Korpilahden talviralli

Anonyymi

Hieno reitti tiedossa, mutta ei kyllä varsinaisest talvesta ole puhetta..

EK1 Mutaselta villa cawenille
EK 2 Maatianvuoresta härköpohjaan
EK 3 Moksi-Leustu
EK 4 Puolakka

Hyviä paikkoja löytyy useempia

37

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      toivottavasti ajetaan ,kaikki tämän talven hissekisat peruttu vähäisen automäärän takia.

      • Anonyymi

        Ne on kyllä peruttu kelien takia...


    • Anonyymi

      Ei ajeta.

    • Anonyymi

      Kuuleman mukaan ollaan ajamassa.

    • Anonyymi

      Ajetaanko nelosella sitä Riihivuori rallin 2017 ek2 paikkaa? ja ajetaanko ykkösellä Ovisepät rallin/sprintin paikkaa?

      • Anonyymi

        Kumpikin väärään suuntaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin väärään suuntaan..

        Käännetään suunta taas päivää ennen niin menee nuotit uusiksi😀riihivuori rallissa oli alkanu kova kuhina kun ei ollutkaan ajo suunnat oikein merkattu netissä olleessa kartassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännetään suunta taas päivää ennen niin menee nuotit uusiksi😀riihivuori rallissa oli alkanu kova kuhina kun ei ollutkaan ajo suunnat oikein merkattu netissä olleessa kartassa.

        Tiellä on kartta jossa on sulkuajat sekä ajosuunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiellä on kartta jossa on sulkuajat sekä ajosuunta.

        Niin oli viimeksikin!


    • Anonyymi

      Tiethän on nyt jäässä ja kisajärjestäjä lupasi ajattaa pätkille vaikka vettä jos hiekka paistaa liikaa. Ainakin kisan facebookkisivulla luki noin.
      Voi olla yllättävän hyvätkin olosuhteet tarjolla!

      Jos huhut pätkistä pitää paikkaansa ni siellähän on mm-tason tiestöä tarjolla.

      • Anonyymi

        nyt näyttää sääennuste aivan saatanan hyvältä .nyt ilmoja kehiin ettei peruta osanottaja määrän vähyyden takia.hatuille tarjolla muun muassa hännishenkan paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt näyttää sääennuste aivan saatanan hyvältä .nyt ilmoja kehiin ettei peruta osanottaja määrän vähyyden takia.hatuille tarjolla muun muassa hännishenkan paikka.

        Onks millä paikalla hännishenkan paikka? Ei ainakaa youtuben ihmeellisestä maailmasta selvinny :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt näyttää sääennuste aivan saatanan hyvältä .nyt ilmoja kehiin ettei peruta osanottaja määrän vähyyden takia.hatuille tarjolla muun muassa hännishenkan paikka.

        Eiks se ollut Hakosen Henkka ku pilkkoi vetomiehessä Starletin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se ollut Hakosen Henkka ku pilkkoi vetomiehessä Starletin.

        millä eklla?


    • Anonyymi

      Eiköhän vatasen paikassa rytise...

    • Anonyymi

      Missä kisan paikka?

      • Anonyymi

        Ravintola ohrantähkä.


    • Anonyymi

      Onko reitti missään nähtävillä? Hieman pidemmän matkan takaa tulisin katsomaan

      • Anonyymi

        kerkeet mainiosti kisa alkaa klo 12.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerkeet mainiosti kisa alkaa klo 12.

        Loistavaa


    • Anonyymi

      saisko ek 3 ja 4 kuvaukset kuten 1 ja 2 esim rautpohjasta laajavuoreen

      • Anonyymi

        Siinähän ne oli, moksista leustuun ja puolakalla lenkki takasin puolakalle.


    • Anonyymi

      sulkuajat ja huomiot onko tietoo

      • Anonyymi

        kai tarvitset valmiit nuotitkin seuraavaksi???? mene itse katsomaan!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        kai tarvitset valmiit nuotitkin seuraavaksi???? mene itse katsomaan!!!!

        Täällä taas jatkuu joittenki osalta typerä käytös. Asiallisiin viesteihin ja kysymyksiin on sitten taas niin mukava vittuilla. Lapsellista...asiallisiin kysymyksiin vastataan aikuismaisen fiksusti,..tai sitten ollaan hiljaa. Enkä muuten ollut tuon kysymyksen takana, mutta pakko vähän kysyjää puolustella.


    • Anonyymi

      perjantaina elyn mukaan reitti julkista tietoo,aivan turha täällä kysellä.

      • Tuohonkin olis voinut asiallisesti kertoa, että reitti julkista tietoa perjantaina. Asiatonta nälviä, että turha täällä kysellä. Eikös keskustelupalstan tarkoitus ole, että asioista kysellään ja keskustellaan..asiallisesti. Ei kaikki sitä tiedä, että perjantaina julkistetaan reitti. Vuodesta toiseen tämä keskustelun taso on täällä suurimmalta osin mitä ala-arvoisinta, saadaan suuri ilo siitä, kun saa toisia nälviä, syyllistää, morkata jne. Auttaisi varmaan jotain, jos jokaisen olisi esiinnyttävä omalla nimellä. Tämäkin rallipalsta pitäisi perustaa uusiksi niin, että hyväksytään vain ja ainoastaan kohtelias ja toisia kunnioittava keskustelu...ja omalla rekisteröidyllä nimellä.


    • Anonyymi

      Onko mitään tietoa sulkuajoista?

      • Anonyymi

        ek1 10.30
        ek2 11.00
        ek3 13.00
        ek4 13.30


    • Anonyymi

      ei ole

    • Anonyymi

      Nyt on reitti kurvailtu läpi, aikalailla oli ollut jo säpinää pätkillä. Varsinkin 3 ja 4. Par paikkaakin löyty kolmoselta ja kakkoselta. Kumpaankin reilu par kilsaa köpöttelyä

      • Anonyymi

        Oliko tiet missä kunnossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tiet missä kunnossa

        Ykkönen ihan ok, Kakkosen alku aivan karmea, sitä kuuleman mukaan lyhennetty lähöstä noin 2km. 3 isot tiet hyvässä, pienet pöperöö ja nelonen ihan ok.

        Tietenkin voisi paremmassakin olla.


    • Anonyymi

      Missäs on kisanpaikka?

      • Anonyymi

        penkalla


    • Anonyymi

      Kakkosella mitään?

    • Anonyymi

      Näytti olevan karttaki julkistettu

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe