimme, että joku joskus yhde
    Viihde ja kulttuuri
    1
    75
  17. Riippumaton

    Välillä en haluaisi olla kenenkään tytär, kenenkään lihaa, kenenkään verta, kenenkään jatkumo, en geenien virta. Vaihda
    Runot
    0
    44
  18. Kun enkelit itkevät

    Kun enkelit itkevät, maa halkeaa ja taivas huutaa tuskaansa. Meret pirstoutuvat tuhansiksi pirstaleiksi, pieniksi sirui
    Runot
    0
    74
  19. Likaisessa peilissä

    Olet kiittämätön, yksinäinen, epätodellinen, heijastus sanoi arvostelevasti katsoessaan sen suuria pelokkaita silmiä, jo
    Kirjallisuus
    0
    32
  20. Kävelläänkö me aina varpaillaan?

    En tiedä tarviinko aikaa, vai mitä mä tarviin? Tuntuu vaan niin oudolta, eriltä, hassulta ja tyhmältä. Tuntuu etten osa
    Runot
    0
    30